To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-31
Częstochowa: Dostawa mebli biurowych, sprzętu komputerowego, wyposażenia centrali telefonicznej - 7 części, na potrzeby Biura Finansów Oświaty przy ul. Jasnogórskiej 84/90 w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 165729 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137867 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych, sprzętu komputerowego, wyposażenia centrali telefonicznej - 7 części, na potrzeby Biura Finansów Oświaty przy ul. Jasnogórskiej 84/90 w Częstochowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, sprzętu komputerowego, wyposażenia centrali telefonicznej - 7 części, na potrzeby Biura Finansów Oświaty przy ul. Jasnogórskiej 84/90 w Częstochowie. CZĘŚĆ 1: Dostawa następujących mebli biurowych: a) Biurko komputerowe - 20 sztuk b) Fotel komputerowy - 20 sztuk c) Komoda - 4 sztuki d) Stół konferencyjny - 1 sztuka e) Szafa z półkami i zamkiem - 12 sztuk f) Wieszak stojący - 4 sztuki g) Krzesło tapicerowane - 12 sztuk CZĘŚĆ 2: Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych: a) zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 20 sztuk b) drukarka - 4 sztuki c) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka d) SWITCH - 1 sztuka CZĘŚĆ 3: Kserokopiarka - 1 sztuka. CZĘŚĆ 4: Dostawa i montaż zasilacza awaryjnego UPS - 1 sztuka. CZĘŚĆ 5: Dostawa serwerów z oprogramowaniem systemowym - 2 sztuki oprogramowania dodatkowego - 2 sztuki oraz szafy teleinformatycznej - 1 sztuka. CZEŚĆ 6: Dostawa centrali telefonicznej - 1 sztuka i aparatów telefonicznych - 10 sztuk. CZĘŚĆ 7: Dostawa i montaż klimatyzatora - 1 sztuka..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ 1: Dostawa następujących mebli biurowych: a) Biurko komputerowe - 20 sztuk b) Fotel komputerowy - 20 sztuk c) Komoda - 4 sztuki d) Stół konferencyjny - 1 sztuka e) Szafa z półkami i zamkiem - 12 sztuk f) Wieszak stojący - 4 sztuki g) Krzesło tapicerowane - 12 sztuk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KREO STYL Linda Mazur, ul. Hanasiewicza 22, 35-103 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17772,27
Oferta z najniższą ceną: 17772,27 / Oferta z najwyższą ceną: 26558,16
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ 2: Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych: a) zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 20 sztuk b) drukarka - 4 sztuki c) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka d) SWITCH - 1 sztuka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMTECH Piotr Martuszewski, ul. Barbackiego 15, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51118,80
Oferta z najniższą ceną: 45177,90 / Oferta z najwyższą ceną: 54379,53
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: CZĘŚĆ 3: Kserokopiarka - 1 sztuka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COPYLAND Spółka z o.o., ul. Grochowska 106, 04-301 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13821,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15030,60
Oferta z najniższą ceną: 15030,60 / Oferta z najwyższą ceną: 17207,70
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: CZĘŚĆ 4: Dostawa i montaż zasilacza awaryjnego UPS - 1 sztuka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RIELLO DELTA POWER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"RIELLO DELTA POWER" SP. Z O.O.
- DELTA POWER Spółka z o.o., ul. Krasnowolska 82 R, 02-849 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29495,40
Oferta z najniższą ceną: 29495,40 / Oferta z najwyższą ceną: 61437,27
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: CZĘŚĆ 5: Dostawa serwerów z oprogramowaniem systemowym - 2 sztuki oprogramowania dodatkowego - 2 sztuki oraz szafy teleinformatycznej - 1 sztuka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TECHNISERV" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"TECHNISERV" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- TECHNISERV Spółka z o.o., ul. Boya-Żeleńskiego 6/8, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57723,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61192,50
Oferta z najniższą ceną: 61192,50 / Oferta z najwyższą ceną: 61192,50
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: CZEŚĆ 6: Dostawa centrali telefonicznej - 1 sztuka i aparatów telefonicznych - 10 sztuk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PC-NET Marek latacz, ul. Słonecznikowa 6 B, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10824,00
Oferta z najniższą ceną: 7617,39 / Oferta z najwyższą ceną: 10824,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i dwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Sporządzanie opinii kominiarskich,w tym spr.stanu technicznego przew.kominowych dym.,spalin. i went. w wolnych lokalach zlok.w bud. stan. zasób kom. aminy zarz.i admin. przez ZGM TBS Sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej przez okres 24 miesięcy
- Sukcesywne dostawy mięs (3 części) do AŚ w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.