eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeUsługi sprzętowe na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Zabrze: Usługi sprzętowe na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej
Numer ogłoszenia: 163549 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Matejki 6, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, fax 032 2716340.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirnet.slask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowe na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie następujących prac: a) Bieżąca niwelacja przywożonych odpadów komunalnych na składowisko oraz ich zagęszczanie. b) Konserwacja i naprawa dróg dojazdowych wewnętrznych do miejsca zrzutu odpadów komunalnych na składowisku. c) Wszelkie prace ziemne obejmujące rekultywację starej kwatery składowiska oraz prace związane z prawidłową eksploatacją nowej kwatery polegające na codziennym przykrywaniu odpadów materiałem takim jak: ziemia, drobny gruz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi; Wykonawca musi załączyć kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie usług sprzętowych, musi wykazać się doświadczeniem w realizacji usług sprzętowych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat od daty składania oferty (minimum 2 usługi o wartości nie mniej niż 100 000 zł brutto każde). c) Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówieni (spycharka gąsienicowa- 1 szt oraz kompaktor- 1 szt )oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (co najmniej po jednym operatorze na każdą jednostkę sprzętową). Należy dołączyć kopie uprawnień pracowników na obsługę sprzętu (spycharka gąsienicowa, kompaktor - uprawnienia kwalifikacyjne maszynisty do obsługi ciężkich maszyn budowlanych i drogowych takich jak spycharka i kompaktor). d) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 tej ustawy. e) Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu co należy udokumentować załączając oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, co należy wykazać załączając kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 1. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, co należy wykazać w załączniku nr 2 oferty, zgodnie z załączonym wzorem. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji przedmiotu zamówienia (wykonane w okresie ostatnich 3 lat od daty składania oferty minimum 2 usługi o wartości nie mniej niż 100 000 zł brutto każda). Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia (spycharka gąsienicowa- 1 szt oraz kompaktor- 1 szt) - załącznik nr 2.1, zgodnie z załączonym wzorem oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (co najmniej po jednym operatorze na każdą jednostkę sprzętową), co należy wykazać w załączniku nr 2.2 i dołączyć kopie uprawnień pracowników na obsługę sprzętu określonego w załączniku nr 3.1 ( uprawnienia kwalifikacyjne maszynisty do obsługi ciężkich maszyn budowlanych i drogowych takich jak spycharka i kompaktor)- jako załącznik nr 2.3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy, co należy wykazać w załączniku nr 3, zgodnie z załączonym drukiem. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, co należy udokumentować załączając oświadczenie -załącznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. wysokość czynszu najmowanego kompaktora - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosirnet.slask.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. 41-800 Zabrze, ul. Matejki 6 pok. nr 24.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu p. z o.o. 41-800 Zabrze, ul. Matejki 6 pok. nr 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 22.08.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.