Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-04-25
Warszawa: Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug w m. Kuzawka (gm. Hanna, pow. w³odawski, woj. lubelskie)
Numer og³oszenia: 165346 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarz±d Gospodarki Wodnej w Warszawie , ul. Zarzecze 13B, 03-194 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 587 03 60; 587 03 62-64, faks (22) 587 02 02.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.warszawa.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Administracja rz±dowa niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug w m. Kuzawka (gm. Hanna, pow. w³odawski, woj. lubelskie).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia erodowanego lewego brzegu rz. Bug - w km 350-351 w m. Kuzawka - opask± brzegow± o konstrukcji materacowo-kamiennej o d³ugo¶ci 114 m. W zakres zamówienia wchodz± m.in.: I. Roboty przygotowawcze: 1. Wydobycie z rzeki powalonych drzew ¶r. 26-45 cm - szt. 4, 2. Karczowanie drzew ¶r. 26-45 cm - szt. 11. II. Roboty zasadnicze: 1. Materace taflowe grubo¶ci 1,0 m - 880 m2, 2. Narzuty kamienne luzem dla doci±¿enia materaców - 264 m3, 3. Podk³ad z geow³ókniny pod narzut kamienny luzem - 1067 m2, 4. Narzuty kamienne luzem w korpusie opaski - 222 m3, 5. Wykopy mechaniczne dla uformowania skarpy brzegu - 244 m3, 6. Narzut kamienny w p³otkach na podk³adzie z geow³ókniny - 366 m2, 7. Brzegos³on faszynowy kryty - 273 m2. III. Wykonanie i ustawienie tablic: 1. informacyjnej, wymaganej przez NFO¦iGW wg wzoru podanego na stronie internetowej http://www.nfosigw.gov.pl/srodki-krajowe/instrukcja-oznakowania-przedsiewziec/, 2. demonta¿ tablicy informacyjnej i monta¿ tablicy pami±tkowej wg wzoru podanego na stronie internetowej j.w.
II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Przedmiot zamówieñ uzupe³niaj±cych zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje siê, ¿e warto¶æ ewentualnych zamówieñ uzupe³niaj±cych nie przekroczy 15 % warto¶ci zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.24.33.00 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 10.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium dla ca³o¶ci zamówienia ustala siê w wysoko¶ci: 10 000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie do realizacji zamówienia. Warunek wiedzy i do¶wiadczenia oceniony zostanie na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu tego warunku oraz wykazu robót o charakterze podobnym i zbli¿onym wielko¶ci± do przedmiotu zamówienia, wykonanych w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zrealizowa³ co najmniej 3 roboty - o warto¶ci ka¿dej z nich nie mniejszej ni¿ 200 000 PLN - polegaj±ce na ubezpieczeniu brzegów rzek nizinnych opaskami o konstrukcji faszynowo-kamiennej. Wykaz powinien zawieraæ rodzaj robót i miejsca wykonania, daty ich rozpoczêcia i zakoñczenia z dok³adno¶ci± do miesi±ca, ca³kowit± warto¶æ wynikaj±c± z faktury koñcowej. Zamawiaj±cy uwzglêdni zadania rozpoczête przed wskazanym okresem piêciu lat, a zakoñczone w wymaganym okresie.Je¶li w jednym zadaniu objêtym wykazem wyst±pi± 2 obiekty, z których ka¿dy odrêbnie spe³nia podane wy¿ej warunki minimalne - to obydwa bêd± potraktowane jako odrêbne zadania. Ponadto do wykazu nale¿y za³±czyæ po¶wiadczenia lub inne dokumenty dotycz±ce co najmniej 3 pozycji wykazu, okre¶laj±ce, czy prace wymienione w wykazie zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±ce, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. W przypadku gdy zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie zosta³y wcze¶niej wykonane, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania wymienionych dowodów. Dopuszcza siê tak¿e stosowanie dokumentów, wymaganych zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi do 19 lutego 2013 r. przed zmian± rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane. Je¿eli wykonawca wykazuj±c spe³nianie tego warunku bêdzie polegaæ na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, musi do³±czyæ dla tych podmiotów: a) pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz gdy podmioty te bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia nale¿y równie¿ dla nich do³±czyæ: b) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych oraz - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku udostêpnienia wiedzy i do¶wiadczenia, zobowi±zanie winno okre¶laæ sposób wykorzystania zasobów ww. podmiotu, charakter stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ wykonawcê z innym podmiotem, zakres i okres udzia³u innego podmiotu w realizacji zamówienia. Ocena spe³niania powy¿szego warunku bêdzie dokonana na zasadzie: spe³nia/nie spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi dysponowaæ potencja³em technicznym niezbêdnym do realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca do oferty za³±czy o¶wiadczenie, ¿e dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spe³niania