eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceZorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń dla osób bezrobotnych w 2 zakresach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-10

Mysłowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń dla osób bezrobotnych w 2 zakresach
Numer ogłoszenia: 163700 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125412 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach, ul. Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2232721, faks 032 2232721.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń dla osób bezrobotnych w 2 zakresach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mysłowicach w podanych zakresach dla następującej liczby osób:
Zakres I - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, fakturowaniem oraz książeczką sanepidowską (szkolenie dla 20 osób bezrobotnych)
Zakres II - Praktyczne aspekty realizacji zasad GHP i GMP z książeczką sanepidowską i obsługą kasy fiskalnej (szkolenie dla 20 osób bezrobotnych).
Do odbycia szkolenia tut. Urząd skieruje osoby bezrobotne posiadające wykształcenie minimum podstawowe.
Szkolenie musi składać się z części teoretycznej oraz praktycznej oraz musi zakończyć się egzaminem z zakresu materiału objętego programem kursu. Uczestnicy kursu muszą otrzymać pełen zestaw materiałów pomocniczych, niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkolenia i przygotowania do egzaminu końcowego. Koszty w/w materiałów będą elementem kosztorysu szkolenia, a ich cena nie powinna przekraczać ogólnie przyjętych w tym zakresie standardów. Wykonawcy zobowiązani są do zapewnienia w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Każdy uczestnik szkolenia po jego zakończeniu otrzymuje zaświadczenie wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216) oraz inne dokumenty potwierdzające ukończenie danego szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, jeżeli jest to wymagane w pkt 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakres I - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, fakturowaniem oraz książeczką sanepidowską (szkolenie dla 20 osób bezrobotnych)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Komputer i Sprawy Szkoły /KISS/ w Katowicach Oddział Dąbrowa Górnicza, Sienkiewicza 2B, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25680,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakres II - Praktyczne aspekty realizacji zasad GHP i GMP z książeczką sanepidowską i obsługą kasy fiskalnej (szkolenie dla 20 osób bezrobotnych).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Komputer i Sprawy Szkoły /KISS/ w Katowicach Oddział Dąbrowa Górnicza, Sienkiewicza 2B, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7805,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9720,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.