Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-25
Poznań: Dostawa, montaż i uruchomienie systemów SSW, SKD, CCTV w budynku Biblioteki przy Collegium Maius wraz z uruchomieniem i włączeniem w/w systemów w budynku Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 164294 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie systemów SSW, SKD, CCTV w budynku Biblioteki przy Collegium Maius wraz z uruchomieniem i włączeniem w/w systemów w budynku Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.Prace wspólne dla SSWIN, SKD, SDTV. 2.System sygnalizacji włamania i napadu oraz system kontroli dostępu. 3.System dozoru telewizyjnego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: wykonali (również jako generalny wykonawca przy współudziale podwykonawców) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej 2 roboty budowlane w zakresie instalacji teletechnicznych o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda z robót oraz udokumentują, że wymienione roboty wykonali należycie. B. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub w specjalności telekomunikacyjnej i które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego - złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp oraz złożą wszelkie wymagane Specyfikacją dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków - udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty i zainstalowane urządzenia. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, bądź odrzuceniem jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. - formularz ofertowy Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to podpisuje pełnomocnik. - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to składa każdy z wykonawców. - wykaz osób, które będą kierować robotami wraz z kserokopiami ich uprawnień i wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w rozdziale 5 pkt 5.1. ppkt 2 B SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik - wykaz wykonanych robót, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt 5.1. ppkt 2 A SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik - dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie - wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - kosztorysy ofertowe - pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pokój 302.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pokój 302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa nabiału i przetworów mlecznych
- TPm-14/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu.
- "Organizacja wizyty studyjnej w Barcelonie (Hiszpania) w terminie 28-31.05.2025 r. dla maksymalnie 29 przedstawicieli samorządów Metropolii Poznań i pracowników biura Stowarzyszenia Metropolia Poznań"
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz obsługą operatorską, związany z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie działania OD w Biskupicach w 2025 r.
- Serwisowanie urządzeń klimatyzacyjno-wentylacyjnych
- AD/ZP/25/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w budynku A8a na potrzeby biura DEiR dla Politechniki Poznańskiej.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Leszczyńskiego 58 w Lublinie z funkcji dydaktycznej na akademik
- Zaprojektowanie, dostarczenie i montaż dźwigu towarowo-osobowego w budynku przy ul. Królewskiej 27 w Warszawie
- "Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w ZPO Pożóg"- ETAP II.
- Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych Neogotyckiego Zameczku w zespole Pałacyku Platerów
- Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Sternalicach
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.