Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-14
Lubliniec: Wykonanie materiałów i publikacji informacyjnych w ramach zadania pn. Lubliniec - bo lubię to miasto. Rozwój systemu informacji turystycznej.
Numer ogłoszenia: 165411 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta , ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów i publikacji informacyjnych w ramach zadania pn. Lubliniec - bo lubię to miasto. Rozwój systemu informacji turystycznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów i publikacji informacyjnych w ramach zadania pn. Lubliniec - bo lubię to miasto. Rozwój systemu informacji turystycznej. Zadanie I - wydruk oraz dostawa ulotek w ilości 100.000 szt. Zadanie II - opracowanie i wydruk promocyjnego, dwujęzycznego albumu (j. polski i j. angielski) w ilości 3.000 szt. Zadanie III - opracowanie i wydruk Przewodnika po Atrakcjach i Trasach Turystycznych wraz z Planem Ścieżek Pieszo - Rowerowych w Lublińcu oraz płytą CD w ilości 5.000 szt. zapakowane w etui..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadań: 1,2,3 - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadań: 1,2,3 - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadań: 1,2,3 - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadań: 1,2,3 - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Paderewskiego 7a, II piętro
42-700 Lubliniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, pok.14 ul. Paderewskiego 5 42-700 Lubliniec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Lubliniec - bo lubię to miasto. Rozwój systemu informacji turystycznej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - wydruk oraz dostawa ulotek w ilości 100 000 szt. dot. projektu Lubliniec - bo lubię to miasto - System Informacji Turystycznej. 50 000 sztuk stanowiących pierwszą transzę należy dostarczyć do 15 sierpnia 2011r., pozostałe 50 000 sztuk stanowiących drugą transzę należy dostarczyć do 31 października 2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie i wydruk promocyjnego, dwujęzycznego albumu (j. polski i j. angielski) na potrzeby projektu Lubliniec, bo lubię to miasto - Rozwój Systemu Informacji Turystycznej w ilości 3.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III. - opracowanie i wydruk Przewodnika po Atrakcjach i Trasach Turystycznych wraz z Planem Ścieżek Pieszo - Rowerowych w Lublińcu oraz płytą CD w ilości 5.000 szt. zapakowane w etui na potrzeby projektu Lubliniec - bo lubię to miasto - System Informacji Turystycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy ul. Kochcickiej w Lublińcu
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami realizowanymi przez SIM Śląsk Północ Sp. z o.o. w gminach Kolonowskie, Koniecpol i Pawonków
- " Dostawa chemicznych źródeł zasilania dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
- Dostawa środków czystościowych
- Usługi wynajmu statków powietrznych wraz z załogą do skoków dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie graficzne, druk i sukcesywne dostarczanie materiałów poligraficznych na potrzeby Politechniki Świętokrzyskiej
- dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń (w ramach interwencji I.14.1.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników, w ramach PS WPR 2023-2027)
- druk i dostawę materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń (w ramach interwencji I.14.1.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników, w ramach PS WPR 2023-2027
- Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów dla Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości
- Usługa wydruku kwartalnika "Kronika Miasta Łodzi" (posiadającego nr ISSN) oraz materiałów promocyjnych na potrzeby Zamawiającego
- DZP.261.10.2025 druk publikacji Polish Culture Yearbook 2024 (CN: 4902 90 00).
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.