To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-01
Lubliniec: Wykonanie materiałów i publikacji informacyjnych w ramach zadania pn. Lubliniec - bo lubię to miasto. Rozwój systemu informacji turystycznej.
Numer ogłoszenia: 181841 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165411 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta, ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów i publikacji informacyjnych w ramach zadania pn. Lubliniec - bo lubię to miasto. Rozwój systemu informacji turystycznej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów i publikacji informacyjnych w ramach zadania pn. Lubliniec - bo lubię to miasto. Rozwój systemu informacji turystycznej. Zadanie I - wydruk oraz dostawa ulotek w ilości 100 000 szt. Zadanie II - opracowanie i wydruk promocyjnego, dwujęzycznego albumu (j. polski i j. angielski) w ilości 3.000 szt. Zadanie III - opracowanie i wydruk Przewodnika po Atrakcjach i Trasach Turystycznych wraz z Planem Ścieżek Pieszo - Rowerowych w Lublińcu oraz płytą CD w ilości 5.000 szt. zapakowane w etui..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Lubliniec - bo lubię to miasto. Rozwój systemu informacji turystycznej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TONDO POLIGRAFIA REKLAMA ZBIGNIEW KOZUBA
jakie przetargi wygrała firma
TONDO POLIGRAFIA REKLAMA ZBIGNIEW KOZUBA
- TONDO Poligrafia Reklama Zbigniew Kozuba, ul. Okrzei 14/1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9918,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8118,00
Oferta z najniższą ceną: 8118,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41820,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TONDO POLIGRAFIA REKLAMA ZBIGNIEW KOZUBA
jakie przetargi wygrała firma
TONDO POLIGRAFIA REKLAMA ZBIGNIEW KOZUBA
- TONDO Poligrafia Reklama Zbigniew Kozuba, ul. Okrzei 14/1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16068,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12226,20
Oferta z najniższą ceną: 12226,20 / Oferta z najwyższą ceną: 121056,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TONDO POLIGRAFIA REKLAMA ZBIGNIEW KOZUBA
jakie przetargi wygrała firma
TONDO POLIGRAFIA REKLAMA ZBIGNIEW KOZUBA
- TONDO Poligrafia Reklama Zbigniew Kozuba, ul. Okrzei 14/1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32731,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29212,50
Oferta z najniższą ceną: 29212,50 / Oferta z najwyższą ceną: 122102,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA ROK 2025
- Wymiana źródła ciepła w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą świeżych jaj kurzych dla DPS "Zameczek W Lublińcu w roku 2025
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów mleczarskich i tłuszczów dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących.
- Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego "Puls Jaworzna"
- Wykonanie i dostarczenie kopert do korespondencji poselskiej
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.