eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › LIKWIDACJA ŹRÓDŁA CHOROBY CISÓW I KASZTANOWCÓW NA TERENACH ZIELENI MIASTA SZCZECIN (w podziale na części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-15

Szczecin: LIKWIDACJA ŹRÓDŁA CHOROBY CISÓW I KASZTANOWCÓW NA TERENACH ZIELENI MIASTA SZCZECIN (w podziale na części)
Numer ogłoszenia: 163962 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LIKWIDACJA ŹRÓDŁA CHOROBY CISÓW I KASZTANOWCÓW NA TERENACH ZIELENI MIASTA SZCZECIN (w podziale na części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja źródła choroby cisów i kasztanowców na terenach zieleni miasta Szczecin - w podziale na części: CZĘŚĆ I - Likwidacja źródła choroby cisów CZĘŚĆ II - Likwidacja źródła choroby kasztanowców CPV: 77313000-7 Usługi utrzymania parków 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) CZĘŚĆ I (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ) - wykonanie zabiegów agrotechnicznych, mających na celu ograniczenie populacji patogena powodującego zamieranie pędów cisów, na Cmentarzu Centralnym i na terenach zieleni miasta Szczecin - w dwóch etapach: a) etap I - usunięcie (otrząsanie gałęzi z porażonego igliwia oraz wycinanie porażonych końcówek pędów, grabienie, zamiatanie podłoża pod roślinami) i zniszczenie chorego igliwia oraz porażonych pędów (poprzez spalenie), b) etap II - 2-krotny oprysk cisów środkami grzybobójczymi, niszczącymi sprawcę zmian chorobowych, przy czym czas trwania jednego oprysku będzie nie dłuższy niż 4 tygodnie, a odstęp pomiędzy pierwszym a drugim opryskiem będzie wynosił co najmniej 30 dni kalendarzowych, 2) CZĘŚĆ II (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ) - w trzech etapach: a) etap I - wygrabianie opadłych liści w promieniu minimum 2 m powyżej rzutu korony drzewa, 4-krotnie w sezonie wraz z ich wywozem i spaleniem; jeden cykl grabienia (wygrabianie wszystkich obiektów) będzie wykonywany każdorazowo w czasie nie dłuższym niż 4 tygodnie od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego; Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany krotności wygrabiania poszczególnych obiektów; ustalenie wynagrodzenia częściowego na podstawie kosztorysu powykonawczego (iloczyn ceny brutto za wygrabienie wokół jednego drzewa z wywozem i spaleniem oraz ilości wygrabionych drzew); b) etap II - wywóz (wraz z załadunkiem i wyładunkiem) i utylizacja worków z liśćmi kasztanowca spod wskazanych adresów, w terminie 2 dni od dnia otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego; ustalenie wynagrodzenia na podstawie kosztorysu powykonawczego (iloczyn ceny brutto - stawki za 1 km wywozu wraz z utylizacją - oraz kilometrów); c) etap III - nawożenie drzew kasztanowca; Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o dokładnym terminie nawożenia. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) codziennego, bieżącego wywozu i niszczenia porażonych części roślin, 2) zapewnienia bezpieczeństwa osobom przebywającym w pobliżu miejsc objętych zabiegami, 3) zachowania czystości w trakcie realizacji prac i uprzątnięcia terenu po ich zakończeniu. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, 2) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.21.15.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną główną usługę. Za główną usługę Zamawiający uzna pracę polegającą na wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych w koronach drzew lub krzewów, o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku została wyrażona w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (datą wszczęcia postępowania jest data zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponować minimum nw. osobami: a) jedną osobą - kierownikiem robót - posiadającą minimum wykształcenie średnie kierunkowe, np. ogrodnictwo, leśnictwo, rolnictwo, oraz b) jedną osobę przeszkoloną w zakresie wykonywania zabiegów środkami ochrony roślin; CZĘŚĆ II: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponować minimum nw. osobami: a) jedną osobą - kierownikiem robót - posiadającą minimum wykształcenie średnie kierunkowe, np. ogrodnictwo, leśnictwo, rolnictwo, oraz b) jedną osobę przeszkoloną w zakresie wykonywania zabiegów środkami ochrony roślin; Powyższy warunek musi być spełniony odrębnie dla każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę, co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany wykazać dysponowanie osobami odrębnie dla każdej części, na którą składa ofertę (tak sama osoba nie może zostać wykazana w dwóch częściach).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, 2) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 17-18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Umowa nie dotyczy umowy ramowej. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 4. Termin wykonania zamówienia: CZĘŚĆ I: 1) etap I - nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy 2) etap II - nie dłużej niż 90 dni kalendarzowych od dnia zakończenia etapu I CZĘŚĆ II: 1) etap I - od dnia zawarcia umowy do 15 grudnia 2014 r. - w miarę potrzeb, średnio co 4 tygodnie 2) etap II - od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2014 r. 3) etap III - nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Likwidacja źródła choroby cisów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ) - wykonanie zabiegów agrotechnicznych, mających na celu ograniczenie populacji patogena powodującego zamieranie pędów cisów, na Cmentarzu Centralnym i na terenach zieleni miasta Szczecin - w dwóch etapach: a) etap I - usunięcie (otrząsanie gałęzi z porażonego igliwia oraz wycinanie porażonych końcówek pędów, grabienie, zamiatanie podłoża pod roślinami) i zniszczenie chorego igliwia oraz porażonych pędów (poprzez spalenie), b) etap II - 2-krotny oprysk cisów środkami grzybobójczymi, niszczącymi sprawcę zmian chorobowych, przy czym czas trwania jednego oprysku będzie nie dłuższy niż 4 tygodnie, a odstęp pomiędzy pierwszym a drugim opryskiem będzie wynosił co najmniej 30 dni kalendarzowych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Likwidacja źródła choroby kasztanowców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ) - w trzech etapach: a) etap I - wygrabianie opadłych liści w promieniu minimum 2 m powyżej rzutu korony drzewa, 4-krotnie w sezonie wraz z ich wywozem i spaleniem; jeden cykl grabienia (wygrabianie wszystkich obiektów) będzie wykonywany każdorazowo w czasie nie dłuższym niż 4 tygodnie od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego; Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany krotności wygrabiania poszczególnych obiektów; ustalenie wynagrodzenia częściowego na podstawie kosztorysu powykonawczego (iloczyn ceny brutto za wygrabienie wokół jednego drzewa z wywozem i spaleniem oraz ilości wygrabionych drzew); b) etap II - wywóz (wraz z załadunkiem i wyładunkiem) i utylizacja worków z liśćmi kasztanowca spod wskazanych adresów, w terminie 2 dni od dnia otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego; ustalenie wynagrodzenia na podstawie kosztorysu powykonawczego (iloczyn ceny brutto - stawki za 1 km wywozu wraz z utylizacją - oraz kilometrów); c) etap III - nawożenie drzew kasztanowca; Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o dokładnym terminie nawożenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.