eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa komputerów i urzadzen peryferyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Warszawa: Zakup i dostawa komputerów i urzadzen peryferyjnych
Numer ogłoszenia: 163876 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Wywiadu Wojskowego, al. Niepodległości 243, 02-009 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840825, fax 022 6841508.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa komputerów i urzadzen peryferyjnych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: -CPV 30241100-8 - komputery biurowe -CPV 30213300-8- komputery przenośne -CPV 29862300-2 - stacja graficzna -CPV 2986300-1 - urządzenia wielofunkcyjne -CPV 30231220-5 - rzutnik multimedialny 2)Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części - Zadań ofertowych: -Zadanie ofertowe nr 1A -komputery biurowe w liczbie 46 sztuk -Zadanie ofertowe nr 1B -komputery przenośne w liczbie 36 sztuk -Zadanie ofertowe nr 1C -stacja graficzna w liczbie 1 sztuki -Zadanie ofertowe nr 1D -urządzenia wielofunkcyjne w liczbie 10 sztuk -Zadanie ofertowe nr 1E -rzutnik multimedialny w liczbie 1 sztuki

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca, przystępujący do postępowania jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: a)Dla zadania ofertowego nr 1A -w wysokości 3 450,00 zł. (słownie: trzy tysiące czterysta pięć-dziesiąt złotych); b)Dla zadania ofertowego nr 1B - 1 w wysokości 2 750,00 zł. (słownie: dwa tysiące siedemset złotych); c)Dla zadania ofertowego nr 1C - w wysokości 1 950,00 zł. (słownie jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt złotych); d)Dla zadania ofertowego nr 1D - w wysokości 750,00 zł. (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych) e)Dla zadania ofertowego nr 1E - w wysokości 150 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt złotych);.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. b)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; f)Akceptują termin płatności 30 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie złożonych w ofercie dokumentów . Brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 2)W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwier-dzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f)zaakceptowany projekt umowy, g)Wykonawcy, składający ofertę na więcej niż 1 Zadanie ofertowe przedmiotu zamówienia składają jeden komplet ww. dokumentów. 3)Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 lit. b) ÷ e) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii, która musi zostać uwierzytelniona, polega to na zamieszczeniu na kopii dokumentu zapisu (za zgodność z oryginałem), a to stwierdzenie musi być podpisane przez właściwą osobę reprezentującą podmiot. 4)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2) lit. b), d), e), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); natomiast zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2) lit. c) składa zaświadczenie z właściwego or-ganu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz-kania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawie-rającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6)Dokumenty, o których mowa w ppkt. 4) i 5) są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego, stosownie do obowiązujących przepisów. 7)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców Zamawiający wymaga: a)przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres; b)złożenia oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1) lit. a), podpisanego przez pełnomocnika; c)złożenia kompletu dokumentów określonych w ppkt. 1) lit. b)÷f) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne; d)podpisania oferty przez pełnomocnika.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w punkcie odbioru SIWZ mieszczącym się w Warszawie al. Niepodległości 243 wejście B tel. wew. 841 352.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Warszawa al. Niepodległości 243 wejście B lub przesłać na jego adres: Służba Wywiadu Wojskowego Biuro Administracyjno-Logistyczne Wydział Zamówień Publicznych 00-909 Warszawa 60.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1A.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery biurowe w liczbie 46 sztuk.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.11.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1B.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery przenośne w liczbie 36 sztuk.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1C.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stacja graficzna w liczbie 1 sztuki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.86.23.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1D.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia wielofunkcyjne w liczbie 10 sztuk.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.83.63.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1E.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rzutnik multimedialny w liczbie 1 sztuki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.20-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.