Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Gdynia: Dostawa podnośnika samochodowego
Numer ogłoszenia: 164518 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 620-69-11 w 219, fax (058) 620 67 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podnośnika samochodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego podnośnika samochodowego zgodnie z zasadami zawartymi w części II SIWZ - Wzór umowy. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę urządzenia (z kompletem dokumentacji technicznej i użytkowej), montaż oraz jego uruchomienie oraz przeszkolenie w zakresie obsługi. Miejsce dostawy: Urząd Morski w Gdyni, Wydział Transportu i Zaopatrzenia ul. Węglowa 18a, 81-338 Gdynia. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Certyfikat Zgodności CE oraz dokumenty gwarancyjne. Wymagania Zamawiającego: 1. Urządzenie fabrycznie nowe - rok produkcji 2008. 2. Certyfikat zgodności z wymogami bezpieczeństwa zawartymi w odpowiednich dyrektywach Unii Europejskiej - Certyfikat Zgodności CE. 3. Typ: podnośnik samochodowy nożycowy - naposadzkowy. 4. Wysokość podnośnika po złożeniu - maks. 110mm 5. Udźwig min. 3000kg 6. Zasada działania: napęd elektrohydrauliczny 7. Wysokość podnoszenia min. 1850mm 8. Rozstaw pomostów: 800mm 9. Szerokość pomostów: min. 590mm 10. Najazdy regulowane w zakresie 1550-2100mm 11. Czas podnoszenia maks. 45 sekund 12. Czas opuszczania maks. 45sekund 13. Zasilanie 400V 14. Możliwość opuszczania w przypadku braku zasilania 15. Długość wszystkich przewodów łączących urządzenie z szafką sterującą min. 4000mm 16. Klocki podporowe gumowe o wysokości 40mm - 4 szt. 17. Klocki podporowe gumowe o wysokości 80mm - 4 szt. 18. Kolor: niebieski 19. Instrukcja obsługi w języku polskim. 20. Gwarancja - minimum 12 miesięcy od daty uruchomienia urządzenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.32.80.00 - Podnośniki samochodowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.32.62.00 - Podnośniki samochodowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u. p. z .p. (powyższe dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną) 3) oświadczenie złożone w druku oferty (załącznik nr 1 do IDW), że Wykonawca dysponuje autoryzowanym serwisem w odległości nie przekraczającej 40 km od miasta Gdyni, zapewniającym obsługę techniczną oraz serwisowanie oferowanego urządzenia. Dodatkowo w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy do oferty załączyć szczegółowy opis parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego urządzenia uwzględniający wymagania Zamawiającego zawarte w opisie przedmiotu zamówienia IDW. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgdy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni,ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia pok. 4 tel. +48 58 661-22-63, fax +48 58 620 67 43 lub za zalicz poczt po przesł zgłoszenia na adres e-mailowy zam_pub@umgdy.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia - kancelaria ogólna (pok. nr 8).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- "Taktyka straży przybrzeżnej" - "Taktyka działania grupy kontrolnej straży przybrzeżnej podczas inspekcji statku "Praktyka oficerska"- szkolenia praktyczne
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
- Zapewnienie noclegu i wyżywienia podczas wyjazdu szkoleniowego Kompanii Reprezentacyjnej Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Dostawa bluz kangurek na potrzeby Parlamentu Studentów UMG- powtórne
- Usługa cateringowa podczas Dnia Sportu w dniach 13 i 15 maja 2025
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.