eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa TarnowskaWymiana kanalizacji sanitarnej, kanalizacji wód opadowych oraz wykonanie drenaży opaskowych budynków Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska przy ul. Szarwarskiej 1 i 1A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Dąbrowa Tarnowska: Wymiana kanalizacji sanitarnej, kanalizacji wód opadowych oraz wykonanie drenaży opaskowych budynków Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska przy ul. Szarwarskiej 1 i 1A
Numer ogłoszenia: 165092 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, ul. Szarwarska 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6422101, fax 014 6424233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana kanalizacji sanitarnej, kanalizacji wód opadowych oraz wykonanie drenaży opaskowych budynków Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska przy ul. Szarwarskiej 1 i 1A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana kanalizacji sanitarnej, kanalizacji wód opadowych oraz wykonanie drenaży opaskowych budynków Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska przy ul. Szarwarskiej 1 i 1A w następującym zakresie: - Wymiana odcinka kanalizacji sanitarnej dł. 96 mb z rur kamionkowych na rury HDPE fi 200x6,2 mm o połączeniach zgrzewanych. - Wymiana studzienek kanalizacyjnych z kręgów betonowych na studzienki PE fi 600 i 400 mm - Wykonanie kanalizacji wód opadowych z rur HDPE fi 200x6,2 mm dł. 144 mb o połączeniach zgrzewanych - Wykonanie drenaży opaskowych budynku administracyjnego Nadleśnictwa oraz budynku mieszkalnego 9-cio rodzinnego wraz z wykonaniem izolacji pionowej ścian fundamentowych - Wykonanie robót towarzyszących: roboty ziemne, rozbiórka i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, uporządkowanie terenu i obsiew traw.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: · Złożą pisemne oświadczenia, że spełniają warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. · Złożą pisemne oświadczenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 14 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące zapisy, dokumenty i oświadczenia: - cenę netto i brutto wyrażoną cyframi i słownie oraz wartość podatku VAT. - termin ważności oferty. - termin rozpoczęcia i zakończenia robót objętych zamówieniem. - kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. - oświadczenie Wykonawcy , że spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie Wykonawcy, że nie wnosi zastrzeżeń do przedmiaru robót. - oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się i nie wnosi zastrzeżeń do projektu umowy, który jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z miejscowymi warunkami wykonania robót. - oświadczenie Wykonawcy o przyjęciu warunków przetargu określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dabrowa.krakow.lasy.gov.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, ul. Szarwarska 1, 33 - 200 Dąbrowa Tarnowska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, ul. Szarwarska 1, 33 - 200 Dąbrowa Tarnowska pokój nr 11 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.