eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławKompleksowa obsługa prawna jednostki wojskowej 4213 oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-16

Wrocław: Kompleksowa obsługa prawna jednostki wojskowej 4213 oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
Numer ogłoszenia: 165992 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213 , ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, faks 0-71 7652 228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa prawna jednostki wojskowej 4213 oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 134 000 euro na kompleksową obsługę prawną jednostki wojskowej 4213 oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu; nr sprawy: SZKOL/264/2014.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia łącznie w wysokości: 7 320,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta dwadzieścia złotych 00/100) w tym: ZADANIE NR 1 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) ZADANIE NR 2 - 880,00 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt złotych 00/100) ZADANIE NR 3 - 280,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100) ZADANIE NR 4 - 160,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert - kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego do dnia 27.05.2014 r. do godz. 10:00. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu; 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3/ gwarancjach bankowych; 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych; 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP O/O Wrocław nr 46 1010 1674 0001 2713 9130 0000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony na kompleksową obsługę prawną jednostki wojskowej 4213 oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu; nr sprawy: SZKOL/264/2014. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art.46 ust. 4 a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. 2 I piętro, pok. 121), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 27.05.2014 r. do godz. 10:00. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadanie aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia z zakresu obowiązujących przepisów prawnych, tj. w szczególności przepisów dotyczących obronności, służby wojskowej, ochrony informacji niejawnych, ustaw o finansach publicznych i odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów w zakresie odpowiedzialności majątkowej żołnierzy i pracowników wojska oraz prawa zamówień publicznych, prawa pracy i kodeksu postępowania administracyjnego 2. Wykonują lub wykonywali co najmniej 3 (słownie: trzy) usługi prawnicze świadczone w dowolnej formie w jednostkach sektora finansów publicznych przez okres co najmniej jednego roku każda w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat, o wartości: DLA ZADANIA NR 1 - co najmniej 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto każda; DLA ZADANIA NR 2, NR 3, NR 4 - co najmniej 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) brutto każda; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dysponowanie radcami prawnymi (adwokatami): DLA ZADANIA NR 1 - min. 4 (słownie: czterema) osobami; - co najmniej 2 (słownie: dwiema) osobami posiadającymi min. 5 letnie doświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1.6 SIWZ, liczone od daty wpisu na listę radców prawnych/adwokatów; DLA ZADANIA NR 2, NR 3 I NR 4 - min. 2 (słownie: dwiema) osobami; - co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą min. 5 letnie doświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1.6 SIWZ, liczone od daty wpisu na listę radców prawnych/adwokatów; 2. Posiadają zgodnie z art. 21 ust.1 lub 4. pkt 1. Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228) upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych przez: DLA ZADANIA NR 1 - min. 2 (słownie: dwie) osoby świadczące usługę; DLA ZADANIA NR 2, NR 3, NR 4 - min. 1 (słownie: jedną) osobę świadczącą usługę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej radców prawnych z minimalną sumą gwarancyjną ubezpieczenia OC w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczenia, w wysokości: DLA ZADANIA NR 1 - co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100); DLA ZADANIA NR 2, NR 3, NR 4 - co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100); Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonywanie lub wykonanie co najmniej 3 (słownie: trzech) usług prawniczych świadczonych w dowolnej formie w jednostkach sektora finansów publicznych przez okres co najmniej jednego roku każda w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat, o wartości: DLA ZADANIA NR 1 - co najmniej 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto każda; DLA ZADANIA NR 2, NR 3, NR 4 - co najmniej 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) brutto każda;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1.1 - nr 1.4 do SIWZ); 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3 do SIWZ); 5. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej (wg wzoru zawartego w załączniku nr 6 do SIWZ); 6. Oświadczenie, o posiadaniu wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów prawnych, tj. w szczególności przepisów dotyczących obronności, służby wojskowej, ochrony informacji niejawnych, ustaw o finansach publicznych i odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów w zakresie odpowiedzialności majątkowej żołnierzy i pracowników wojska oraz prawa zamówień publicznych, kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego (wg wzoru zawartego w załączniku nr 7 do SIWZ); 7. Wykaz radców prawnych (adwokatów) z podaniem imienia, nazwiska, kwalifikacji zawodowych, nr wpisu na listę radców prawnych/adwokatów, podstawy dysponowania tymi osobami z podziałem na zadania (wg wzoru zawartego w załączniku nr 8.1 - 8.4 do SIWZ); 8. Wykaz - minimum 3 (słownie: trzech) wykonanych lub wykonywanych usług prawniczych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda (dla zadania nr 1) i 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) każda (dla zadania nr 2, 3 i 4), świadczonych w dowolnej formie w jednostkach sektora finansów publicznych przez okres co najmniej 1 (słownie: jednego) roku każda w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg wzoru zawartego w załączniku nr 9.1. -9.4 do SIWZ); 9. Opłacona polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej radców prawnych z minimalną sumą gwarancyjną ubezpieczenia OC w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. (dla zadania nr 1) i co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) (dla zadania nr 2, 3 i 4), w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczenia, wraz z dowodem opłacenia ostatniej aktualnej składki ubezpieczenia; 10. Oświadczenie o posiadaniu przez osoby świadczące usługę (dla zadania nr 1 - min. dwie osoby, dla zadania nr 2, 3 i 4 - min. jedna osoba) upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 10 do SIWZ); Uwaga: Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi wykaz osób wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez te osoby warunku. 11. Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). Podstawa prawna żądania w/w dokumentów (ustawa, rozporządzenie): art. 23 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych - tekst. jedn. (Dz.U z 2010 r. Nr 10 poz. 65 z późn. zm.) - dot. pkt 6.1.5 art. 65 ustawy z dnia 26 maja 1982 r. prawo o adwokaturze - tekst jedn. (Dz.U. z 2009 r. Nr 146, poz.1188 z późn. zm.) - dot. pkt 6.1.5 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej radców prawnych - dot. pkt 6.1.9 ustawa z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych - (Dz.U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.) - dot. pkt 6.1.10 Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy). W przypadku Pełnomocnictwa wymaga się oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Forma pisemna dokumentów obowiązuje również w przypadku ich uzupełniania po wezwaniu przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie wykonawcy w realizacji umów obsługi prawnej na rzecz jednostek i instytucji resortu obrony narodowej - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W-w, ul. Obornicka 100-102, bud. 2, pok. 101 lub pocztą po dokonaniu przelewu, opł.25,83 Prośby na fax: 71/7656-228, przelew 62 1010 1674 0001 2722 3100 0000 NBP O/O Wrocław, tyt.SZKOL/264/2014.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (art. 36a ust. 1 ustawy Pzp). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (art. 36b ust. 1 ustawy Pzp). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (art. 36b ust. 2 ustawy Pzp). 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.05.2014 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego - bud. nr 2, parter, sala odpraw (pokój nr 19)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa prawna jednostki wojskowej 4213 oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu (Wrocław).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji umów obsługi prawnej na rzecz jednostek i instytucji resortu obrony narodowej - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa prawna jednostki wojskowej 4213 oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu (Oleśnica).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji umów obsługi prawnej na rzecz jednostek i instytucji resortu obrony narodowej - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa prawna jednostki wojskowej 4213 oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu (Wrocław).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji umów obsługi prawnej na rzecz jednostek i instytucji resortu obrony narodowej - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa prawna jednostki wojskowej 4213 oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu (Wrocław).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji umów obsługi prawnej na rzecz jednostek i instytucji resortu obrony narodowej - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.