eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzeglądy, naprawy, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych oraz wymiana piasku w piaskownicach na komunalnych placach zabaw w Zielonej Górze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Zielona Góra: Przeglądy, naprawy, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych oraz wymiana piasku w piaskownicach na komunalnych placach zabaw w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 16403 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy, naprawy, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych oraz wymiana piasku w piaskownicach na komunalnych placach zabaw w Zielonej Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac objętych zamówieniem:: 1) systematyczne kontrole placów zabaw - 2 razy w m-cu : a) pod kątem stanu technicznego urządzeń zabawowo-sportowych, b) pod kątem bezpieczeństwa użytkowników, c) bieżące usuwanie usterek i drobnych aktów wandalizmu, nie wymagających zakupu części zamiennych (uzupełnianie połączeń śrubowych, wymiana opon w siedziskach, demontaż zniszczonych elementów, itp.), d) zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych nieprawidłowości, które wymagają nakładów na zakup i montaż nowych elementów wraz ze wstępnym określeniem wartości tych prac.; e) w cenie jednostkowej (średni miesięczny koszt realizacji zadania) należy uwzględnić : -koszt pracy pracownika dokonującego przeglądów wyposażenia i napraw nie wymagających użycia części zamiennych (np. dokręcenie poluzowanych śrub), -koszty transportu do objazdu placów zabaw; 2) konserwacja urządzeń zabawowo-sportowych znajdujących się na placach zabaw wymienionych w wykazie podanym w punkcie 3.3 SIWZ: a) demontaż drewnianych urządzeń zabawowo-sportowych nie nadających się do dalszego użytkowania przez dzieci ze względów bhp, w cenie należy uwzględnić: - koszt pracy pracownika, - koszt usunięcia urządzenia wraz z ewentualnym fundamentem w ziemi, - koszt wyrównania terenu po usunięciu urządzenia zabawowego, - koszt transportu i przyjęcia odpadów na wysypisko śmieci; b) demontaż metalowych urządzeń zabawowo-sportowych nie nadających się do dalszego użytkowania przez dzieci z powodu nie spełniania norm bhp, w cenie należy uwzględnić : - koszt pracy pracownika, - koszt usunięcia urządzenia wraz z betonowym fundamentem, znajdującym się w ziemi, - koszt wyrównania terenu po usunięciu urządzenia zabawowego, - koszt transportu i przyjęcia odpadów na wysypisko śmieci, c) dwukrotne malowanie drewnochronem drewnianych elementów urządzeń zabawowo-sportowych, w cenie należy uwzględnić: - koszt pracy pracownika, - koszt zakupu drewnochronu, - koszt zakupu innych niezbędnych materiałów (np. pędzle), d) dwukrotne malowanie metalowych urządzeń zabawowo-sportowych farbą dwuskładnikową ze środkiem antykorozyjnym, w cenie należy uwzględnić: - koszt pracy pracownika, - koszt zakupu dwuskładnikowej farby, - koszt zakupu innych niezbędnych materiałów (np. pędzle); 3) wywóz piasku z piaskownic na miejskie wysypisko śmieci - oraz dowóz nowego piasku, w miejsce wybranego (jednorazowe w miesiącu kwiecień/maj), w cenie należy uwzględnić: - koszty wyboru starego piasku - warstwa 40 cm, - koszty wywozu na wysypisko, - koszty zakupu nowego piasku - warstwa 40 cm, - koszty transportu, koniecznego do wykonania zadania; 4) systematyczne, comiesięczne wykonywanie kosztorysów z wykonanych robót wraz z wystawieniem faktur 2. Wykaz i lokalizacja miejskich placów zabaw: 1) Osiedle za Auchan - ul. Batorego 170 2) Osiedle Zastalowskie - ul. Strumykowa - między blokami nr 27-29-31 - ul. Batorego 55 3) Osiedle Dolina Zielona - Wagmostaw 4) Osiedle Zacisze - ul. Objazdowa - vis a vis ul. Łąkowej 5) Osiedle Winnica - ul. Westerplatte-Ułańska - dziai.ka nr 248/10 6) Osiedle Tysiąclecia - ul. Chrobrego 35-61 - ul. Westerplatte -Chopina - zaplecze OZLP - działka nr 255/7 - ul. Krzywoustego 1-3 - ul. Krzywoustego 7-9-11 - ul. Wyspiańskiego 26-28 - Park 1000-lecia - ul. Wazów 20-22 7) Osiedle Wazów - ul. Wyspiańskiego 38-40 - ul. Zamenhofa 21-25 - ul. Zamenhofa 40-46 - ul. Konicza 17-19-21 8) Osiedle Przyjaźni - ul. Malczewskiego - k-stacji Orlen - ul. Francuska-Braci Gierymskich - las komunalny - ul. Francuska 25-33 9) Osiedle Łużyckie - Park św. Trójcy 10) Śródmieście - Plac Słowiański - ul. Drzewna 2-8 - zaplecze budynków - ul. Drzewna 15-17 - wnęka podwórkowa 11) Osiedle Braniborskie - ul. Podgórna 71-83 - ul. Władysława IV 16 - ul. Władysława IV 18 - ul. Władysława IV - za Mirą 12) Osiedle Pomorskie - osiedle Pomorskie - plac nr I - osiedle Pomorskie - plac nr II - osiedle Pomorskie - plac nr III 13) Osiedle Śląskie 14) Raculka 15) Osiedle Piastowskie - ul. Anieli Krzywoń 7-9-11 - Park Piastowski - ul. Ptasia 42 - ul. Ptasia 40 - ul. Ptasia 38 - ul. Ptasia 36 - ul. Ptasia 37-39 - ul. Ptasia 33-35 - ul. Ptasia 29-31 - ul. Wyszyńskiego 8 16) Osiedle Słoneczne - ul. Sucharskiego 26 - ul. Okulickiego - zaplecze posterunku policji - ul. Wypoczynek 11-16 - ul. Wiśniowa 32-44 - ul. Ptasia 4-30 - ul. Krasickiego 1-7 - ul. Krasickiego 9-15 - ul. Krasickiego 17-23 - ul. Krasickiego 27-33 - ul. Krasickiego 35-41 - ul. Jaskółcza 13-15 - ul. Jaskółcza 23 - skwer Ogrodowa-Jaskółcza - ul. Ogrodowa 7 ab - ul. Fabryczna 20 abcd - ul. Długa 8-18- Wesoła 1-7 - ul. Długa 28-30 17) Osiedle Morelowa - Park Sowińskiego - plac drewniany k-greckiej reastauracji - Park Sowińskiego - plac metalowy na wylocie do ul. Strzeleckiej - ul. Sowińskiego/Strzelecka - wnęka podwórkowa - ul. Partyzantów 14-38 18) Osiedle Kilińskiego - ul. Kożuchowska 1-3 19) Osiedle Słowackiego - ul. Lechitów - las komunalny - ul. Lechitów - działki pod lasem 20) Osiedle Jędrzychów - ul. Jędrzychowska - prawa strona na wyjeździe z miasta, przed pętlą autobusową. 3. Wykonawca obowiązany jest określić cenę końcową przedmiotu zmówienia w oparciu o Tabelę Elementów Rozliczeniowych oraz własną kalkulację kosztów. W Tabeli Elementów Rozliczeniowych należy wypełnić kolumnę cena jednostkowa netto(z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), kolumnę wartość netto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) oraz podać cenę końcową netto przedmiotu zamówienia. Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie nośniki kosztów dla okresu wykonania zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonania części zamówienia podwykonawcom z wyłączeniem przeprowadzenia przeglądów placów zabaw oraz wykonania napraw urządzeń zabawowych. 5. Zamawiający załącza wykaz odpadów komunalnych do potwierdzenia gotowości przyjęcia odpadów na wysypisko odpadów stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ; 6. Wykonawca na wykonane naprawy udzieli rocznej gwarancji. 7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: - kopię aktualnej polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z rozszerzeniem o OC kontraktowe na łączną kwotę minimalną 500.000,00 zł., -w przypadku gdy Wykonawca będzie wykonywał prace wyszczególnione w Tabeli Elementów Rozliczeniowych przez Podwykonawców, OC deliktowe poszerzone o odpowiedzialność za podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1 .zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o min. wartości 50.000,00 zł brutto w zakresie napraw lub remontów urządzeń zabawowych, sportowych lub rekreacyjnych udokumentowaną, że została wykonana należycie. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.6) SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 5 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 8) dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 9) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: 2.1. pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.