eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzeglądy, naprawy, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych oraz wymiana piasku w piaskownicach na komunalnych placach zabaw w Zielonej Górze.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Zielona Góra: Przeglądy, naprawy, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych oraz wymiana piasku w piaskownicach na komunalnych placach zabaw.
Numer ogłoszenia: 38096 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16403 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy, naprawy, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych oraz wymiana piasku w piaskownicach na komunalnych placach zabaw..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia są przeglądy, naprawy, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych oraz wymiana piasku w piaskownicach na komunalnych placach zabaw. 2.2. Zakres prac objętych zamówieniem: 1) systematyczne kontrole placów zabaw - 2 razy w m-cu : a) pod kątem stanu technicznego urządzeń zabawowo-sportowych, b) pod kątem bezpieczeństwa użytkowników, c) bieżące usuwanie usterek i drobnych aktów wandalizmu, nie wymagających zakupu części zamiennych (uzupełnianie połączeń śrubowych, wymiana opon w siedziskach, demontaż zniszczonych elementów, itp.), d) zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych nieprawidłowości, które wymagają nakładów na zakup i montaż nowych elementów wraz ze wstępnym określeniem wartości tych prac e) w cenie jednostkowej (średni miesięczny koszt realizacji zadania) należy uwzględnić : koszt pracy pracownika dokonującego przeglądów wyposażenia i napraw nie wymagających użycia części zamiennych (np. dokręcenie poluzowanych śrub), koszty transportu do objazdu placów zabaw; 2) konserwacja urządzeń zabawowo-sportowych znajdujących się na placach zabaw wymienionych w wykazie podanym w punkcie 3.3 SIWZ: a) demontaż drewnianych urządzeń zabawowo-sportowych nie nadających się do dalszego użytkowania przez dzieci ze względów bhp, w cenie należy uwzględnić: koszt pracy pracownika, koszt usunięcia urządzenia wraz z ewentualnym fundamentem w ziemi, koszt wyrównania terenu po usunięciu urządzenia zabawowego, koszt transportu i przyjęcia odpadów na wysypisko śmieci; b) demontaż metalowych urządzeń zabawowo-sportowych nie nadających się do dalszego użytkowania przez dzieci z powodu nie spełniania norm bhp, w cenie należy uwzględnić : koszt pracy pracownika, koszt usunięcia urządzenia wraz z betonowym fundamentem, znajdującym się w ziemi, koszt wyrównania terenu po usunięciu urządzenia zabawowego, koszt transportu i przyjęcia odpadów na wysypisko śmieci, c) dwukrotne malowanie drewnochronem drewnianych elementów urządzeń zabawowo-sportowych, w cenie należy uwzględnić: koszt pracy pracownika, koszt zakupu drewnochronu, koszt zakupu innych niezbędnych materiałów (np. pędzle), d) dwukrotne malowanie metalowych urządzeń zabawowo-sportowych farbą dwuskładnikową ze środkiem antykorozyjnym, w cenie należy uwzględnić: koszt pracy pracownika, koszt zakupu dwuskładnikowej farby, koszt zakupu innych niezbędnych materiałów (np. pędzle); 3) wywóz piasku z piaskownic na miejskie wysypisko śmieci - oraz dowóz nowego piasku, w miejsce wybranego (jednorazowe w miesiącu kwiecień maj), w cenie należy uwzględnić: koszty wyboru starego piasku - warstwa 40 cm, koszty wywozu na wysypisko, koszty zakupu nowego piasku - warstwa 40 cm, koszty transportu, koniecznego do wykonania zadania; 4) systematyczne, comiesięczne wykonywanie kosztorysów z wykonanych robót wraz z wystawieniem faktur 2.3. Wykaz i lokalizacja miejskich placów zabaw: 1) Osiedle za Auchan ul. Batorego 170 2) Osiedle Zastalowskie ul. Strumykowa - między blokami nr 27-29-31 