Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-27
Leśnica: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Obrońców Góry Chełmskiej w Leśnicy z podziałem na 11 części
Numer ogłoszenia: 163731 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im.Obrońców Góry Chełmskiej , ul. Zdzieszowicka 23, 47-150 Leśnica, woj. opolskie, tel. 77 461 53 30, faks 77 461 53 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.lesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Obrońców Góry Chełmskiej w Leśnicy z podziałem na 11 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Obrońców Góry Chełmskiej w Leśnicy z podziałem na 11 części tj.: 1. Część I: Produkty mleczarskie CPV 15500000-3 2. Część II: Mięso, produkty mięsne, wędliny CPV 15100000-9 3. Część III: Produkty głęboko mrożone CPV 15896000-5 4. Część IV: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 15810000-9 5. Część V: Produkty owocowo - warzywne CPV 15300000-1 6. Część VI: Różne produkty spożywcze CPV 15800000-6 7. Część VII: Ryby i przetwory rybne CPV 15200000-0 8. Część VIII: Produkty z ziarna i skrobi CPV 15600000-4 9. Część IX: Jaja CPV 03142500-3 10. Część X: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne CPV 15400000-2 11. Część XI: Napoje CPV 15000000-8.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.89.60.00-5, 15.81.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.60.00.00-4, 03.14.25.00-3, 15.40.00.00-2, 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 12), 2 pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.lesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający - Szkoła Podstawowa im. Obrońców Góry Chełmskiej
Adres: ul. Zdzieszowicka 23, 47-150 Leśnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 10:30, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Obrońców Góry Chełmskiej Adres: ul. Zdzieszowicka 23, 47-150 Leśnica w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Produkty mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Produkty mleczarskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 1 do SIWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Mięso, produkty mięsne, wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Mięso, produkty mięsne, wędliny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 do SIWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Produkty głęboko mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: Produkty głęboko mrożone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 3 do SIWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.89.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 4 do SIWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Produkty owocowo - warzywne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V: Produkty owocowo - warzywne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 5 do SIWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: Różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI: Różne produkty spożywcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 6 do SIWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII: Ryby i przetwory rybne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII: Ryby i przetwory rybne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 7 do SIWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII: Produkty z ziarna i skrobi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII: Produkty z ziarna i skrobi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 8 do SIWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX: Jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX: Jaja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 9 do SIWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część X: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 10 do SIWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI: Napoje.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XI: Napoje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 11 do SIWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.