To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-30
Ogłoszenie nr 55169 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.
Odolanów: 1. Dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Gminy i Miasta Odolanów w roku szkolnym 2016/2017 (zadanie 1-3) 2. Pozostałe usługi transportowe w 2017 r. (zadanie 4)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 165629 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Odolanów, krajowy numer identyfikacyjny
25085512700000, ul.
Rynek
11,
63430
Odolanów, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
62 733 15 81, faks
62 733 38 92, e-mail
zp@odolanow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.odolanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Gminy i Miasta Odolanów w roku szkolnym 2016/2017 (zadanie 1-3) 2. Pozostałe usługi transportowe w 2017 r. (zadanie 4)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.37.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podział na zadania: 1. Zadanie 1 - Dowóz i odwóz uczniów do/z szkół 2. Zadanie 2 - Dowóz i odwóz uczniów do/z szkół - Bilety miesięczne 3. Zadanie 3 - Dowóz i odwóz uczniów do/z szkół 4. Pozostałe usługi transportowe w 2017 r. W zakresie zadania nr 1: Część I - Dowóz uczniów do szkół. Szczegółowa trasę przejazdu obejmującą liczbę km zawiera załącznik nr 11 Minimalna wielkość pojazdu: dla 45 pasażerów Część II - Odwóz uczniów ze szkół. Szczegółowa trasę przejazdu obejmującą liczbę km zawiera załącznik nr 11 Minimalna wielkość pojazdu: dla 45 pasażerów W zakresie zadania nr 2: Część I (bilety miesięczne) Dowóz uczniów do: Gimnazjum w Raczycach, Szkoły Podstawowej w Uciechowie Godziny dowozu uczniów do placówek - Gimnazjum w Raczycach - 7:20, 8:10 - Szkoły Podstawowa w Uciechowie - 8:00, 8:50 Łączna liczba dowożonych uczniów: 62 uczniów Część II ( bilety miesięczne ) Odwóz uczniów z: Gimnazjum w Raczycach, Szkoły Podstawowej w Uciechowie Godziny odwozu uczniów z placówek - Gimnazjum w Raczycach - 13:00, 14:00, 14:45 - Szkoły Podstawowa w Uciechowie - 12:45, 13:40, 14:30 Łączna liczba dowożonych uczniów: 62 uczniów W zakresie zadania nr 3 (opcja): Część I Dowóz uczniów. Szczegółową trasę przejazdu obejmującą liczbę km zawiera załącznik nr 10A i załącznik nr 10B (Opcja). Minimalna wielkość pojazdu: dla 73 pasażerów Część II Odwóz uczniów. Szczegółową trasę przejazdu obejmującą liczbę km zawiera załącznik nr 10A i załącznik nr 10B (Opcja). Minimalna wielkość pojazdu: dla 73 pasażerów Zadanie nr 3 objęte jest prawem opcji o następującej treści. Opcjonalnie Zamawiający jest uprawniony udzielić wykonawcy zamówienia na wykonanie zadania nr 3 obejmującego część I lub część II. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Pozostałe warunki prawa opcji określone zostały we wzorze umowy. W zakresie zadania nr 4: 1. Przedmiotem zamówienia jest pozostały dowóz osób wykonywany na rzecz Gminy i Miasta Odolanów w zakresie realizacji jej zadań własnych oraz pozostałych określonych w przepisach prawa do wartości maksymalnej zamówienia 70 000,00 zł netto. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wyjazdu ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonego miejsca w odpowiednim czasie oraz odwiezienie dzieci i młodzieży po zajęciach (w tym zawodach, zajęciach rekreacyjno - sportowych, olimpiadach, konkursach) w określone miejsce. Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę pisemnie lub telefonicznie na adresy i numery faksów wskazane w tej umowie o szczegółach (tj. terminie i godzinie wyjazdu, miejscu zbiórki, celu wyjazdu, liczbie uczestników) minimum 3 dni przed planowanym terminem wyjazdu, a wykonawca zobowiązuje się wykonywać przewozy według tego zawiadomienia. 3. Wykonawca musi wykonywać umowę osobiście i nie może korzystać z podwykonawców lub innych osób przy jej wykonywaniu. 4. Umowa w zakresie zadania 4 zostanie podpisana z Wykonawcą od dnia 01.01.2017 r. i obowiązywała będzie do dnia 31.12.2017 r. Oferty częściowe Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, przy czym częścią zamówienia jest realizacja jednego zadania: Część I zamówienia: Zadanie I - Dowóz i odwóz uczniów na trasie wg załącznika nr 11. Część II zamówienia: Zadanie II ( Bilety miesięczne ) Dowóz i odwóz uczniów do/z: Gimnazjum w Raczycach, Szkoły Podstawowej w Uciechowie Część III zamówienia: Zadanie III - Dowóz i odwóz uczniów na trasie wg załącznika nr 10. Część IV zamówienia: Pozostałe usługi transportowe w 2017 r. Sposób wykonania zamówienia: Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidzianej organizacją roku szkolnego, począwszy od 1 września 2017r. do 30 czerwca 2017r. z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych oraz innych dni wolnych od zajęć szkolnych. Przewiduje się około 195 dni nauki szkolnej. W przypadku zmian w organizacji roku szkolnego zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania dowozu w danym dniu o czym powiadomi wykonawcę na 5 dni przed przewidywaną zmianą. Zamawiający wymaga, aby autobusy, którymi świadczona będzie usługa transportowa uczniów były w pełni sprawne technicznie oraz dopuszczone do ruchu. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r., nr 32, poz. 262 ze zm.). Dowóz i odwóz uczniów odbywał się będzie według zadań opisanych SIWZ. Opiekuna dowozu zapewnia Zamawiający. Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz do szkół i odwóz ze szkół w wyznaczonych godzinach. Wykonawca musi wykonywać umowę osobiście i nie może korzystać z podwykonawców lub innych osób przy jej wykonywaniu. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania Zarządzenia nr 71 A Burmistrza Gminy i Miasta Odolanów z dnia 13.06.2014r. dot. wprowadzenia regulaminu dowozu i dojazdu uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Odolanów. Przedmiotowy regulamin stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest podczas wykonywania zamówienia do przestrzegania wszystkich mających zastosowanie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności przepisów o czasie pracy kierowców, przepisów dotyczących maksymalnych okresów jazd, przerw i odpoczynków. Zamawiający jest uprawniony do kontroli przestrzegania tych przepisów, a w szczególności do żądania od wykonawcy kart pracy kierowców, lub innych dokumentów stanowiących dowód czas jazdy i pracy kierowcy lub pojazdu, wykresówek, kart tachografów oraz samych urządzeń rejestrujących..
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
60117200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Pozostałe usługi transportowe w 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT70000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 75600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ODOLANÓW
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspierającego ciągłość działania OZK sp. z o.o.
- Realizacja Programu MALUCH+ - utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat trzech
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gorzyce Małe, Świeca, Huta, Nadstawki, Tarchały Wielkie
więcej: przetargi ODOLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.