Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Warszawa: Remont dachów w zasobach ZGN Praga Południe
administrowanych przez AN - 1, AN - 3, AN - 6.
Numer ogłoszenia: 164869 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4/12, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8101043, fax 022 8100474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl/przetargi_zampub.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów w zasobach ZGN Praga Południe administrowanych przez AN - 1, AN - 3, AN - 6..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 1 i 2 jest remont dachów drewnianych wg wykazu adresowego - załącznik nr 1a i 1b, przedmiarów - załącznik nr 6a i 6b wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną - załącznik nr 5, 5a, 5b, 5c. Przedmiotem zamówienia w części 3, 4 i 5 jest remont dachów betonowych wg wykazu adresowego - załącznik nr 1c,1d i 1e, przedmiarów - załącznik nr 6c, 6d i 6e wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną - załącznik nr 5, 5a.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 14 100,00 zł (część 1 - 9 200,00zł, część 2 - 3 000,00 zł, część 3 - 1 100,00zł, część 4 - 500,00zł, część 5 - 300,00zł)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty o których mowa w art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym każdy z wykonawców musi spełniać warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków i wymogów dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty oraz oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1). Wypełniony i podpisany formularz oferty wg wzoru Oferta stanowiący załącznik Nr 1 (część 1 - 5) do SIWZ wraz z zaparafowanym wykazem adresowym - załącznik nr 1a,b,c,d,e odpowiednio oraz zaparafowanym przedmiarem stanowiącym - załącznik nr 6a,b,c,d,e odpowiednio 2). Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ), 3). Oświadczenie o nie podleganiu wyłączeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ) 4). Wykaz zrealizowanych prac w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem prac stanowiących przedmiot zamówienia, oraz dodatkowo 3 dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że umieszczone w wykazie prace zostały wykonane należycie. 5). Podpisane szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik nr 5, 5a, 5b i 5c. 6).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 7). Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej. Na potwierdzenie spełniania warunku żądamy kopii powyższych uprawnień. 8). Aktualny wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzony przez tę Izbę osób posiadających powyższe uprawnienia. 9).Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. 10).Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. 11). Kopia dowodu wpłaty wadium. 12). Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgnpragapld.com.pl/przetarg.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, pokój nr 21..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, kancelaria ogólna (pokój nr 1)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dachów drewnianych w zasobach ZGN Praga Południe administrowanych przez AN - 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 1 jest remont dachów drewnianych wg wykazu adresowego - załącznik nr 1a , przedmiarów - załącznik nr 6a wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną - załącznik nr 5, 5a, 5b, 5c..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dachów drewnianych w zasobach ZGN Praga Południe administrowanych przez AN - 6..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 2 jest remont dachów drewnianych wg wykazu adresowego - załącznik nr 1b, przedmiarów - załącznik nr 6b wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną - załącznik nr 5, 5a, 5b, 5c..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dachów betonowych w zasobach ZGN Praga Południe administrowanych przez AN - 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 3, jest remont dachów betonowych wg wykazu adresowego - załącznik nr 1c, przedmiarów - załącznik nr 6c, wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną - załącznik nr 5, 5a..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont dachów betonowych w zasobach ZGN Praga Południe administrowanych przez AN - 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 4 jest remont dachów betonowych wg wykazu adresowego - załącznik nr 1d, przedmiarów - załącznik nr 6d wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną - załącznik nr 5, 5a..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont dachów betonowych w zasobach ZGN Praga Południe administrowanych przez AN - 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 5 jest remont dachów betonowych wg wykazu adresowego - załącznik nr 1e, przedmiarów - załącznik nr 6e wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną - załącznik nr 5, 5a..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Badanie próbek gazu skroplonego (LPG) w ramach systemu monitorowania i kontrolowania jakości paliw - rejon północ
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych położonych w Oddziale Terenowym Mazowieckim
- Świadczenie usług pralniczych dla filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku, Białobrzegach, Krakowie, Jastrzębiej Górze, Muszynie, Przemyślu, Wrocławiu i Kamionie.
- ZP.RB.SE.27.2024 Wykonanie robót remontowych wytypowanych pomieszczeń sanitarnych (przy pomieszczeniach mieszkalnych) w Domu Studenckim P W "Tatrzańska" w Warszawie przy ul. Tatrzańskiej 7A.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej nad kandydatami do pracy oraz pracownikami Prokuratury Okręgowej w Warszawie.
- "Spedycja i transport materiałów informacyjno-promocyjnych oraz produktów spożywczych wysokiej jakości na targi APAS SHOW 2025, które odbędą się w dniach 12-15 maja 2025 r. w Sao Paulo, w Brazylii".
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.