eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiOpracowania geodezyjno-kartograficzne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-13

Wodzisław Śląski: Opracowania geodezyjno-kartograficzne
Numer ogłoszenia: 165207 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski , ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 412 09 30, faks 32 412 09 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatwodzislawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowania geodezyjno-kartograficzne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań geodezyjno-kartograficznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części i obejmuje: a) Część I pn. Analiza księgi wieczystej LWH 176 Rogów - wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aktualnego wykazu działek ewidencyjnych, stanowiącego podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej. Zamówienie polega na analizie księgi wieczystej LWH 176 Rogów, która utraciła moc prawną. Księga wieczysta zapisana jest w języku niemieckim (gotyk). W przedmiotowej księdze wieczystej zapisana jest powierzchnia 1,4437 ha, jednak ze wstępnej analizy ustalono, że działki, które należą do tej księgi wieczystej obejmują powierzchnię około 2,5000 ha. Zadanie ma na celu opracowanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu założenia nowej księgi wieczystej na rzecz Skarbu Państwa i ujawnienia aktualnego stanu w dziale I (opracowanie obejmie ok. 15 działek o łącznej powierzchni około 2,5000 ha). b) Część II pn. Analiza ksiąg wieczystych LWH 855 Pszów, GL1W/00070990/8, GL1W/00009112/2, GL1W/00002789/9, GL1W/00000586/2, GL1W/00034123/6, GL1W/00069077/2 - wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aktualnego wykazu działek ewidencyjnych, stanowiącego podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej. Zamówienie polega na analizie dawnej księgi wieczystej LWH 855 Pszów. W przedmiotowej księdze wieczystej zapisane są 104 działki o ogólnej powierzchni 6,2989 ha, jednak ze wstępnej analizy ustalono, że 7 działek brak w aktualnej bazie danych ewidencji gruntów. Ponadto stwierdzono, że dla 7-miu innych działek w bazie danych ewidencji gruntów figurują inne numery ksiąg wieczystych (GL1W/00070990/8, GL1W/00009112/2, GL1W/00002789/9, GL1W/00000586/2, GL1W/00034123/6, GL1W/00069077/2). Zatem istnieje konieczność przeanalizowania zapisów wieczystoksięgowych dla tych ksiąg. Ponadto 2 działki dawnej księgi wieczystej LWH 855 Pszów posiadają niezgodny numer w porównaniu z aktualną bazą egib. Zadanie ma na celu opracowanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu założenia nowej księgi wieczystej, na podstawie dawnej LWH 855 Pszów, na rzecz Skarbu Państwa i ujawnienia aktualnego stanu w dziale I (opracowanie obejmie ok. 100 działek o łącznej powierzchni około 6,3000 ha). c) Część III pn. Analiza księgi wieczystej nr GL1W/00000421/8 - wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aktualnego wykazu działek ewidencyjnych, stanowiącego podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej. Zamówienie polega na analizie księgi wieczystej nr GL1W/00000421/8. W przedmiotowej księdze wieczystej zapisanych jest 87 działek o ogólnej powierzchni 7,1579 ha, natomiast ze wstępnej analizy ustalono, że 3 działki nie figurują w aktualnej bazie danych ewidencji gruntów. Ponadto stwierdzono, że oznaczenie jednej działki w bazie danych ewidencji gruntów jest różne od oznaczenia w księdze wieczystej, zatem należy również wyjaśnić tą rozbieżność. Należy także ustalić, czy w księdze wieczystej nr GL1W/00000421/8 powinny zostać ujawnione działki nr nr 1572/107 i 1573/107, położone w jedn. ewid. Wodzisław Śląski, obręb Radlin, k.m. 7. Zadanie ma na celu opracowanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu sprostowania zapisów księgi wieczystej nr GL1W/00000421/8, i ujawnienia aktualnego stanu w dziale I (opracowanie obejmie ok. 90 działek o łącznej powierzchni około 6,2000 ha). d) Część IV pn. Analiza księgi wieczystej nr GL1W/00010319/3 - wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aktualnego wykazu działek ewidencyjnych, stanowiącego podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej. Zamówienie polega na analizie księgi wieczystej nr GL1W/00010319/3. W przedmiotowej księdze wieczystej zapisanych jest 19 działek o ogólnej powierzchni 1,5226 ha, natomiast