Og³oszenie z dnia 2024-11-26
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi koronera w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania kart zgonu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Mys³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Powstañców 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.lukowicz@um.myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.myslowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi koronera w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania kart zgonu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ebca02b9-ecad-4d62-b457-6558d6f8b765
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00616781
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00263684/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 ¦wiadczenie us³ugi koronera w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania kart zgonu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Tak
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://myslowice.logintrade.net/zapytania_email,183093,e00f6641db244178c8a42f440b8939c4.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://myslowice.logintrade.net/zapytania_email,183093,e00f6641db244178c8a42f440b8939c4.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy do elektronicznej obs³ugi zamówieñ (zwanej dalej: „Platform±”) dostêpnej pod adresem: https://myslowice.logintrade.net/ oraz poczty elektronicznej wskazany w rozdziale I sekcja 1
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 17.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Mys³owice; mo¿e Pani/Pan uzyskaæ informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Miasta Mys³owice z siedzib± przy ul. powstañców 1;
2) inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Mys³owice jest Pan Piotr Opat, email: iod@um.myslowice.pl; tel. (32) 371-12-45
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ¦wiadczenie us³ugi koronera w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania kart zgonu (znak sprawy: ZP.271.1.17.2024.L£), odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
ci±g dalszy w kolejnej sekcji
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
17.2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
17.3. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
17.4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2024.L£
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug polegaj±cych na stwierdzeniu zgonu, ustaleniu jego przyczyny w drodze oglêdzin oraz wystawieniu karty zgonu osobom zmar³ym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie administracyjnym Miasta Mys³owice, zgodnie z art. 11 us t. 2 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmar³ych (t.j. Dz. U. 2024, poz. 576) oraz Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia i Opieki Spo³ecznej z dnia 3 sierpnia 1961 r. w sprawie stwierdzania zgonu i jego przyczyn (Dz. U. 1961.39.202).
Opis przedmiotu zamówienia:
1) ¦wiadczenie us³ug bêdzie mia³o charakter incydentalny i dotyczyæ bêdzie wy³±cznie przypadków, gdy nie mo¿na ustaliæ lekarza podstawowej opieki zdrowotnej lub lekarza lecz±cego zmar³ego w ostatniej chorobie, a zgon nie zosta³ stwierdzony przez upowa¿nione osoby wezwane do nieszczê¶liwego wypadku lub nag³ego zachorowania.
2) Przedmiot zamówienia mo¿e byæ realizowany wy³±cznie przez podmiot posiadaj±cy udokumentowane kwalifikacje zawodowe i uprawnienia konieczne do jego wykonywania, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa lub podmiot dysponuj±cy osobami spe³niaj±cymi wymienione warunki.
3) Wykonawca jest uprawniony do wykonania zadania osobi¶cie lub za pomoc± osób posiadaj±cych odpowiednie kwalifikacje, za których dzia³ania i zaniechania odpowiada jak za dzia³ania i zaniechania w³asne.
4) Zakres zamówienia obejmuje: stwierdzeniu zgonu, ustaleniu jego przyczyny w drodze oglêdzin oraz wystawieniu karty zgonu/karty informacji o zgonie osobom zmar³ym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie administracyjnym Miasta Mys³owice, w sytuacji, o której mowa w § 3 Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia i Opieki Spo³ecznej z dnia 3 sierpnia 1961 r. w sprawie stwierdzenia zgonu i jego przyczyny, u osób zmar³ych na terenie Miasta Mys³owice i w jego granicach administracyjnych, miejscu publicznym lub niepublicznym.
5) Wykonawca zadania realizuje przedmiot zamówienia po informacji telefonicznej z Miejskiego Centrum Zarz±dzania Kryzysowego w Mys³owicach ul. Miko³owska 50 tel. 47 851 09 40, fax 47 851 09 41.
6) Wykonawca zapewnia ca³odobow± ³±czno¶æ telefoniczn±, we wszystkie dni roku, w celu odbioru zawiadomieñ kierowanych przez Miejskie Centrum Zarz±dzania Kryzysowego w Mys³owicach o konieczno¶ci przybycia osoby uprawnionej na miejsce, w którym znajduj± siê zw³oki.
