To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-31
Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 23/PN/14 na dostawę serwerów i komputerów oraz sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych, oprogramowania oraz peryferii komputerowych
Numer ogłoszenia: 165769 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118735 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 23/PN/14 na dostawę serwerów i komputerów oraz sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych, oprogramowania oraz peryferii komputerowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów i komputerów oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, oprogramowania oraz peryferii komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 3. Zamówienie dotyczące realizacji dostaw może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania zapotrzebowania własnym transportem lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 5 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zapotrzebowania transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe. 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym m.in. koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas transportu do miejsca dostarczenia. 7. Zamówiony towar będzie dostarczany do wskazanego pomieszczenia w magazynie Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w czasie jego pracy, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 14.00 w terminie: - 3 dni od daty złożenia zamówienia. - dotyczy Pakietu I - 10 dni od daty złożenia zamówienia. - dotyczy Pakietu II - 21 dni od daty zawarcia umowy. - dotyczy Pakietu III, IV. 10. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy magazynu szpitalnego, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 11. Zamawiający będzie uprawniony do sprawdzenia partii dostarczonego przedmiotu zamówienia i w razie stwierdzenia zastrzeżeń, do zgłoszenia reklamacji oraz zwrotu wadliwego towaru albo skorzystania z innych uprawnień przewidzianych w kodeksie cywilnym. 12. Wykonawca będzie uwzględniał reklamacje jakościowe i ilościowe dotyczące dostaw przedmiotu zamówienia na swój koszt w ciągu 7 dni licząc od daty zgłoszenia reklamacji. 13. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyto określenia typu lub wskazano nazwę własną produktu oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych lub wyższych jak w zestawieniu parametrów i warunków wymaganych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu. 14. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.73.60 - Kasety z taśmą LTO 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROF COMPUTER Sp. J., ul. Zwycięstwa 12, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31848,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35502,72
Oferta z najniższą ceną: 35502,72 / Oferta z najwyższą ceną: 47047,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TEST-SYSTEM S.C. P.GRANAT, A.STRZYKAŁA
jakie przetargi wygrała firma
TEST-SYSTEM S.C. P.GRANAT, A.STRZYKAŁA
- TEST-SYSTEM s.c., ul. Młyńska 11, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23455,80
Oferta z najniższą ceną: 23455,80 / Oferta z najwyższą ceną: 31124,23
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALTERIS S.A., ul. PCK 6/3, 40-057 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8181,81
Oferta z najniższą ceną: 8181,81 / Oferta z najwyższą ceną: 8181,81
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Comtrade Krzysztof Mazgaj, ul. Pogodna 15, 43-365 Wilkowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38650,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31834,94
Oferta z najniższą ceną: 31834,94 / Oferta z najwyższą ceną: 48800,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa agregatu prądotwórczego do zasilania spawarek inwertorowych dla KWK Ruda Ruch Halemba.
- Przebudowa infrastruktury budynku basenu krytego przy ul. Chryzantem10 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku dziennie osobom z terenu Miasta Ruda Śląska, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków dla Miejskiego Przedszkola nr 36 im. Juliusza Słowackiego w Rudzie Śląskiej.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- "Uczymy się dla siebie - nowoczesna edukacja w Gminie Krzanowice"- postępowanie drugie
- Dostawa sprzętu komputerowego: serwery, komputery, laptopy dla Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług do poprawy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu: "Cyberbezpieczna Gmina Byczyna" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap I
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.