ze wstępnej analizy ustalono, że część działek położonych jest w jednostce ewidencyjnej Lubomia, obręb Syrynia, a część w jednostce ewidencyjnej Gorzyce, obręb Bluszczów. Oznaczenie działek z obrębu Bluszczów uległo przenumerowaniu, zatem należy ustalić w oparciu o aktualną bazę ewidencji gruntów prawidłowe numery działek. Zadanie ma na celu opracowanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu sprostowania zapisów księgi wieczystej nr GL1W/00010319/3 i ujawnienia aktualnego stanu w dziale I (opracowanie obejmie 19 działek o łącznej powierzchni około 1,5226 ha). e) Część V pn. Analiza księgi wieczystej nr LWH 40 Gogołowa i nr LWH 61 Gogołowa Górna - wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aktualnego wykazu działek ewidencyjnych, stanowiącego podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej. Zamówienie polega na analizie dawnych ksiąg wieczystych nr LWH 40 Gogołowa i nr LWH 61 Gogołowa Górna. W księdze LWH 40 Gogołowa zapisane są działki objęte matrykułą nr 95 Gogołowa (ok. 13 działek) o ogólnej powierzchni 1,3824 ha. Księga nr LWH 61 Gogołowa Górna obejmuje działki z matrykuły 52 Gogołowa (ok. 8 działek) o łącznej powierzchni 1,6118 ha. Wskutek zmiany numeracji w obrębie Gogołowa należy ustalić prawidłowe oznaczenie działek w oparciu o aktualną bazę ewidencji gruntów. Zadanie ma na celu opracowanie wyciągów z wykazu zmian gruntowych, dla każdej księgi odrębnie, w celu założenia nowych ksiąg wieczystych i ujawnienia w nich aktualnego stanu w dziale I (opracowanie obejmie łącznie ok. 21 działek o ogólnej powierzchni około 3,0000 ha). 2.Realizując przedmiot zamówienia, dla każdej z części, należy uwzględnić poniższe wytyczne: a) W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące czynności: - ustalić aktualną powierzchnię i numery działek ewidencyjnych w oparciu o dane zawarte w ewidencji gruntów oraz zapisy i dokumenty istniejącej księgi wieczystej, wziąć pod uwagę przyłączenia i odłączenia nieruchomości dotyczące przedmiotowej księgi wieczystej; - w przypadku wystąpienia rozbieżności między częścią opisową, a kartograficzną operatu ewidencyjnego (np. błąd w numerze działki, brak działki na mapie itp.) należy przeprowadzić postępowanie wyjaśniające polegające na badaniu dokumentacji znajdującej się w PODGiK i aktach księgi wieczystej, sporządzić wykaz tych rozbieżności (w wykazie należy podać propozycję usunięcia każdej rozbieżności), a także po uzgodnieniu z Wydziałem Geodezji tut. urzędu sporządzić wykaz zmian danych ewidencyjnych; - w przypadku, gdy materiały znajdujące się w zasobie geodezyjnym dotyczące działek będą zawierały informację o innym numerze księgi wieczystej, należy przeprowadzić również badanie tej księgi, sporządzając protokół z tych czynności, określając jednocześnie podstawę prawną wpisu do księgi wieczystej, ponadto należy ustalić podstawę wpisu numeru księgi wieczystej do zasobu geodezyjnego; - w przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy oznaczeniem nieruchomości w księdze wieczystej oraz w bazie ewidencji gruntów należy doprowadzić do ujednolicenia tych zapisów, poprzez uwzględnienie powyższego w wykazie stanowiącym podstawę w postępowaniu sądowym; - sporządzić w formie tabelarycznej charakterystykę poszczególnych działek, tj. opis, z którego będzie wynikać, co znajduje się na przedmiotowej działce (np. czy działka jest zabudowana, jakiego rodzaju są zabudowania, czy jest to teren użytkowany/nieużytkowany, urządzony/nieurządzony, czy jest to ciek wodny, rów, czy teren jest zajęty pod drogę publiczną itp.). Powyższe informacje można zebrać na podstawie dostępnej na portalu internetowym ortofotomapy, jednak przy braku możliwości uzyskania informacji na tej podstawie wskazane jest zebranie tych danych w oparciu o wizję w terenie. Jeżeli działka zajęta jest pod drogę publiczną należy podać jej nazwę i miejscowość, w której jest zlokalizowana, kategorię (droga krajowa, wojewódzka, powiatowa, gminna i inna). Ponadto, jeżeli działka stanowi ciek wodny, należy podać jego nazwę i ustalić, czy jest ujęty w ewidencji cieków o charakterze rolniczym udostępnionej publicznie na stronie internetowej województwa śląskiego. Należy również wyodrębnić działki oznaczone w ewidencji jako tereny kolejowe - Tk, wskazać czy stanowią ciągi kolei państwowych, objęte terenem zamkniętym, ewentualnie inne tereny kolejowe (np. należące do kopalń). b) Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia opłat za wgląd i wykorzystanie materiałów znajdujących się w zasobie geodezyjnym, wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie. c) Wynikiem realizacji przedmiotu zamówienia będzie następująca dokumentacja: - wykaz działek ewidencyjnych, stanowiący podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej; - protokoły z badania ksiąg wieczystych; - tabelaryczne zestawienie zebranych informacji w formie papierowej oraz w postaci roboczego pliku komputerowego zapisanego w formie arkusza kalkulacyjnego (umożliwiającego dalsze przetwarzanie zebranych danych); - wykaz rozbieżności między częścią opisową i kartograficzną operatu ewidencyjnego uwzględniający propozycję usunięcia tych rozbieżności. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część, na kilka części lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. 4. Obowiązujące przepisy prawne i techniczne: Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia przy realizacji zamówienia wymogów wynikających z poniższych aktów prawnych: - Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., poz. 782 ze zm.); - Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., poz. 520 ze zm.); - Ustawa z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (tekst jednolity Dz. U z 2012 r., poz. 1460). 5. Zakończenie prac i przekazanie dokumentacji. Zakończenie i przekazanie prac nastąpi na podstawie protokołu odbioru obustronnie podpisanego. 6. Okres gwarancji: Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości w wymiarze minimum 24 miesiące maksimum 36 miesięcy tj. od 2 do 3 lat liczonych od daty wykonania przedmiotu umowy potwierdzonej końcowym protokołem odbioru (wymagania odnośnie okresu, zakresu oraz warunków gwarancji dotyczą każdej części). 7. Zakres gwarancji obejmuje wszelkie czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, opisanym dla każdej części odrębnie. 8. Warunki gwarancji: - wykonawca w okresie trwania gwarancji usunie bezpłatnie wszelkie ewentualnie powstałe z jego winy pomyłki i wykona bezpłatnie uzgodnienia w sporządzonej dokumentacji, - ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane w terminie nie dłuższym niż 14 dni od doręczenia powiadomienia o wadzie wykonawcy, - wykonawca zapewnia możliwość zgłaszania wad przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku pisemnie za pośrednictwem placówki pocztowej lub na adres e-mail, - bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru całości przedmiotu umowy, - zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po upływie terminu, o którym mowa w § 8 ust.1 wzoru umowy, jeżeli zamawiający zgłaszał wadę lub usterkę przed upływem tego terminu, - w przypadku niedotrzymania warunków gwarancji zamawiający ma prawo zlecić niezbędne prace innemu wykonawcy, a kosztami obciążyć wykonawcę niniejszej umowy, - czynność przekazania i odbioru dokumentacji po usunięciu wad podlega udokumentowaniu w protokole zdawczo-odbiorczym, który po podpisaniu przez zamawiającego i wykonawcę będzie dowodem wykonania prac.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych określone w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 520 ze zm.) - dotyczy wykonawców składających ofertę na część I i/lub II i/lub III i/lub IV i/lub V. W przypadku, gdy wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część, może wykazać dysponowanie, tą samą osobą/osobami dla każdej z części, na które złożył ofertę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć Pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 1 rozdziału V SIWZ (warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków), wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, jednoznacznie i bezspornie wskazywać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego lub kogo konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy, a także w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia zawierać również informacje w jaki sposób wykonawca będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia z wiedzy i doświadczenia podmiotu udostępniającego, tzn. należy dokładnie określić świadczenie, do którego zobowiązuje się podmiot trzeci, tak aby udowodnić zamawiającemu, że wykonawca ma zapewniony rzeczywisty dostęp do zasobów podmiotu trzeciego. