Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Odolanów: 1. Dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Gminy i Miasta Odolanów w roku szkolnym 2016/2017 (zadanie 1-3)
2. Pozostałe usługi transportowe w 2017 r. (zadanie 4)
Numer ogłoszenia: 165629 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Odolanów , Rynek 11, 63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie, tel. 62 733 15 81, faks 62 733 38 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Gminy i Miasta Odolanów w roku szkolnym 2016/2017 (zadanie 1-3) 2. Pozostałe usługi transportowe w 2017 r. (zadanie 4).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podział na zadania: 1. Zadanie 1 - Dowóz i odwóz uczniów do/z szkół 2. Zadanie 2 - Dowóz i odwóz uczniów do/z szkół - Bilety miesięczne 3. Zadanie 3 - Dowóz i odwóz uczniów do/z szkół 4. Pozostałe usługi transportowe w 2017 r. W zakresie zadania nr 1: Część I - Dowóz uczniów do szkół. Szczegółowa trasę przejazdu obejmującą liczbę km zawiera załącznik nr 11 Minimalna wielkość pojazdu: dla 45 pasażerów Część II - Odwóz uczniów ze szkół. Szczegółowa trasę przejazdu obejmującą liczbę km zawiera załącznik nr 11 Minimalna wielkość pojazdu: dla 45 pasażerów W zakresie zadania nr 2: Część I (bilety miesięczne) Dowóz uczniów do: Gimnazjum w Raczycach, Szkoły Podstawowej w Uciechowie Godziny dowozu uczniów do placówek - Gimnazjum w Raczycach - 7:20, 8:10 - Szkoły Podstawowa w Uciechowie - 8:00, 8:50 Łączna liczba dowożonych uczniów: 62 uczniów Część II ( bilety miesięczne ) Odwóz uczniów z: Gimnazjum w Raczycach, Szkoły Podstawowej w Uciechowie Godziny odwozu uczniów z placówek - Gimnazjum w Raczycach - 13:00, 14:00, 14:45 - Szkoły Podstawowa w Uciechowie - 12:45, 13:40, 14:30 Łączna liczba dowożonych uczniów: 62 uczniów W zakresie zadania nr 3 (opcja): Część I Dowóz uczniów. Szczegółową trasę przejazdu obejmującą liczbę km zawiera załącznik nr 10A i załącznik nr 10B (Opcja). Minimalna wielkość pojazdu: dla 73 pasażerów Część II Odwóz uczniów. Szczegółową trasę przejazdu obejmującą liczbę km zawiera załącznik nr 10A i załącznik nr 10B (Opcja). Minimalna wielkość pojazdu: dla 73 pasażerów Zadanie nr 3 objęte jest prawem opcji o następującej treści. Opcjonalnie Zamawiający jest uprawniony udzielić wykonawcy zamówienia na wykonanie zadania nr 3 obejmującego część I lub część II. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Pozostałe warunki prawa opcji określone zostały we wzorze umowy. W zakresie zadania nr 4: 1. Przedmiotem zamówienia jest pozostały dowóz osób wykonywany na rzecz Gminy i Miasta Odolanów w zakresie realizacji jej zadań własnych oraz pozostałych określonych w przepisach prawa do wartości maksymalnej zamówienia 70 000,00 zł netto. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wyjazdu ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonego miejsca w odpowiednim czasie oraz odwiezienie dzieci i młodzieży po zajęciach (w tym zawodach, zajęciach rekreacyjno - sportowych, olimpiadach, konkursach) w określone miejsce. Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę pisemnie lub telefonicznie na adresy i numery faksów wskazane w tej umowie o szczegółach (tj. terminie i godzinie wyjazdu, miejscu zbiórki, celu wyjazdu, liczbie uczestników) minimum 3 dni przed planowanym terminem wyjazdu, a wykonawca zobowiązuje się wykonywać przewozy według tego zawiadomienia. 3. Wykonawca musi wykonywać umowę osobiście i nie może korzystać z podwykonawców lub innych osób przy jej wykonywaniu. 4. Umowa w zakresie zadania 4 zostanie podpisana z Wykonawcą od dnia 01.01.2017 r. i obowiązywała będzie do dnia 31.12.2017 r. Oferty częściowe Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, przy czym częścią zamówienia jest realizacja jednego zadania: Część I zamówienia: Zadanie I - Dowóz i odwóz uczniów na trasie wg załącznika nr 11. Część II zamówienia: Zadanie II ( Bilety miesięczne ) Dowóz i odwóz uczniów do/z: Gimnazjum w Raczycach, Szkoły Podstawowej w Uciechowie Część III zamówienia: Zadanie III - Dowóz i odwóz uczniów na trasie wg załącznika nr 10. Część IV zamówienia: Pozostałe usługi transportowe w 2017 r. Sposób wykonania zamówienia: Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidzianej organizacją roku szkolnego, począwszy od 1 września 2017r. do 30 czerwca 2017r. z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych oraz innych dni wolnych od zajęć szkolnych. Przewiduje się około 195 dni nauki szkolnej. W przypadku zmian w organizacji roku szkolnego zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania dowozu w danym dniu o czym powiadomi wykonawcę na 5 dni przed przewidywaną zmianą. Zamawiający wymaga, aby autobusy, którymi świadczona będzie usługa transportowa uczniów były w pełni sprawne technicznie oraz dopuszczone do ruchu. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r., nr 32, poz. 262 ze zm.). Dowóz i odwóz uczniów odbywał się będzie według zadań opisanych SIWZ. Opiekuna dowozu zapewnia Zamawiający. Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz do szkół i odwóz ze szkół w wyznaczonych godzinach. Wykonawca musi wykonywać umowę osobiście i nie może korzystać z podwykonawców lub innych osób przy jej wykonywaniu. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania Zarządzenia nr 71 A Burmistrza Gminy i Miasta Odolanów z dnia 13.06.2014r. dot. wprowadzenia regulaminu dowozu i dojazdu uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Odolanów. Przedmiotowy regulamin stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest podczas wykonywania zamówienia do przestrzegania wszystkich mających zastosowanie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności przepisów o czasie pracy kierowców, przepisów dotyczących maksymalnych okresów jazd, przerw i odpoczynków. Zamawiający jest uprawniony do kontroli przestrzegania tych przepisów, a w szczególności do żądania od wykonawcy kart pracy kierowców, lub innych dokumentów stanowiących dowód czas jazdy i pracy kierowcy lub pojazdu, wykresówek, kart tachografów oraz samych urządzeń rejestrujących..