tego warunku bêdzie dokonana na zasadzie: spe³nia/nie spe³nia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca do oferty za³±czy o¶wiadczenie, ¿e osoba przewidziana do zatrudnienia przy kierowaniu robotami posiada odpowiednie uprawnienia budowlane, okre¶lone przepisami Prawa budowlanego wraz ze wskazaniem tej osoby, informacj± o jej uprawnieniach, do¶wiadczeniu i podstawie do dysponowania t± osob±. Je¿eli wykonawca wykazuj±c spe³nianie tego warunku bêdzie polegaæ na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, nale¿y do³±czyæ dla tych podmiotów: a) pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz gdy podmioty te bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia nale¿y równie¿ dla nich do³±czyæ: b) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych oraz - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Ocena spe³niania tego warunku bêdzie dokonana na zasadzie: spe³nia/nie spe³nia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, a w szczególno¶ci musi dysponowaæ zasobami finansowymi niezbêdnymi do realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca do oferty za³±czy o¶wiadczenie, ¿e spe³nia warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spe³niania tego warunku bêdzie dokonana na zasadzie: spe³nia/nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
- okre¶lenie robót budowlanych, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
co najmniej 3 roboty - o warto¶ci ka¿dej z nich nie mniejszej ni¿ 200 000 PLN - polegaj±ce na ubezpieczeniu brzegów rzek nizinnych opaskami o konstrukcji faszynowo-kamiennej.; - wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty zawieraj±cy m.in.: cenê za wykonanie zamówienia, termin realizacji zamówienia, deklarowany okres rêkojmi, o¶wiadczenie o zapoznaniu siê z zakresem przewidywanych prac, warunkami przetargu i warunkami przysz³ej umowy oraz o przyjêciu tych warunków bez zastrze¿eñ; 2. Pe³nomocnictwa dla osób - innych ni¿ wymienione w dokumentach rejestrowych wykonawcy - podpisuj±cych oferty i dokumenty przetargowe, a tak¿e sk³adaj±cych ewentualne wyja¶nienia, wystawione przez osoby umocowane do reprezentacji wykonawcy; 3. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Ostateczne wynagrodzenie za wykonanie robót stanowi±cych przedmiot umowy wyliczone zostanie w oparciu o ceny i wska¼niki wyszczególnione w kosztorysie ofertowym oraz ilo¶ci rzeczywi¶cie wykonanych robót, potwierdzonych pod wzglêdem zasadno¶ci i odebranych przez Zamawiaj±cego. Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy: I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: 1. wprowadzenia przez Zamawiaj±cego zmian do dokumentacji projektowej powoduj±cych zmianê terminu zakoñczenia prac, 2. zmiany przez Zamawiaj±cego kolejno¶ci robót okre¶lonej w harmonogramie rzeczowo-finansowym, 3. wprowadzenia przerwy w realizacji robót II. Zmiana wynagrodzenia za realizacjê przedmiotu zamówienia w przypadku: 1. wprowadzenia przez Zamawiaj±cego zmian do dokumentacji projektowej, skutkuj±cych zmianê wynagrodzenia okre¶lonego kosztorysem ofertowym, 2. zmian wysoko¶ci podatku VAT - w stopniu i terminie odpowiadaj±cym tym zmianom.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.rzgw.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Regionalny Zarz±d Gospodarki Wodnej w Warszawie - ul. Zarzecze 13 B, pokój 216 lub 217.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Regionalny Zarz±d Gospodarki Wodnej w Warszawie - ul. Zarzecze 13 B; parter, pokój 156 (biuro podawcze).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: - Zaplanowane roboty budowlane s± zlokalizowane w obszarze specjalnej ochrony siedlisk Dolina ¦rodkowego Bugu PLB060003 w granicach obszaru chronionego Natura 2000 oraz w pobli¿u granicy pañstwa wzd³u¿ lewego brzegu koryta rzeki Bug. - Prace nale¿y wykonaæ po zakoñczeniu sezonu lêgowego ptaków tj. od 1 wrze¶nia. - Zaplecze budowy (miejsce sk³adowania materia³ów budowlanych oraz parking sprzêtu mechanicznego) nale¿y zlokalizowaæ poza obrêbem cennych siedlisk przyrodniczych. - Remont bêdzie finansowany ze ¶rodków przekazanych przez Narodowy Fundusz Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej (NFO¦iGW). P³atno¶æ bêdzie realizowana w IV kwartale 2013 r. po otrzymaniu ¶rodków przez Zamawiaj±cego..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowo¶ci Nowa Wie¶ na terenie gminy Micha³owice." - nr postêpowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji ¶wietlnej na skrzy¿owaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postêpowania 068/25
- Wewnêtrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywn± dostaw± artyku³ów biurowych i papieru biurowego (numer postêpowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obs³uga stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artyku³ów biurowych na potrzeby Zarz±du Dróg Miejskich w Warszawie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.