Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-25
Grudziądz: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I MATERIAŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO - sprawa nr 31/2013
Numer ogłoszenia: 164468 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I MATERIAŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO - sprawa nr 31/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy środków czystości i materiałów do utrzymania higieny oraz drobnego sprzętu gospodarczego, zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami określonymi w niniejszym rozdziale, Załączniku Nr 1, 2 i 3 do SIWZ. 2.Zamówienie dotyczy 4 zadań: Zadanie nr 1: Dostawa środków czystości i materiałów do utrzymania higieny i estetyki w kuchniach i stołówkach wraz z: -użyczeniem i zamontowaniem urządzeń, o których mowa w treści załącznika nr 1 do SIWZ str.10 (Opis przedmiotu zamówienia) INNE WYMAGANIA - pkt. 1 -przeprowadzeniem szkolenia, o którym mowa w treści załącznika nr 1 do SIWZ str.10 (Opis przedmiotu zamówienia) INNE WYMAGANIA-pkt. 2, miejsce dostawy: Jednostka Wojskowa 4503, ul. Bema 6, 86-300 Grudziądz Zadanie nr 2: Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego miejsce dostawy: magazyn Jednostki Wojskowej 4503 w Grupie k. Grudziądza przy ul. Dworcowej, 86-134 Dragacz Zadanie nr 3: Dostawa środków czystości miejsce dostawy: magazyn Jednostki Wojskowej 4503 w Grupie k. Grudziądza przy ul. Dworcowej, 86-134 Dragacz Zadanie nr 4: Dostawa sprzętu gospodarczego miejsce dostawy: magazyn Jednostki Wojskowej 4503 w Grupie k. Grudziądza przy ul. Dworcowej, 86-134 Dragacz. 3.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego, o współczesnych rozwiązaniach technicznych, spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone w Załączniku nr 1 do SIWZ i nie gorszego w zakresie jakości i uwarunkowań technicznych przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i przeznaczenia. 3.Szczegółowa realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy (Ogólne warunki umowy stanowią Załącznik Nr 3 do SIWZ). Termin wykonania zamówienia: w terminie 2 tygodni od dnia zawarcia umowy oraz w przypadku zadania nr 1 - użyczenia urządzeń, o których mowa w treści załącznika nr 1 do SIWZ, str.10 (Opis przedmiotu zamówienia) INNE WYMAGANIA - pkt. 1 - na okres do zużycia przez Zamawiającego środków tj. nabłyszczacz do zmywarek (pkt.5) i proszek twardy do zmywarek tunel 4-4,5 kg (pkt.9)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.40.00-3, 39.83.00.00-9, 33.77.20.00-2, 39.83.20.00-3, 39.81.30.00-4, 39.83.21.00-4, 37.82.33.00-6, 39.83.12.10-1, 22.99.34.00-1, 39.83.20.00-3, 39.83.12.20-4, 39.83.12.00-8, 39.22.21.00-5, 39.29.89.00-6, 39.22.21.00-5, 39.22.43.20-7, 39.22.40.00-8, 39.51.42.00-0, 18.42.43.00-0, 39.83.12.30-7, 33.76.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących załączników do SIWZ: Nr 2- Formularz ofertowy, Nr 4- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Nr 5- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Nr 7- Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Nr 8- Informacja o Wykonawcy; Nr 6- Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie dotyczącym: 1)zmiany urzędowej stawki podatku VAT; 2)podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 3)zmiany formy dostawy z jednorazowej na realizację dostawy w kilku częściach w okresie obowiązywania umowy, o ile będzie to korzystne dla Zamawiającego lub będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy lub będzie to wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy jednak niezawinionych przez jego działanie lub zaniechanie; 4)zmiany miejsca tj. dostawy przedmiotu zamówienia pod warunkiem, iż nowo wskazane miejsce dostawy będzie znajdować się na terenie miast: Grudziądz, Chełmno, Brodnica i miejscowości Grupa. 