Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Warszawa: Docieplenie budynku Szpitala od ul. Madalińskiego.
Numer ogłoszenia: 164293 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ, ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4502284.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie budynku Szpitala od ul. Madalińskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ściany budynku Szpitala od ul. Madalińskiego o powierzchni około 1500 m2. Zakres prac obejmuje: - docieplenie wełną mineralną, - wymianę rynien, rur spustowych i pasa podrynnowego, - wymianę parapetów zewnętrznych, - wykonanie tynku mineralnego, - wykonanie cokołu z płytek klinkierowych, - remont balkonów. Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego i magazynowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom objętym zamówieniem. Pod pojęciem robót odpowiadających swoim rodzajem robotom objętym zamówieniem zamawiający rozumie roboty budowlane w zakresie docieplenia zewnętrznych ścian budynku o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 i o wartości nie mniejszej niż 200000 zł każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. Brak oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków albo złożenie dokumentów zawierających błędy spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26. ust. 3. ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunku 2. Ocena spełnienia warunku 2 zostanie dokonana w ten sposób, że wykonawcy zostaną uszeregowani według sumarycznej wartości wykazanych robót odpowiadających swoim rodzajem robotom objętym zamówieniem, w kolejności od największej do najmniejszej. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie nie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawcy sporządzają samodzielnie w sposób przez siebie przyjęty. Razem z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a ponadto następujące dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków: Warunku 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, ani też nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Warunku 2 - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty mogą być oryginałami albo kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów przez osobę nie wskazaną jako uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, należy do wniosku dołączyć oryginał pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-584 Warszawa, ul. Madalińskiego 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 15:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Warszawa, ul. Madalińskiego 25, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 44..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- termomodernizacja budynków przy ul. Pod Lipą 1,2,4 i 6 w Warszawie
- Dostawa kuwet do hemoglobinometru oraz probówek polistyrenowych okrągłodennych.
- Świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w roku 2025
- Usługa cateringowa na potrzeby projektu ERASMUS+ The Bridge dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Świadczenie usług druku materiałów wydawniczych Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w 2025 roku
- NAJEM DŁUGOTERMINOWY SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO ZEROEMISYJNEGO NA POTRZEBY URZĘDU DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w gminie Niegosławice
- Remont istniejącej infrastruktury warsztatów szkolnych wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia
- Zawodowcy w Powiecie Pszczyńskim - nowoczesna infrastruktura kształcenia zawodowego. Roboty budowlane.
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz robót dla zadania "Modernizacja i wyposażenie sal dydaktycznych oraz bezpiecznego miejsca do samodzielnej nauki biblioteki WNM w Katowicach".
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowego spichlerza z Krzeszowic na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.