7) Wykonawca lub osoby, przy pomocy których wykonywany jest przedmiot zamówienia, po otrzymaniu zg³oszenia, zobowi±zani s± do przybycia we w³asnym zakresie na miejsce zdarzenia, bez zbêdnej zw³oki, do 6 godzin od otrzymania wezwania, celem realizacji zadania.
8) Zamawiaj±cy szacuje, ¿e miesiêczna liczba wystawianych kart zgonu/kart informacji o zgonie osobom zmar³ym, po ustaleniu przyczyny zgonu w sytuacji, o której mowa w § 3 Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia i Opieki Spo³ecznej z dnia 3 sierpnia 1961 r. w sprawie stwierdzenia zgonu i jego przyczyny, u osób zmar³ych na terenie Miasta Mys³owice oraz w jego granicach administracyjnych, miejscu publicznym lub niepublicznym wynosi ¶rednio oko³o 20 zdarzeñ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne us³ugi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana ta spo¶ród nieodrzuconych
ofert, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± ocenê we wszystkich kryteriach oceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przyjazdu do zgonu od uzyskania wezwania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
1.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
a) posiada status podmiotu leczniczego, o którym mowa w art. 4 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2024 r., poz. 799) i zapewni dy¿ur lekarza, który wykona czynno¶ci bêd±ce przedmiotem zamówienia;
lub
b) posiada prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie kraju, prowadz±c dzia³alno¶æ gospodarcz±, o której mowa art. 5 ust, 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2024r. ,poz.799) oraz zapewni wykonanie czynno¶ci bêd±cych przedmiotem zamówienia;
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
1.2.3. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
2.1.1 dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca posiada status podmiotu leczniczego, o którym mowa w art. 4 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2024 r., poz. 799)
lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca posiada prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie kraju, prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz±, o której mowa w art. 5 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2024 r. poz.799)
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.4. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:1.4.1. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania
1.4.2. pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w Rozdziale IV, ust. 1 ppkt. 1.4.1. SWZ,
1.4.3. zobowi±zanie, o którym mowa w Rozdziale I, ust. 5, pkt 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniaj±cego zasób Wykonawcy,
1.4.4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) pe³nomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa,
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale I, ust. 4, pkt 4.4. SWZ (Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym);
1.5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV, ust. 1, pakt. 1.4.1.SWZ, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
1.6. Zapisy Rozdzia³u IV, ust. 1 ppkt. 1.4.2. SWZ stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.7. Zapisy Rozdzia³u IV, ust. 1 ppkt 1.4.1.i pakt 1.4.2., pkt 1.5. SWZ stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.4.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.4. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale I ust. 4 pkt 4.2 i 4.3 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy. Zmiany umowy bêd± dopuszczalne w granicachwyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym art. 455 tej ustawy.
Szczegó³owe informacje na temat zmian umowy zosta³y opisane w projektowanych
postanowieniach umownych stanowi±cych za³±cznik nr 3 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-05 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie do elektronicznej obs³ugi zamówieñ publicznych dostêpnej pod adresem https://myslowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-03
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- ¦wiadczenie us³ugi koronera w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania kart zgonu
- Zawarcie umowy na sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w mie¶cie Mys³owice w roku 2025
- Zawarcie umowy na sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w mie¶cie Mys³owice w roku 2025
- "Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego" w ramach projektu Edukacja w³±czaj±ca w I LO w Mys³owicach
- ¦wiadczenie us³ug transportu drogowego osób niepe³nosprawnych na rzecz Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej O¶rodka Rehabilitacyjno - Opiekuñczego w Mys³owicach w roku 2025
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug utrzymania ³a¼ni dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice - Weso³a
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi koronera w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania kart zgonu
- ¦wiadczenie us³ug lekarskich
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmar³ym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
- Us³ugi zdrowotne- badania profilaktyczne - wstêpne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Gminy Sosnowiec oraz gminnych jednostek organizacyjnych i spó³ek miejskich
- Dokonywanie oglêdzin zw³ok osób zmar³ych, stwierdzanie zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu na terenie powiatu wejherowskiego
- Udzielanie ¶wiadczeñ zdrowotnych w zakresie neonatologii.
wiêcej: Ogólne us³ugi lekarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.