5)zmiany przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia nie może być dostarczony z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. z powodu zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, z zastrzeżeniem, iż nowy przedmiot zamówienia będzie charakteryzował się nie gorszymi parametrami niż wymagane przez Zamawiającego przy zachowaniu ceny wskazanej w umowie; Zmiany nie mogą powodować negatywnych skutków finansowych, jakościowych ani organizacyjnych dla Zamawiającego Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Z kasy JW 4503 ul.Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz: 3,5 zł, na wniosek Wykonawcy wysyłka: 11,47 zł, bezpłatnie z www.13wog.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz, budynek nr 1, pokój nr 7 -osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem:OFERTA:PN-DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I MATERIAŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO (spr. Nr 31/2013) nie otwierać do dnia 23.05.2013 r. do godziny 11:00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa środków czystości i materiałów do utrzymania higieny i estetyki w kuchniach i stołówkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa środków czystości i materiałów do utrzymania higieny i estetyki w kuchniach i stołówkach wraz z: -użyczeniem i zamontowaniem urządzeń, o których mowa w treści załącznika nr 1 do SIWZ str.10 (Opis przedmiotu zamówienia) INNE WYMAGANIA - pkt. 1 tj. dozowników. -przeprowadzeniem szkolenia, o którym mowa w treści załącznika nr 1 do SIWZ str.10 (Opis przedmiotu zamówienia) INNE WYMAGANIA - pkt. 2, miejsce dostawy: Jednostka Wojskowa 4503, ul. Bema 6, 86-300 Grudziądz. Przedmiot zamówienia, np. serwetki, środki do dezynfekcji rąk, torebki papierowe, sól kostkowana do zmywarek, odkamieniacz itp. Razem 35 pozycji asortymentowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.40.00-3, 39.83.00.00-9, 33.77.20.00-2, 39.83.20.00-3, 39.81.30.00-4, 39.83.21.00-4, 37.82.33.00-6, 39.83.12.10-1, 22.99.34.00-1, 39.83.12.20-4, 39.22.21.00-5, 39.22.21.00-5, 39.29.89.00-6, 39.22.43.20-7, 39.22.40.00-8, 39.51.42.00-0, 18.42.43.00-0, 39.83.12.30-7, 33.76.00.00-5, 39.22.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego, miejsce dostawy: magazyn Jednostki Wojskowej 4503 w Grupie k. Grudziądza przy ul. Dworcowej, 86-134 Dragacz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego, miejsce dostawy: magazyn Jednostki Wojskowej 4503 w Grupie k. Grudziądza przy ul. Dworcowej, 86-134 Dragacz. Przedmiot zamówienia np. mopy, rękawice, szczotki, trzonki, worki. Razem18 pozycji asortymentowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 18.14.10.00-9, 39.22.43.10-4, 39.22.40.00-8, 44.51.40.00-6, 39.71.34.31-3, 44.41.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa środków czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Dostawa środków czystości. Przedmiot zamówienia np. emulsja do mebli, mydło w płynie, płyn do mycia uniwersalny, worki na odpady itp. Razem 14 pozycji asortymentowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.71.19.00-6, 39.83.00.00-9, 33.76.30.00-6, 39.52.51.00-9, 39.51.42.00-0, 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Dostawa sprzętu gospodarczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu gospodarczego. Przedmiot zamówienia np. szczotka mop, wiadro plastikowe, lustro z półką, wycieraczka gumowa itp. Razem 11 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 38.41.20.00-6, 39.22.43.30-0, 34.92.84.80-6, 38.62.20.00-1, 39.53.20.00-0, 39.22.43.30-0, 19.51.20.00-8, 44.51.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remonty sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową w technologii rękawa termoutwardzalnego na terenie Grudziądza
- Remont dachu w Domu Matki i Dziecka w Zakładzie Karnym Nr 1 w Grudziądzu
- Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia drogowego na terenie Grudziądza w ramach zadania pn. Budowa i modernizacja oświetlenia drogowego w granicach administracyjnych miasta.
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Remont odcinków dróg powiatowych metodą nakładki asfaltowej
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w 2025 roku.
- Dostawa kontenerów KP-7 dla 33. BLTr w Powidzu
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.