Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-21
Choczewo: Roboty budowlane z zakresu remontów i przebudowy dróg leśnych w Nadleśnictwie Choczewo
Numer ogłoszenia: 163538 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Choczewo , ul. Świerkowa 8, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, tel. 58 5722 629, faks 058 5722606.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.choczewo.gdansk.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane z zakresu remontów i przebudowy dróg leśnych w Nadleśnictwie Choczewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z zakresu remontów i przebudowy dróg leśnych w Nadleśnictwie Choczewo. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przebudowę drogi w Leśnictwach Kopalino - Sasino, nr inw. L03/041G, Droga Szulcówka (Kopalino - Sasino) o nawierzchni żużlowej; 2) Remont drogi w Leśnictwie Dębina, nr inw. 220/760, Droga Czarna (Zwartówko - Dębina) o nawierzchni żużlowej; 3) Remont drogi w Leśnictwie Dębina, nr inw. L09/08/1G, Droga Biała (Dębina - Witków), oddziały 63, 76, 88; 4) Przebudowę drogi w Leśnictwie Sasino, nr inw. L04/3G, Droga Żurawiowa (Sasino - Borkowo), oddziały 305-309, 317; 5) Przebudowę drogi w Leśnictwie Młot, nr inw. L11/1G, Droga Tadzinkowa (Nowy Młot - Tadzino), oddziały 174, 147, 148; 6) Naprawę drogi w Leśnictwach Białogóra - Szklana Huta - Wierzchucino, nr inw. L02/05/7G, Róża Wiatrów (Białogóra - Osieki), oddziały: 213-200, 106, 108, 163, 185, 89, 88, 34-32. 3. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: Wyżej wymienione drogi leśne znajdują się w całości na gruntach Skarbu Państwa w zarządzie Nadleśnictwa Choczewo. 4. Opis przedmiotu zamówienia określają: a) projekty wykonawcze - załącznik nr 1.1;2.1;3.1;4.1;5.1;6.1 do SIWZ b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1.2;2.2;3.2;4.2;5.2;6.2 do SIWZ c) przedmiary robót - załącznik nr 1.3;2.3;3.3;4.3;5.3;6.3 do SIWZ 5. Wykonawca udzieli gwarancję na wykonane roboty budowlane nie mniej niż 24 miesiące, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 6. Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny, narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia dostarcza i zabezpiecza wykonawca. 7. Wszystkie materiały, maszyny i urządzenia określone w przedmiarach robót należy traktować jako określenie wymaganych parametrów technicznych i technologicznych oraz standardów jakościowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, dla każdej części zamówienia, w wysokości do 20 % wartości każdej części zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.12.00-0, 45.11.10.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, odpowiednio w kwocie: Pakiet nr 1: 9 000 zł; Pakiet nr 2: 6 000 zł; Pakiet nr 3: 4 000 zł; Pakiet nr 4: 8 000 zł; Pakiet nr 5: 6 500 zł; Pakiet nr 6: 8 500 zł; 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) w gwarancjach bankowych; c) w gwarancjach ubezpieczeniowych; d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. - o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275); e) w pieniądzu. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: KBSW o Choczewo PL 36 8350 0004 2600 0257 2000 0010 Tytuł: Wadium do przetargu na drogi - pakiet nr w takim terminie, aby pieniądze znalazły się na koncie zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. 5. W przypadku pozostałych form wadium (poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. - o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) należy je wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00 tak, aby wadium znalazło się w siedzibie zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert. 6. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt XIII niniejszej SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje konkretnych wymogów w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych o wartości minimum 150 000 zł netto każda, dotyczących dróg o nawierzchni gruntowej ulepszonej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje konkretnych wymogów w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest dysponowanie osobami, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Kierownik budowy powinien być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (OIIB).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca winien posiadać opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty - załącznik nr 7 do SIWZ; Kosztorys ofertowy; Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; Dowód wniesienia wadium; Jeżeli wykonawca będzie polegał na zasobach niezbędnych do realizacji zamówienia innych podmiotów, wówczas wykonawca dostarczy wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
4. Zamawiający działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie na wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia w zakresie: a) zmiany wartości zamówienia - dotyczy zmiany stawki podatku VAT, jeżeli taka zmiana nastąpi w trakcie realizacji umowy na mocy innych przepisów; wówczas do wartości netto zostanie doliczona nowa wartość podatku VAT. b) wykonania robót zamiennych, wynikających z protokołów konieczności. c) zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy ani zamawiającego, spowodowanych wystąpieniem zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy lub /oraz wystąpieniem warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających prawidłowe wykonywanie zamówienia; d) zmiany osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia na osobę posiadająca uprawnienia wymagane w opisie sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_choczewo/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Choczewo
ul. Świerkowa 8
84 - 210 Choczewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Choczewo ul. Świerkowa 8 84 - 210 Choczewo (sekretariat nadleśnictwa).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi w Leśnictwach Kopalino - Sasino, nr inw. L03/041G, Droga Szulcówka (Kopalino - Sasino) o nawierzchni żużlowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określaja: a) projekt wykonawczy - załącznik nr 1.1 do SIWZ b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1.2 do SIWZ c) przedmiar robót - załącznik nr 1.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.20.00-5, 45.11.10.00-8, 45.10.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi w Leśnictwie Dębina, nr inw. 220/760, Droga Czarna (Zwartówko - Dębina) o nawierzchni żużlowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określaja: a) projekt wykonawczy - załącznik nr 2.1 do SIWZ b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2.2 do SIWZ c) przedmiar robót - załącznik nr 2.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi w Leśnictwie Dębina, nr inw. L09/08/1G, Droga Biała (Dębina - Witków), oddziały 63, 76, 88.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określaja: a) projekt wykonawczy - załącznik nr 3.1 do SIWZ b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3.2 do SIWZ c) przedmiar robót - załącznik nr 3.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi w Leśnictwie Sasino, nr inw. L04/3G, Droga Żurawiowa (Sasino - Borkowo), oddziały 305-309, 317.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określaja: a) projekt wykonawczy - załącznik nr 4.1 do SIWZ b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4.2 do SIWZ c) przedmiar robót - załącznik nr 4.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa drogi w Leśnictwie Młot, nr inw. L11/1G, Droga Tadzinkowa (Nowy Młot - Tadzino), oddziały 174, 147, 148.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określaja: a) projekt wykonawczy - załącznik nr 5.1 do SIWZ b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 5.2 do SIWZ c) przedmiar robót - załącznik nr 5.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naprawa drogi w Leśnictwach Białogóra - Szklana Huta - Wierzchucino, nr inw. L02/05/7G, Róża Wiatrów (Białogóra - Osieki), oddziały: 213-200, 106, 108, 163, 185, 89, 88, 34-32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określaja: a) projekt wykonawczy - załącznik nr 6.1 do SIWZ b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6.2 do SIWZ c) przedmiar robót - załącznik nr 6.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.