Og³oszenie z dnia 2024-07-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00430907/01 - Wynik z dnia 2024-07-25
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Materia³y medyczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Nr1 w Be³¿ycach
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432710721
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Przemys³owa 44
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Be³¿yce
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815161137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz1belzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz1belzyce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materia³y medyczne
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bb09daec-3a04-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00397809
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035440/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.15 Materia³y medyczne (12 miesiêcy)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz1belzyce3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz1belzyce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7) Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
8) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Be³¿ycach, 24-200 Be³¿yce, ul. Przemys³owa 44, tel. 81 – 516 – 29 – 26, e-mail: sekretariat.zoz1@powiat.lublin.pl ;
- inspektorem ochrony danych w SP ZOZ Nr 1 w Be³¿ycach jest P. Mariola Wêgiel. Dane kontaktowe: SP ZOZ Nr 1 w Be³¿ycach, 24-200 Be³¿yce, ul. Lubelska 90. Tel. 81 – 516 – 26 – 49, e-mail: m.wegiel@spzoz1belzyce.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; .....kontynuacja w Rozdziale 20 w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/MM/29/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 21
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 1 - Opaski dziane, elastyczne;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 -Opaski elastyczne ja³owe, opaski pod gipsowe ja³owe
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Materia³y opatrunkowe ró¿ne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - opatrunki hydro¿elowe, p³yny antyseptyczne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 -Pieluchomajtki dla doros³ych i dzieci
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33771200-7 - Pieluszki dla niemowl±t
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33771100-6 - Podpaski lub tampony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - podk³ady higieniczne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7. Zadanie nr 7- setony, tupfery
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 - Kompresy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 - Przylepce
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10 – Opatrunki specjalistyczne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11 - Opatrunki specjalistyczne do ran z obfitym wysiêkiem
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12 - Opatrunki specjalistyczne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141111-1 - Opatrunki przylepne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13 - Zestawy u¿ywane przy leczeniu nietrzymania moczu
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141621-9 - Zestawy u¿ywane w przypadku nietrzymania moczu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 14 - siatki przepuklinowe, szwy chirurgiczne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141111-1 - Opatrunki przylepne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 15 -Pêtle laparoskopowe (enoloopy)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141111-1 - Opatrunki przylepne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia.Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 16 - Endobagi
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33169000-2 - Przyrz±dy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 17 - Folia operacyjna
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141111-1 - Opatrunki przylepne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 18 - ¦rodki opatrunkowe - opatrunki i folie do terapii podci¶nieniowej ran
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 19 - Rêkawice chirurgiczne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141420-0 - Rêkawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 20 - Rêkawice chirurgiczne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141420-0 - Rêkawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 21
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 21- Rêkawice chirurgiczne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141420-0 - Rêkawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie mia³ prawo skorzystaæ z prawa opcji, które przejawia siê tym, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ o 20% realizacjê zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy wykorzysta przedmiot umowy i nie up³yn±³ jeszcze termin obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania do 20% przedmiotu umowy , w takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania odpowiedniej czê¶ci umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar lub dochodzenia roszczeñ z tego tytu³u. Minimalna warto¶æ umowy jaka zostanie wykonana wynosi 80% w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy w projektowanych postanowieniach umowy wskazuje szczegó³owe zapisy dotycz±ce prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Posiada deklaracjê zgodno¶ci z normami UE i do³±czy j± do oferty oraz przy pierwszej dostawie, jak te¿ przy ka¿dej zmianie.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Posiada deklaracjê zgodno¶ci z normami UE i do³±czy j± do oferty oraz przy pierwszej dostawie, jak te¿ przy ka¿dej zmianie.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert:a) nie podlega wykluczeniu,
1) O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika nr 4 do SWZ.
2) Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ lub jest ono niekompletne lub zawiera b³êdy, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
3) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ.
