Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-30
Górno: Usługa szkolenia Beneficjentów Ostatecznych Projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa osób bezrobotnych na terenie Gminy Górno realizowany w ramach EFS w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 165371 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Górno 169, 26-008 Górno, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3023392, faks 0-31 3023647.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia Beneficjentów Ostatecznych Projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa osób bezrobotnych na terenie Gminy Górno realizowany w ramach EFS w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa szkolenia Beneficjentów Ostatecznych Projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa osób bezrobotnych na terenie Gminy Górno realizowany w ramach EFS. 2. Usługa polega na przeprowadzeniu n/w kursów współfinansowanych przez Unie Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej: a) Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci (1 osoba)- 100 godzin b) Operator koparko - ładowarek w zakresie III klasy uprawnień (3 osoby) - 202 godziny c) Operator koparek w zakresie III klasy uprawnień (1 osoba) - 202 godziny d) Pracownik administracyjno - biurowy z obsługą komputerowych programów użytkowych (2 osoby) - 104 godziny e) Bukieciarz z obsługą kas fiskalnych (2 osoby) - 100 godzin f) Kucharz z organizacją przyjęć okolicznościowych i obsługą kas fiskalnych (2 osoby) - 120 godzin g) Nowoczesne techniki sprzedaży (7 osób) - 120 godzin 2.1. Tematyka szkoleń powinna zawierać zagadnienia (minimum): a) Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 100 godzin Opieka osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci, zagadnienia prawne, psychologia ogólna i rozwojowa, dietetyka, higiena i pielęgnacja, zajęcia praktyczne, udzielanie pierwszej pomocy, pediatria, geriatria. b) Operator koparko-ładowarek w zakresie III klasy uprawnień - 202 godziny Kurs powinien zostać zorganizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001r., Nr 118, poz. 1263). c) Operator koparek w zakresie III klasy uprawnień - 202 godziny Kurs powinien zostać zorganizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001r., Nr 118, poz. 1263). d) Pracownik administracyjno - biurowy z obsługą komputerowych programów użytkowych - 104 godziny Ogólna charakterystyka podmiotów gospodarczych, biurowość i korespondencja, prowadzenie spraw kadrowych, elementy prawa pracy, zasady księgowości, komputerowe wspomaganie prac administracyjno - biurowych, obsługa urządzeń biurowych. e) Bukieciarz z obsługą kas fiskalnych - 100 godzin Anatomia i fizjologia roślin, asortyment roślin ozdobnych, sposoby utrwalania materiału roślinnego, główne aspekty uprawy roślin ozdobnych, artykuły dekoracyjne, podstawowe zasady wykonywania kompozycji, style w kompozycjach, wiązanki okolicznościowe, kompozycje w naczyniach, florystyka ślubna i żałobna, dekoracje okolicznościowe, kompozycje z roślin suchych, sztucznych i preparowanych, obsługa kas fiskalnych. f) Kucharz z organizacją przyjęć okolicznościowych i obsługą kas fiskalnych - 120 godzin Podstawy żywienia człowieka, wyposażenie techniczne, technologia gastronomiczna, towaroznawstwo, organizacja przyjęć okolicznościowych, obsługa kas fiskalnych, minimum sanitarne, zajęcia praktyczne. g) Nowoczesne techniki sprzedaży - 120 godzin Działalność handlowa, techniki sprzedaży, promocja, negocjacje handlowe w biznesie, komputerowe wspomaganie pracy w handlu, minimum sanitarne, obsługa kas fiskalnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 ustawy PZP
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować zezwoleniem dotyczącym posiadania wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z pózn zm.). Wykonawca powinien posiadać uprawnienia instytucji szkoleniowych w zakresie realizacji określonych kierunków szkoleń, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykonać minimum 3 usługi w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia (zawierających zakres tematyczny danego szkolenia), wraz z referencjami potwierdzającymi wykonanie ww. usług
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować: pracownią gastronomiczną z pełnym wyposażeniem dostępną bez ograniczeń na cały czas realizacji szkolenia, (Kucharz z organizacją przyjęć okolicznościowych i obsługą kas fiskalnych) różnymi rodzajami kas fiskalnych w łącznej ilości min 10 szt. (szkolenia z tematyką obsługi kas fiskalnych) jedną sala komputerowa (Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputerowych programów użytkowych) Fantomem, aparatem do mierzenia ciśnienia (Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci) placem do zajęć praktycznych dla szkoleń operatorów koparko-ładowarek i koparek, koparko- ładowarką koparką. Ogólny wymóg dysponowania salami do prowadzenia zajęć został określony w warunkach ogólnych i w oparciu o te zasady wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informację. Adres lokalu ze wskazaniem prawa jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilość pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC (minimalne wymagania lokalowe do szkoleń to dwie sale dydaktyczne każda z sal dla minimum 10 osób), jedno pomieszczenie gospodarcze i dwa sanitariaty WC - męski, żeński. Wykonawca jeżeli nie posiada własnej bazy lokalowej i wskazanej pracowni jest zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy dokument (np. umowa najmu), że będzie dysponował tymi zasobami przez cały okres realizacji zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie zajęciami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w dwóch zakończonych szkoleniach grupowych) i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności we wszystkich specjalnościach wymaganych do realizacji zamówienia w okresie realizacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Zał. Nr 2) A.2) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 1 do SIWZ. 2. Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia pisemnych zmian umowy z Wykonawcą w formie aneksu na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy PZP przy wystąpieniu następujących okoliczności: a) zmiana harmonogramu umowy w uzasadnionych przypadkach b) zmiana liczby uczestników szkolenia, za które Zamawiający i uczestnicy szkoleń nie ponosza odpowiedzialności c) zmiana w wykazie osób d) zmiana miejsca odbywania szkolenia e) przesunięcie terminu zakończenia szkoleń w przypadku zaistnienia jednej z poniższych okoliczności: wstrzymania szkoleń lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty, istotnej zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy stwierdzonej aneksem do umowy, która powoduje konieczność zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy, złych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie umowy zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorno.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Górnie, Górno 169, 26-008 Górno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Górnie, Górno 169, 26-008 Górno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kursy współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GÓRNO
więcej: przetargi GÓRNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.