To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-26
Warszawa: roboty dodatkowe nie objęte zamówieniem podstawowym w ramach przedsięwzięcia Budowa Szkoły Podstawowej przy ul. Głębockiej wraz z dojazdem - etap I
Numer ogłoszenia: 244932 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163978 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy, ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty dodatkowe nie objęte zamówieniem podstawowym w ramach przedsięwzięcia Budowa Szkoły Podstawowej przy ul. Głębockiej wraz z dojazdem - etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Szkoły Podstawowej przy ul. Głębockiej wraz z dojazdem - etap I Zakres prac obejmuje : 1. Wymiana gruntu pod fundamentami w rejonie budynków A, B, C w związku z zalegającą warstwą gruzu i śmieci poniżej posadowienia ław fundamentowych. 2. Przełożenie kanalizacji sanitarnej biegnącej pod fundamentami budynku A w osi X/A1-A8, poza obrys budynku. 3. Likwidacja 3 sztuk niezinwentaryzowanych zbiorników stalowych o średnicy 2,50 m i długości 10,00 m poprzez wydobycie, utylizację i zasypanie powstałego wykopu. Szczegółowy zakres robót przedmiotu niniejszej umowy został określony w przedmiarach robót zał. nr 5 do zaproszenia. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał polisę ubezpieczenia lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty (kwota brutto)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00 - Cement .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EIFFAGE POLSKA BUDOWNICTWO" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
"EIFFAGE POLSKA BUDOWNICTWO" S.A.
- EIFFAGE BUDOWNICTWO MITEX S.A., Postępu 5A, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 503753,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 614000,00
Oferta z najniższą ceną: 614000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 614000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W trakcie realizacji umowy stwierdzono konieczność wykonania zamówienia dodatkowego. Poniżej przedstawiono uzasadnienie i zakres robót budowlanych: 1) wymiana gruntu pod fundamentami w rejonie budynków A, B, C w związku z zalegającą warstwą gruzu i śmieci poniżej posadowienia ław fundamentowych; W trakcie prowadzenie robót ziemnych pod fundamenty w rejonie budynków A, B, C stwierdzono występowanie w wykopie zalegających warstw gruzu i śmieci poniżej posadowienia ław fundamentowych, co wiąże się z koniecznością wykonania wymiany gruntu. Zdarzenie to zostało zgłoszone Zamawiającemu wpisem do Dziennika Budowy w dn. 10.12.2012 r. oraz wpisem na naradzie koordynacyjnej nr 1 w dn. 14.01.2012 r. Sytuacja powyższa nie była możliwa do przewidzenia podczas przygotowania dokumentacji budowlano-wykonawczej oraz sporządzania oferty i zawierania umowy podstawowej. Przekazana do realizacji dokumentacja projektowa wraz z opracowaniem geologicznym nie stwierdzała występowania zalegających warstw gruzu i śmieci. Zaleceniem geotechnika jest wymiana gruntu. 2) likwidacja 3 sztuk niezinwentaryzowanych zbiorników stalowych o średnicy 2,50 m i długości 10,00 m poprzez wydobycie, utylizację i zasypanie powstałego wykopu. W trakcie prowadzenia robót ziemnych pod budynek D stwierdzono niezinwentaryzowane zbiorniki stalowe (cysterny o średnicy 2,5 m i długości 10 m) w ilości 3 sztuk, pozostałości po istniejącej stacji pompowej, co zostało zgłoszone Zamawiającemu wpisem do Dziennika Budowy w dn. 11.12.2012 r. Konieczne jest wydobycie i utylizacja zbiorników oraz zasypanie powstałego wykopu. Sytuacja powyższa nie była możliwa do przewidzenia podczas przygotowania dokumentacji budowlano-wykonawczej oraz sporządzania oferty i zawierania umowy podstawowej. Przekazana do realizacji dokumentacja projektowa oraz plansza ZUD nie stwierdzała występowania zbiorników na terenie, w obrębie budynku D. Również podczas wizji lokalnej nie można było stwierdzić powyższego faktu. 3) przełożenie kanalizacji sanitarnej biegnącej pod fundamentami budynku A w osi X/A1-A8, poza obrys budynku W trakcie prowadzenia robót ziemnych pod budynek A stwierdzono niezinwentaryzowaną czynna instalację kanalizacyjną, która przebiega pod ławą fundamentową w/w budynku w osi X/A1-A8. Zdarzenie to zostało zgłoszone Zamawiającemu wpisem do Dziennika Budowy w dn. 26.02.2013 r. oraz pismem z tego samego dnia. W dniu 1.03.2013 r. odbyło się spotkanie w powyższej sprawie, na którym ustalono wykonanie przełożenia czynnej kanalizacji sanitarnej pod budynkiem A, z rury PCV 200 ze studniami rewizyjnymi na przekłamaniach instalacji, poza obrys budynku. Sytuacja powyższa nie była możliwa do przewidzenia podczas przygotowania dokumentacji budowlano-wykonawczej oraz sporządzania oferty i zawierania umowy podstawowej. Przekazana do realizacji dokumentacja projektowa nie stwierdzała występowania tej i instalacji kanalizacji sanitarnej na terenie, w obrębie budynku A. Zaleceniem Inspektora nadzoru jest wykonanie obejścia jak wyżej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.