4) Je¿eli z³o¿one przez Wykonawcê o¶wiadczenia, budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
5) W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy
2. O¶wiadczenia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W przypadku, gdy o¶wiadczenia o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z pó¼n. zm.), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
4. Dokumenty elektroniczne musz± spe³niaæ ³±cznie nastêpuj±ce wymagania: bêd± utrwalone w sposób umo¿liwiaj±cy ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a tak¿e przekazanie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym no¶niku danych; umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci elektronicznej, w szczególno¶ci przez wy¶wietlenie tej tre¶ci na monitorze ekranowym; umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci papierowej, w szczególno¶ci za pomoc± wydruku; zawieraj± dane w uk³adzie niepozostawiaj±cym w±tpliwo¶ci co do tre¶ci i kontekstu zapisanych informacji.
5. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
6. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 12.7. – pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³-ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Wykonawca zobowi±zany jest do uzupe³nienia Formularza Ofertowego – za³±cznik nr 3 do SWZ.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzenia Formularza Cenowego w formie tabeli odrêbnie dla ka¿dego zadania, uwzglêdniaj±cego nazwê oferowanego produktu, klasa wyrobu medycznego, Kod UDI (je¿eli dotyczy), ilo¶æ i jednostka miary , cenê jednostkow± netto w z³, podatek VAT w % i z³, cenê jednostkow± brutto w z³, warto¶æ netto, warto¶æ brutto – za³±cznik nr 1 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zosta³ wskazany w projektowanych postanowieniach umowy- za³±cznik nr 3 do SWZ: 1.Wszelkie uzupe³nienia lub zmiany tre¶ci umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci za-chowania formy pisemnej.1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 3 ust. 2 Umowy – gdy zosta³a ona zawarta na okres d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy – w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 oraz z 2022 r. poz. 1079),
- je¶li zmiany okre¶lone w ust. 1 pkt. 1 – 4 bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.
5) zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia,
- poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia uprawniaj±cy Strony Umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia ustala siê na 15 % w stosunku do poziomu cen tych samych materia³ów lub kosztów z dnia sk³adania ofert. Pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala siê na dzieñ zaistnienia przes³anki w postaci wzrostu wynagrodzenia ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia o 15 %.
2. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt 1 niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy.
3. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt 2 niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia, a wp³ywem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej na kalkulacjê wynagrodzenia. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci p³acy minimalnej albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ nie bêdzie akceptowa³ kosztów wynikaj±cych z podwy¿szenia wynagrodzeñ pracownikom Wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, w szczególno¶ci koszty podwy¿szenia wynagrodzenia w kwocie przewy¿szaj±cej wysoko¶æ p³acy minimalnej albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej.................
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-12 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz1belzyce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wyszczególniony asortyment powinien posiadaæ najwy¿sze standardy jako¶ciowe oraz posiadaæ wszelkie dokumenty zezwalaj±ce na stosowanie w podmiotach leczniczych.Przedmiot zamówienia powinien byæ zgodny z Ustaw± z dn. 7 kwietnia 2022 o wyrobach medycznych i Rozporz±dzeniem EU2017/745 w sprawie wyrobów medycznych MDR (Medical Devices Regulation) tj.:
1) Wyrób winien posiadaæ znakowanie CE.
2) Posiada deklaracjê zgodno¶ci z normami UE i do³±czy j± do oferty oraz przy pierwszej dostawie, jak te¿ przy ka¿dej zmianie.
3) Posiada kod UDI – dotyczy wyrobów medycznych klasy III – do implantacji.
4) Dla wyrobów medycznych, bêd±cych implantami, przy dostawie dostarczy kartê implantu.
Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych na poszczególne zadania. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê w odniesieniu do wszystkich zadañ.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
INNE PRZETARGI BE£¯YCE
wiêcej: przetargi BE£¯YCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rêkawic diagnostycznych i zabiegowych
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku, rêkawic, pieluchomajtek, worków i profesjonalnych preparatów myj±cych
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzêtu medycznego
- Sukcesywne dostawy opatrunków, rêkawiczek jednorazowych, jednorazowej bielizny szpitalnej, materia³ów ortodontycznych oraz materia³ów stomatologicznych
- Dostawa materia³ów opatrunkowych, produktów leczniczych.
- Dostawy drobnego sprzêtu j.u. do Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.