eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki DolneZorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci w wieku 7 - 15 lat turnus 14 dniowy w miejscowości nadmorskiej na terenie Polski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Ustrzyki Dolne: Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci w wieku 7 - 15 lat turnus 14 dniowy w miejscowości nadmorskiej na terenie Polski
Numer ogłoszenia: 165170 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustrzyki Dolne , ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 460-80-00, faks 013 460-80-16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci w wieku 7 - 15 lat turnus 14 dniowy w miejscowości nadmorskiej na terenie Polski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kolonia dla dzieci w wieku od 7 - 15 lat , grupa dzieci 50 osób . Jeden turnus 14 dniowy w miejscowości nadmorskiej . W programie należy uwzględnić program profilaktyczny oraz przynajmniej jedną wycieczkę poza miejsce zakwaterowania. Odbiór dzieci w Ustrzykach Dolnych oraz odwóz dzieci do Ustrzyk Dolnych po zakończeniu kolonii . Zakwaterowanie budynek stały. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby uczestników kolonii . Dokładną ilość dzieci , które zostaną skierowane na kolonie letnie Zamawiający określi po rozstrzygnięciu przetargu - najpóźniej w dniu podpisania umowy ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Warunki dodatkowe : a) wykonawca udokumentuje , że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na organizacji imprez turystycznych o wartości minimum 50.000 zł brutto b) dysponuje lub będzie dysponował w dacie wykonania zamówienia w miejscu jego wykonywania kierownikiem placówki wypoczynkowej spełniającym warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. Rozporządzeniu Ministra Edukacji z dnia 21 stycznia 1997 r w sprawie warunków , jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej , a także zasad jego organizowania i nadzorowania / Dz.U.Nr 12 poz.67 z późn.zm./..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik - wzór nr 2 do SIWZ 2. Wykaz usług podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w ostatnich 3-ch latach wg załącznika nr 3 do SIWZ , wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością świadczonych usług ( np. referencje) , 3. Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ - ksero uprawnień kierownika kolonii oraz wychowawców. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli wykonawca w zał. nr 4 do SIWZ wskazał osoby , którymi będzie dysponował . 5. Fotografie (foldery , ilustracje katalogowe itp.) ośrodka wypoczynkowego przeznaczonego dla uczestników kolonii wraz z jego opisem . 6. Aktualna karta kwalifikacyjna obiektu na rok 2009 7. Program kolonii. 8. Program zajęć profilaktyczno - terapeutyczny 9. Aktualny dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem np. wyciągu z właściwego rejestru stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej. 10.Aktualny wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych wydany przez właściwego wojewodę lub marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy . 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu , z którego wynika jego zakres , podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy Wykonawcy . Uwaga : pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub formie kserokopii potwierdzonej notarialnie . Ponadto : Oferta winna być sporządzona wg wzoru na FORMULARZU OFERTY, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji , który należy wypełnić wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią niniejszej specyfikacji i projektem umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych ul. Kopernika 1 pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych ul.Kopernika 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.