eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaroboty dodatkowe nie objęte zamówieniem podstawowym w ramach przedsięwzięcia Budowa Szkoły Podstawowej przy ul. Głębockiej wraz z dojazdem - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Warszawa: roboty dodatkowe nie objęte zamówieniem podstawowym w ramach przedsięwzięcia Budowa Szkoły Podstawowej przy ul. Głębockiej wraz z dojazdem - etap I
Numer ogłoszenia: 163978 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy, ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189 , strona internetowa www.bialoleka.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty dodatkowe nie objęte zamówieniem podstawowym w ramach przedsięwzięcia Budowa Szkoły Podstawowej przy ul. Głębockiej wraz z dojazdem - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Szkoły Podstawowej przy ul. Głębockiej wraz z dojazdem - etap I Zakres prac obejmuje : 1.Wymiana gruntu pod fundamentami w rejonie budynków A, B, C w związku z zalegającą warstwą gruzu i śmieci poniżej posadowienia ław fundamentowych. 2.Przełożenie kanalizacji sanitarnej biegnącej pod fundamentami budynku A w osi X/A1-A8, poza obrys budynku. 3.Likwidacja 3 sztuk niezinwentaryzowanych zbiorników stalowych o średnicy 2,50 m i długości 10,00 m poprzez wydobycie, utylizację i zasypanie powstałego wykopu. Szczegółowy zakres robót przedmiotu niniejszej umowy został określony w przedmiarach robót zał. nr 5 do zaproszenia. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał polisę ubezpieczenia lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty (kwota brutto)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00 - Cement .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) postępowanie będzie polegało na udzieleniu dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: Postępowanie o udzielenie zamówienia podstawowego przeprowadzono w trybie przetargu nieograniczonego Nr sprawy UD-II-WPZ-ZP-AMO-271-39-1-12/PN-b. Zamówienie zostało udzielone firmie EIFFAGE BUDOWNICTWO MITEX S.A. 02-676 WARSZAWA ul. Postępu 5A. W trakcie realizacji umowy stwierdzono konieczność wykonania zamówienia dodatkowego. Poniżej przedstawiono uzasadnienie i zakres robót budowlanych: 1) wymiana gruntu pod fundamentami w rejonie budynków A, B, C w związku z zalegającą warstwą gruzu i śmieci poniżej posadowienia ław fundamentowych; W trakcie prowadzenie robót ziemnych pod fundamenty w rejonie budynków A, B, C stwierdzono występowanie w wykopie zalegających warstw gruzu i śmieci poniżej posadowienia ław fundamentowych, co wiąże się z koniecznością wykonania wymiany gruntu. Zdarzenie to zostało zgłoszone Zamawiającemu wpisem do Dziennika Budowy w dn. 10.12.2012 r. oraz wpisem na naradzie koordynacyjnej nr 1 w dn. 14.01.2012 r. Sytuacja powyższa nie była możliwa do przewidzenia podczas przygotowania dokumentacji budowlano-wykonawczej oraz sporządzania oferty i zawierania umowy podstawowej. Przekazana do realizacji dokumentacja projektowa wraz z opracowaniem geologicznym nie stwierdzała występowania zalegających warstw gruzu i śmieci. Zaleceniem geotechnika jest wymiana gruntu. 2) likwidacja 3 sztuk niezinwentaryzowanych zbiorników stalowych o średnicy 2,50 m i długości 10,00 m poprzez wydobycie, utylizację i zasypanie powstałego wykopu. W trakcie prowadzenia robót ziemnych pod budynek D stwierdzono niezinwentaryzowane zbiorniki stalowe (cysterny o średnicy 2,5 m i długości 10 m) w ilości 3 sztuk, pozostałości po istniejącej stacji pompowej, co zostało zgłoszone Zamawiającemu wpisem do Dziennika Budowy w dn. 11.12.2012 r. Konieczne jest wydobycie i utylizacja zbiorników oraz zasypanie powstałego wykopu. Sytuacja powyższa nie była możliwa do przewidzenia podczas przygotowania dokumentacji budowlano-wykonawczej oraz sporządzania oferty i zawierania umowy podstawowej. Przekazana do realizacji dokumentacja projektowa oraz plansza ZUD nie stwierdzała występowania zbiorników na terenie, w obrębie budynku D. Również podczas wizji lokalnej nie można było stwierdzić powyższego faktu. 3) przełożenie kanalizacji sanitarnej biegnącej pod fundamentami budynku A w osi X/A1-A8, poza obrys budynku W trakcie prowadzenia robót ziemnych pod budynek A stwierdzono niezinwentaryzowaną czynna instalację kanalizacyjną, która przebiega pod ławą fundamentową w/w budynku w osi X/A1-A8. Zdarzenie to zostało zgłoszone Zamawiającemu wpisem do Dziennika Budowy w dn. 26.02.2013 r. oraz pismem z tego samego dnia. W dniu 1.03.2013 r. odbyło się spotkanie w powyższej sprawie, na którym ustalono wykonanie przełożenia czynnej kanalizacji sanitarnej pod budynkiem A, z rury PCV 200 ze studniami rewizyjnymi na przekłamaniach instalacji, poza obrys budynku. Sytuacja powyższa nie była możliwa do przewidzenia podczas przygotowania dokumentacji budowlano-wykonawczej oraz sporządzania oferty i zawierania umowy podstawowej. Przekazana do realizacji dokumentacja projektowa nie stwierdzała występowania tej i instalacji kanalizacji sanitarnej na terenie, w obrębie budynku A. Zaleceniem Inspektora nadzoru jest wykonanie obejścia jak wyżej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • EIFFAGE BUDOWNICTWO MITEX S.A., . Postępu 5A, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.