eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › dostawa nici chirurgicznych i materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Sanoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-12

POZYCJA 16446

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sanok: dostawa nici chirurgicznych i materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Sanoku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Ewelina Granat, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, fax 013 4656290, e-mail: zam.pub@zozsanok.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): zozsanok.pl Adres profilu nabywcy (URL): zozsanok.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nici chirurgicznych i materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Sanoku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Apteka SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakup o charakterze sukcesywnym wyrobów medycznych - nici chirurgicznych, wg CPV - 33.14.11.00 -1, oraz materiałów opatrunkowych, wg CPV - 33.14.11.00 -1, określonego szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ dla potrzeb SPZOZ w Sanoku, z podziałem na zadania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 3. Zgodnie z art. 36 ust. 4 pzp żadna część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca musi wykazać, że zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu na terytorium Polski.Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Kopie dokumentów rejestracyjnych z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub certyfikatów nadających znak CE i deklaracji zgodności. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 60 000 a 211 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: .Obowiązek wniesienia wadium. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium odpowiednio dla oferowanego asortymentu w wysokości: zadanie nr 1 - 837,00 zł zadanie nr 2 - 90,00 zł zadanie nr 3 - 106,00 zł zadanie nr 4 - 1.018,00 zł zadanie nr 5 - 121,00 zł zadanie nr 6 - 1.989,00 zł 2. Forma wniesienia wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach : 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1. Termin i sposób wniesienia wadium w pieniądzu. Płatne do dnia 26.03.2007 r. do godz. 10.00, z dopiskiem ,,Wadium nr SPZOZ/PN/13/2007\. na konto Zamawiającego Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Sanoku 58 8642 0002 2001 0060 1685 0004 lub kasie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Sanoku ul. 800-lecia 26. Do potwierdzenia kopią dowodu wpłaty 2. Termin i sposób wniesienia wadium w innej formie. Inne dokumenty wniesienia wadium (poręczenia, gwarancje, itp.) należy dostarczyć do siedziby zamawiającego w kopercie z dopiskiem ,, Wadium nr SPZOZ/PN/13/2007\ , nie później jednak niż do dnia 26.03.2007 r. do godz. 10.00 i złożyć w Sekretariacie SPZOZ Sanok Kopię w/w dokumentu należy załączyć do oferty (jako załącznik) Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Informacje dodatkowe o wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 2) Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez zamawiającego, a wniesionego w innej formie - w kasie zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek zamawiającego, jest uznana jako data wpłacenia wadium. 3) Zwrot wadium nastąpi, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, d) na wniosek wykonawcy, jeśli wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, e) na wniosek wykonawcy, jeśli został on wykluczony z postępowania, f) na wniosek wykonawcy, jeśli jego oferta została odrzucona 4) Wykonawca traci wadium, jeżeli: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wyko-nania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy W ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie Zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy; 5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawca przedłoży dokumenty, z których będzie wynikało, ze może on prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 5.2. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia - Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż 3 lata zrealizował należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wyrobów med. odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dla zadania nr. 1- nici chirurgicznych o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto dla zadania nr. 2- szew chirurgiczny o wartości nie mniejszej niż 4.000 zł brutto dla zadania nr. 3- nici chirurgicznych o wartości nie mniejszej niż 5.000 zł brutto dla zadania nr. 4- nici chirurgicznych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto dla zadania nr. 5- materiałów opatrunkowych o wartości nie mniejszej niż 6.000 zł brutto dla zadania nr. 6- materiałów opatrunkowych o wartości nie mniejszej niż 90.000 zł brutto i potwierdzi ten fakt np. referencjami. 5.3.W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp - jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy Pzp 5.4. Wykonawca zaoferuje 30 dniowy termin płatności, 5.5. Wykonawca zaoferuje 365 dniowy okres niezmienności cen. 5.6. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu na terytorium Polski Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5.1),5.2),5.3), 5.4),5.5),5.6),5.7) zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy), załączyć do oferty: a) Formularz ofertowy - zał. nr 1 b) Formularz cenowy - zał. nr 2 c) Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 oraz art. 44 Ustawy - zał. nr 3 d) Oświadczenie dotyczące dopuszczenie do obrotu - zał. nr 4 e) Parafowany wzór umowy- zał. nr 5 f) Informacja o produkcie - zał. nr 6 2. Dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Oferenta (osoba uprawniona do reprezentowania firmy): 2.1) wymagane dokumenty na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp), 2.2) wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 2.3) wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykaz wykonanych i wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zamówień polegających na dostawie sprzętu medycznego z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum jedno). 