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zadanie nr 1: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP - zamówienia z wolnej ręki. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zadanie nr 2: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP - zamówienia z wolnej ręki. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zadanie nr 3: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP - zamówienia z wolnej ręki. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zadanie nr 4: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP - zamówienia z wolnej ręki. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających do 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.11.72.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada uprawnienia, tj. posiada koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na całorocznym dowozie uczniów do szkół o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje co najmniej: a) 2 autobusami spełniającymi wymagania określone we właściwych przepisach, a w szczególności właściwie oznakowane i dopuszczone do ruchu oraz w pełni sprawne technicznie. b) Dla zadania II niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się posiadaniem na przedmiotowej trasie autobusu o ilości miejsc nie mniejszej niż dla 40 pasażerów. 6.1.5. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę przynajmniej 500 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiający żąda dokumentów (np. oświadczeń) dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.odolanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.odolanow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 11:30, miejsce: Rynek 11, 63-430 Odolanów, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Dowóz i odwóz uczniów do/z szkół.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Dowóz uczniów do szkół. Szczegółowa trasę przejazdu obejmującą liczbę km zawiera załącznik nr 11 Minimalna wielkość pojazdu: dla 45 pasażerów Część II - Odwóz uczniów ze szkół. Szczegółowa trasę przejazdu obejmującą liczbę km zawiera załącznik nr 11 Minimalna wielkość pojazdu: dla 45 pasażerów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.11.72.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Dowóz i odwóz uczniów do/z szkół - Bilety miesięczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I (bilety miesięczne) Dowóz uczniów do: Gimnazjum w Raczycach, Szkoły Podstawowej w Uciechowie Godziny dowozu uczniów do placówek - Gimnazjum w Raczycach - 7:20, 8:10 - Szkoły Podstawowa w Uciechowie - 8:00, 8:50 Łączna liczba dowożonych uczniów: 62 uczniów Część II ( bilety miesięczne ) Odwóz uczniów z: Gimnazjum w Raczycach, Szkoły Podstawowej w Uciechowie Godziny odwozu uczniów z placówek - Gimnazjum w Raczycach - 13:00, 14:00, 14:45 - Szkoły Podstawowa w Uciechowie - 12:45, 13:40, 14:30 Łączna liczba dowożonych uczniów: 62 uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.11.72.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Łączna liczba kursów na trasach: Raczyce - Uciechów oraz Uciechów - Raczyce w godzinach 7:00 - 15:00 - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Dowóz i odwóz uczniów do/z szkół.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Dowóz uczniów. Szczegółową trasę przejazdu obejmującą liczbę km zawiera załącznik nr 10A i załącznik nr 10B (Opcja). Minimalna wielkość pojazdu: dla 73 pasażerów Część II Odwóz uczniów. Szczegółową trasę przejazdu obejmującą liczbę km zawiera załącznik nr 10A i załącznik nr 10B (Opcja). Minimalna wielkość pojazdu: dla 73 pasażerów Zadanie nr 3 objęte jest prawem opcji o następującej treści. Opcjonalnie Zamawiający jest uprawniony udzielić wykonawcy zamówienia na wykonanie zadania nr 3 obejmującego część I lub część II. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Pozostałe warunki prawa opcji określone zostały we wzorze umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.11.72.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pozostałe usługi transportowe w 2017 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pozostały dowóz osób wykonywany na rzecz Gminy i Miasta Odolanów w zakresie realizacji jej zadań własnych oraz pozostałych określonych w przepisach prawa do wartości maksymalnej zamówienia 70 000,00 zł netto. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wyjazdu ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonego miejsca w odpowiednim czasie oraz odwiezienie dzieci i młodzieży po zajęciach (w tym zawodach, zajęciach rekreacyjno - sportowych, olimpiadach, konkursach) w określone miejsce. Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę pisemnie lub telefonicznie na adresy i numery faksów wskazane w tej umowie o szczegółach (tj. terminie i godzinie wyjazdu, miejscu zbiórki, celu wyjazdu, liczbie uczestników) minimum 3 dni przed planowanym terminem wyjazdu, a wykonawca zobowiązuje się wykonywać przewozy według tego zawiadomienia. 3. Wykonawca musi wykonywać umowę osobiście i nie może korzystać z podwykonawców lub innych osób przy jej wykonywaniu. 4. Umowa w zakresie zadania 4 zostanie podpisana z Wykonawcą od dnia 01.01.2017 r. i obowiązywała będzie do dnia 31.12.2017 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.11.72.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
INNE PRZETARGI ODOLANÓW
- Realizacja Programu MALUCH+ - utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat trzech
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gorzyce Małe, Świeca, Huta, Nadstawki, Tarchały Wielkie
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
więcej: przetargi ODOLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu zmarłych z kompleksu Klinik USK w Wrocławiu przez okres 24 miesięcy (2)
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni na zlecenie Prokuratora w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Wągrowcu
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego".
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Transport sanitarny
- Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami projektu pn. "Rodzina w Centrum"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.