eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówŚwiadczenie usług pralniczych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Namysłów: Świadczenie usług pralniczych.
Numer ogłoszenia: 163765 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Oleśnicka 10/3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, fax (077) 410 30 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych (pranie, dezynfekcja) na rzecz szpitala przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Miesięczne zestawienie bielizny i odzieży do prania oraz materacy, poduszek i kołder do dezynfekcji zawiera poniższa tabela. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 93.10.00.00-9 (Usługi prania i czyszczenia na sucho). Odbiór bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej przez 5 dni w tygodniu (codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 do 13:00 w systemie wahadłowym, bez pustych kursów). Miesięczne zestawienie bielizny i odzieży do prania oraz materacy, poduszek i kołder do dezynfekcji: Lp. Rodzaj bielizny Ilość w kg Częstotliwość prania 1. Bielizna fasonowa - odzież ochronna pracowników 250 1 x w tygodniu 2. Bielizna płaska ogólnoszpitalna: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, koszule operacyjne 2.400 Codziennie przez 5 dni w tygodniu 3. Bielizna noworodkowa i dziecięca: kaftaniki, koszulki, śpiochy, pidżamy dziecięce, pieluchy, bety, pościel dziecięca 130 Codziennie przez 5 dni w tygodniu 4. Bielizna operacyjna: obłożenia, odzież operacyjna pracowników 600 Codziennie przez 5 dni w tygodniu 5. Bielizna pozostała: ręczniki, koce, firanki 150 Codziennie przez 5 dni w tygodniu 6. Odzież i bielizna pacjentów: pidżamy, dresy, koszule nocne 150 Codziennie przez 5 dni w tygodniu 7. Materace, poduszki, kołdry 100 1 x w tygodniu (komora do dezynfekcji) RAZEM: 3.780 W zakres usługi wchodzi pranie i dezynfekcja, transport samochodem przystosowanym do przewozu bielizny szpitalnej z podziałem na strefy (bariera higieniczna eliminująca stykanie się bielizny czystej z brudną), załadunki i wyładunki oraz pakowanie, segregacja i znakowanie czystej bielizny. Wymagania: 1. Odbiór codzienny bielizny brudnej 5 dni w tygodniu w godz. 9:00 - 13:00. 2. Dostawa bielizny czystej 5 dni w tygodniu w godz. 9:00 - 13:00. 3. Zwrot bielizny czystej następuje w ciągu 48 godzin od odbioru bielizny brudnej, za wyjątkiem bielizny oddanej w piątek - zwrot w poniedziałek. 4. Paczki z bielizną czystą muszą być opakowane w worki foliowe (koszt Wykonawcy). 5. Każda paczka musi posiadać numer identyfikacyjny, który odpowiadać będzie zestawieniu zbiorczemu, niezbędnemu do przyjmowania i odbierania przez Zamawiającego prania. 6. Bielizna czysta musi być dostarczana w pakietach z podziałem asortymentowym i oddziałowym. 7. Odzież ochronną pracowników (bieliznę fasonową) należy oznakować systemem TERMOPATCH bądź inne wg kodu: - szpital - oddział - imię i nazwisko użytkownika, lub inne oznakowanie określające użytkownika. 8. Odzież ochronną pracowników (bieliznę fasonową) musi być dostarczana na wieszakach a następnie w workach foliowych. 9. Dostawa i odbiór bielizny szpitalnej i innych asortymentów odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi, 10. Proces prania przeprowadzany zgodnie z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi. 11. Pomieszczenia pralni muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. nr 213 poz. 1568). 12. Pralnia musi być wyposażona w pomieszczenie śluzy do dezynfekcji kontenerów transportowych. 13. Pralnia musi posiadać komory do dezynfekcji materacy. 14. Usługa prania musi być wykonana bez podwykonawcy. 15. W celu potwierdzenia stanu faktycznego ze złożoną ofertą Zamawiający dokona wizytacji pralni Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę przed rozstrzygnięciem przetargu. 16. Odbiór bielizny brudnej i zwrot bielizny czystej odbywał się będzie w obecności osób upoważnionych z obu stron, za potwierdzeniem na drukach zdawczo-odbiorczych. Druki zdawczo - odbiorcze będzie na bieżąco dostarczał Wykonawca w czasie trwania umowy. 17. W razie stwierdzenia wad wykonanej usługi (ilość, jakość - wady prasowania, krochmalenia, niedopranie) których nie można było stwierdzić w momencie jej odbioru, Zamawiający zgłosi w sposób udokumentowany w ciągu 3 dni roboczych oraz deleguje swojego przedstawiciela w celu uzasadnienia reklamacji. 18. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamacje w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2000.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wniosą wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują co najmniej 30 dniowy termin płatności od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują stałe ceny przez cały czas obowiązywania umowy, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy wykonali minimum jedno zadanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalno¬ści jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, którzy złożą ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, którzy posiadają wymagane zaświadczenia i zezwolenia, którzy dysponują pralnią wyposażoną w pomieszczenie śluzy do dezynfekcji kontenerów transportowych, którzy dysponują pralnią posiadającą komory do dezynfekcji materacy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciagłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, 5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, narzędzi, urządzeń i środków transportu niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia, 7. umowy dzierżawy na wszystkie dzierżawione maszyny, narzędzia, urządzenia i środki transportu niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia (termin określony w umowach musi przypadać na okres na jaki zawarta będzie umowa z Zamawiającym)*, 8. dokument wniesienia wadium, 9. wykaz środków piorących i dezynfekcyjnych lub piorąco - dezynfekcyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami, 10. dokument potwierdzający tytuł prawny Wykonawcy do korzystania z pomieszczeń pralni w których świadczona jest usługa (w przypadku dzierżawy, najmu lub podobnych form, termin określony w umowie musi przypadać na okres na jaki zawarta jest umowa z Zamawiającym), 11. zaświadczenie Sanepidu o spełnianiu wymogów dopuszczających pomieszczenia pralni do świadczenia usług prania na zewnątrz, 12. zaświadczenie Sanepidu o dopuszczeniu środków transportu do transportu bielizny czystej i brudnej z podziałem na strefy - kontenery transportowe (bariera higieniczna eliminująca stykanie się bielizny czystej z brudną), 13. w przypadku współpracy podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, np.: jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej *, 14. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę *.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, pok. nr 206, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, pok. nr 206, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.