2.4) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: a) kopie deklaracji zgodności i dokumentów rejestracyjnych z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub certyfikatów nadających znak CE. 2.5) WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 a) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2006 r., Nr 87, poz. 605) tj. dokumenty potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu(wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 b) zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1) a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena dla zadania nr 4 ( cena dla zadania nr.1,2,3,5,6 - waga 100.0 cena) 60 2. ocena użytkowa dla zadania nr 4 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za SIWZ w wersji papierowej płatne gatówką w kasie lub przelewem przekaz pocztowy lub przelew 14 dni. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.03.2007, godzina 11:00, SPZOZ w Saonku, ul. 800-lecia 26, Budynek Administracji, pok. nr.15.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: nici chirurgiczne różne. 1) Krótki opis: Zakup o charakterze sukcesywnym wyrobów medycznych-nici chirurgiczne różne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Szew syntetyczny, monofilament podtrzymujący tkanki w krótkim okresie do 10 dni (CAPROSYN), Monofilament syntetyczny o przedłużonym czasie wchłaniania (PDS, MAXON), Plecionka syntetyczna, powlekana o dużej wytrzymałości (TICRON), Nić syntetyczna monofilament o krótkim czasie wchłaniania (BIOSYN), MONOCRYL), Nić syntetyczna, monofilament polipropylenowy (SURGIPRO), Szew syntetyczny, niewchłanialny, pleciony, powlekany (SURGILON),Monofilament syntetyczny, niewchłanialny (SZEW SKÓRNY), Plecionka powlekana ,pleciona z poligalaktyny (typ polisorb). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Szew chirurgiczny syntetyczny. 1) Krótki opis: Zakup o charakterze sukcesywnym wyrobów medycznych - szew chirurgiczny syntetyczny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, podtrzymujący tkanki do 10 dni. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Szew chirurgiczny mechaniczny. 1) Krótki opis: Zakup o charakterze sukcesywnym wyrobów medycznych- szew chirurgiczny mechaniczny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Szew mechaniczny, okrężny, atraumatyczny (łamaną główką). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Plecionka syntetyczna, powlekana, wchłanialna - typu DEXON II. 1) Krótki opis: Zakup o charakterze sukcesywnym wyrobów medycznych - plecionka syntetyczna, powlekana, wchłanialna - typu DEXON II. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Plecionka syntetyczna, powlekana , wchłanialna - typ DEXON II. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. ocena użytkowa 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Opatrunki różne. 1) Krótki opis: Zakup o charakterze sukcesywnym wyrobów medycznych- materiałów opatrunkowych różnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Tender Wet 24, Hydrocoll, Hydrocoll Thin, Hydrocoll concave, Zetuvit, Sorbalgon Grassolind neutral, Atrauman Ag. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Opatrunki. 1) Krótki opis: Zakup o charakterze sukcesywnym wyrobów medycznych - materiały opatrunkowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: LIGNINA ARKUSZE, WATA OPATRUNK., BAW. - WISK. 200g, WATA OPATRUNK. , BAW. - WISK. 500g, KOMPRESY WŁÓKNINOWE NIEJAŁOWE 7,5cm x 7,5cm x 100sztuk - 4 warstwy o krótkotrwałym zastosowaniu inwazyjnym i podwiniętych brzegach KOMPRESY GAZOWE NIEJAŁOWE 7,5cm x 7,5cm x 100sztuk, 13 nitek - 8 warstw o krótkotrwałym zastosowaniu inwazyjnym i podwiniętych brzegach KOMPRESY WŁÓKNINOWE NIEJAŁOWE 10cm x 10cm x 100sztuk - 4 warstwy o krótkotrwałym zastosowaniu inwazyjnym i podwiniętych brzegach KOMPRESY GAZOWE WYJAŁOWIONE7,5cm x 7,5cm x 2 sztuki 17 nitek, 8 warstw x 25sztuk KOMPRESY GAZOWE WYJAŁOWIONE 10cm x 10cm x 2 sztuki 17 nitek, 8 warstw x 25sztuk KOMPRESY GAZOWE WYJAŁOWIONE 5cm x 5cm x 2 sztuki 17 nitek, 8 warstw x 25sztuk OPATRUNEK JAŁOWY NA RANĘ 10cm x 8cm x 25 sztuk z bawełnianym wkładem chłonnym OPATRUNEK JAŁOWY NA RANĘ 10cm x 20cm x 25 sztuk z bawełnianym wkładem chłonnym OPATRUNEK JAŁOWY NA RANĘ 15cm x 8cm x 25sztuk z bawełnianym wkładem chłonnym OPATRUNEK JAŁOWY NA RANĘ 25cm x 10cm x 25sztuk z bawełnianym wkładem chłonnym OPATRUNEK JAŁOWY NA RANĘ 20cm x 8cm x25 sztuk z bawełnianym wkładem chłonnym GAZA BAWEŁ. WYJAŁOW. 1m2 GAZA BAWEŁ. WYJAŁOW. ½ m2 GAZA BAWEŁNIANA OPATRUNKOWA, BIELONA 90cm w składce 100mb ELASTYCZNY RĘKAW OPATR. siatkowy na głowę ELASTYCZNY RĘKAW OPATR. siatkowy na udo WATA POD GIPS 3m x 10cm WATA POD GIPS 3m x 15cm OPASKA DZIANA 4m x 15cm pakowana pojedynczo OPASKA DZIANA 4m x 10cm pakowana pojedynczo OPASKA DZIANA 4m x 5cm pakowana pojedynczo OPASKA ELASTYCZNA z zapinką 5m x 15cm pakowana pojedynczo OPASKA ELASTYCZNA z zapinką 5m x 10cm pakowana pojedynczo OPASKA ELASTYCZNA z zapinką 5m x 8cm pakowana pojedynczo OPASKA GIPSOWA szybkowiążąca 3m x 10cm do 6minut OPASKA GIPSOWA szybkowiążąca 3m x 12cm do 6minut OPASKA GIPSOWA szybkowiążąca 3m x 14cm do 6minut PLASTER OPATRUNKOWY na włókninie 5m x 25mm PLASTER OPATRUNKOWY na tkaninie 5m x 50mm PLASTER Z OPATRUNKIEM na tkaninie 5m x 8cm PLASTER OMNISTRIP 6 x 38mm x 1 PLASTER OMNISTRIP 6 x 76mm x 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.