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale podpisane przez podmiot udostępniający zasoby lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt 1 rozdziału V SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Żądanie dokumentów jw. nastąpi w przypadku, gdy wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami innego podmiotu niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia. Podmiot, który zgodnie z powyższym zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Okres gwarancji - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) Osoby wskazanej w ofercie, posiadającej uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczenia i podziału nieruchomości, określone w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2015 r., poz. 520 ze zm.) w sytuacji gdy wykonawca, będzie zmuszony do zmiany tej osoby. Warunki dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ppkt 1) wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę tejże osoby, wskazując inną osobę, posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych, określone w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 520 ze zm.). Do wniosku należy dołączyć uprawnienia zawodowe osoby wskazanej we wniosku. 2) W zakresie ustawowej stawki podatku VAT - zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. 3) Przekształcenie organizacyjne wykonawcy/zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy wykonawcy/zamawiającego. 4) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Powyższe zmiany winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - aneks na pisemny wniosek jednej ze Stron. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwodzislawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego (pok. 214) ul. Pszowska 92a, 44-300 Wodzisław Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy sekcji III.3): w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w pkt III.3) musi spełnić co najmniej jeden z tych podmiotów lub mogą spełnić je łącznie. Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający nie wymaga podania w wykazie osób, o którym mowa w sekcji III.4.1) doświadczenia oraz wykształcenia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Dotyczy sekcji III.4.2) i III.4.4): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt III.4.2) i III.4.4) powinien złożyć każdy z tych podmiotów oddzielnie. Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-4 do Działu II SIWZ). Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający oceniał będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Dotyczy sekcji IV.4.1): SIWZ można uzyskać w Wydziale Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a - pokój 214 po uprzednim uiszczeniu kwoty 8,20 zł (brutto) w kasie na rachunek: GETIN BANK o/Wodzisław Śl. 22 1560 0013 2008 5502 0000 0177 lub pocztą, na pisemny wniosek (faks) wykonawcy, za zaliczeniem pocztowym, lub przelewem ze wskazaniem w treści przelewu nazwy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zwrotu: opłata za SIWZ. Zamówienie finansowane jest ze środków z dotacji celowych na realizację zadań z zakresu administracji rządowej związanych z gospodarką nieruchomościami Skarbu Państwa. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Analiza księgi wieczystej LWH 176 Rogów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aktualnego wykazu działek ewidencyjnych, stanowiącego podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej. Zamówienie polega na analizie księgi wieczystej LWH 176 Rogów, która utraciła moc prawną. Księga wieczysta zapisana jest w języku niemieckim (gotyk). W przedmiotowej księdze wieczystej zapisana jest powierzchnia 1,4437 ha, jednak ze wstępnej analizy ustalono, że działki, które należą do tej księgi wieczystej obejmują powierzchnię około 2,5000 ha. Zadanie ma na celu opracowanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu założenia nowej księgi wieczystej na rzecz Skarbu Państwa i ujawnienia aktualnego stanu w dziale I (opracowanie obejmie ok. 15 działek o łącznej powierzchni około 2,5000 ha)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Analiza ksiąg wieczystych LWH 855 Pszów, GL1W/00070990/8, GL1W/00009112/2, GL1W/00002789/9, GL1W/00000586/2, GL1W/00034123/6, GL1W/00069077/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aktualnego wykazu działek ewidencyjnych, stanowiącego podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej. Zamówienie polega na analizie dawnej księgi wieczystej LWH 855 Pszów. W przedmiotowej księdze wieczystej zapisane są 104 działki o ogólnej powierzchni 6,2989 ha, jednak ze wstępnej analizy ustalono, że 7 działek brak w aktualnej bazie danych ewidencji gruntów. Ponadto stwierdzono, że dla 7-miu innych działek w bazie danych ewidencji gruntów figurują inne numery ksiąg wieczystych (GL1W/00070990/8, GL1W/00009112/2, GL1W/00002789/9, GL1W/00000586/2, GL1W/00034123/6, GL1W/00069077/2). Zatem istnieje konieczność przeanalizowania zapisów wieczystoksięgowych dla tych ksiąg. Ponadto 2 działki dawnej księgi wieczystej LWH 855 Pszów posiadają niezgodny numer w porównaniu z aktualną bazą egib. Zadanie ma na celu opracowanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu założenia nowej księgi wieczystej, na podstawie dawnej LWH 855 Pszów, na rzecz Skarbu Państwa i ujawnienia aktualnego stanu w dziale I (opracowanie obejmie ok. 100 działek o łącznej powierzchni około 6,3000 ha)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Analiza księgi wieczystej nr GL1W/00000421/8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aktualnego wykazu działek ewidencyjnych, stanowiącego podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej. Zamówienie polega na analizie księgi wieczystej nr GL1W/00000421/8. W przedmiotowej księdze wieczystej zapisanych jest 87 działek o ogólnej powierzchni 7,1579 ha, natomiast ze wstępnej analizy ustalono, że 3 działki nie figurują w aktualnej bazie danych ewidencji gruntów. Ponadto stwierdzono, że oznaczenie jednej działki w bazie danych ewidencji gruntów jest różne od oznaczenia w księdze wieczystej, zatem należy również wyjaśnić tą rozbieżność. Należy także ustalić, czy w księdze wieczystej nr GL1W/00000421/8 powinny zostać ujawnione działki nr nr 1572/107 i 1573/107, położone w jedn. ewid. Wodzisław Śląski, obręb Radlin, k.m. 7. Zadanie ma na celu opracowanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu sprostowania zapisów księgi wieczystej nr GL1W/00000421/8, i ujawnienia aktualnego stanu w dziale I (opracowanie obejmie ok. 90 działek o łącznej powierzchni około 6,2000 ha)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Analiza księgi wieczystej nr GL1W/00010319/3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aktualnego wykazu działek ewidencyjnych, stanowiącego podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej. Zamówienie polega na analizie księgi wieczystej nr GL1W/00010319/3. W przedmiotowej księdze wieczystej zapisanych jest 19 działek o ogólnej powierzchni 1,5226 ha, natomiast ze wstępnej analizy ustalono, że część działek położonych jest w jednostce ewidencyjnej Lubomia, obręb Syrynia, a część w jednostce ewidencyjnej Gorzyce, obręb Bluszczów. Oznaczenie działek z obrębu Bluszczów uległo przenumerowaniu, zatem należy ustalić w oparciu o aktualną bazę ewidencji gruntów prawidłowe numery działek. Zadanie ma na celu opracowanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu sprostowania zapisów księgi wieczystej nr GL1W/00010319/3 i ujawnienia aktualnego stanu w dziale I (opracowanie obejmie 19 działek o łącznej powierzchni około 1,5226 ha)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Analiza księgi wieczystej nr LWH 40 Gogołowa i nr LWH 61 Gogołowa Górna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aktualnego wykazu działek ewidencyjnych, stanowiącego podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej. Zamówienie polega na analizie dawnych ksiąg wieczystych nr LWH 40 Gogołowa i nr LWH 61 Gogołowa Górna. W księdze LWH 40 Gogołowa zapisane są działki objęte matrykułą nr 95 Gogołowa (ok. 13 działek) o ogólnej powierzchni 1,3824 ha. Księga nr LWH 61 Gogołowa Górna obejmuje działki z matrykuły 52 Gogołowa (ok. 8 działek) o łącznej powierzchni 1,6118 ha. Wskutek zmiany numeracji w obrębie Gogołowa należy ustalić prawidłowe oznaczenie działek w oparciu o aktualną bazę ewidencji gruntów. Zadanie ma na celu opracowanie wyciągów z wykazu zmian gruntowych, dla każdej księgi odrębnie, w celu założenia nowych ksiąg wieczystych i ujawnienia w nich aktualnego stanu w dziale I (opracowanie obejmie łącznie ok. 21 działek o ogólnej powierzchni około 3,0000 ha)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres gwarancji - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.