ul. Batorego 55 3) Osiedle Dolina Zielona Wagmostaw 4) Osiedle Zacisze ul. Objazdowa - vis a vis ul. Łąkowej 5) Osiedle Winnica ul. Westerplatte Ułańska - dziai.ka nr 248/10 6) Osiedle Tysiąclecia ul. Chrobrego 35-61 ul. Westerplatte Chopina - zaplecze OZLP - działka nr 255/7 ul. Krzywoustego 1-3 ul. Krzywoustego 7-9-11 ul. Wyspiańskiego 26-28 Park 1000-lecia ul. Wazów 20-22 7) Osiedle Wazów ul. Wyspiańskiego 38-40 ul. Zamenhofa 21-25 ul. Zamenhofa 40-46 ul. Konicza 17-19-21 8) Osiedle Przyjaźni ul. Malczewskiego - k stacji Orlen ul. Francuska Braci Gierymskich - las komunalny ul. Francuska 25-33 9) Osiedle Łużyckie Park św. Trójcy 10) Śródmieście Plac Słowiański ul. Drzewna 2-8 - zaplecze budynków ul. Drzewna 15-17 - wnęka podwórkowa 11) Osiedle Braniborskie ul. Podgórna 71-83 ul. Władysława IV 16 ul. Władysława IV 18 ul. Władysława IV - za Mirą 12) Osiedle Pomorskie osiedle Pomorskie - plac nr I osiedle Pomorskie - plac nr II osiedle Pomorskie - plac nr III 13) Osiedle Śląskie 14) Raculka 15) Osiedle Piastowskie ul. Anieli Krzywoń 7-9-11 Park Piastowski ul. Ptasia 42 ul. Ptasia 40 ul. Ptasia 38 ul. Ptasia 36 ul. Ptasia 37-39 ul. Ptasia 33-35 ul. Ptasia 29-31 ul. Wyszyńskiego 8 16) Osiedle Słoneczne ul. Sucharskiego 26 ul. Okulickiego - zaplecze posterunku policji ul. Wypoczynek 11-16 ul. Wiśniowa 32-44 ul. Ptasia 4-30 ul. Krasickiego 1-7 ul. Krasickiego 9-15 ul. Krasickiego 17-23 ul. Krasickiego 27-33 ul. Krasickiego 35-41 ul. Jaskółcza 13-15 ul. Jaskółcza 23 skwer Ogrodowa Jaskółcza ul. Ogrodowa 7 ab ul. Fabryczna 20 abcd ul. Długa 8-18 Wesoła 1-7 ul. Długa 28-30 17) Osiedle Morelowa Park Sowińskiego - plac drewniany k greckiej reastauracji Park Sowińskiego - plac metalowy na wylocie do ul. Strzeleckiej ul. Sowińskiego Strzelecka - wnęka podwórkowa ul. Partyzantów 14-38 18) Osiedle Kilińskiego ul. Kożuchowska 1-3 19) Osiedle Słowackiego ul. Lechitów - las komunalny ul. Lechitów - działki pod lasem 20) Osiedle Jędrzychów ul. Jędrzychowska - prawa strona na wyjeździe z miasta, przed pętlą autobusową. 2.4. Wykonawca obowiązany jest określić cenę końcową przedmiotu zmówienia w oparciu o Tabelę Elementów Rozliczeniowych oraz własną kalkulację kosztów. W Tabeli Elementów Rozliczeniowych należy wypełnić kolumnę cena jednostkowa netto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), kolumnę wartość netto(z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) oraz podać cenę końcową netto przedmiotu zamówienia. Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie nośniki kosztów dla okresu wykonania zamówienia. 2.5. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonania części zamówienia podwykonawcom z wyłączeniem przeprowadzenia przeglądów placów zabaw oraz wykonania napraw urządzeń zabawowych. 2.6. Zamawiający załącza wykaz odpadów komunalnych do potwierdzenia gotowości przyjęcia odpadów na wysypisko odpadów stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ; 2.7. Wykonawca na wykonane naprawy udzieli rocznej gwarancji. 2.8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: - kopię aktualnej polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z rozszerzeniem o OC kontraktowe na łączną kwotę minimalną 500.000,00 zł., - w przypadku gdy Wykonawca będzie wykonywał prace wyszczególnione w Tabeli Elementów Rozliczeniowych przez Podwykonawców, OC deliktowe poszerzone o odpowiedzialność za podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 163854.60 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ZITON Wojciech Sroka, os. Pomorskie 8A, 65-001 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 163.854,60
  • Oferta z najniższą ceną: 163.854,60 oferta z najwyższą ceną: 163.854,60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.