eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówDOSTAWA BIELIZNY OPERACYJNEJ JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ UBRAŃ CHIRURGICZNYCH I BIELIZNY POŚCIELOWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Bełchatów: DOSTAWA BIELIZNY OPERACYJNEJ JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ UBRAŃ CHIRURGICZNYCH I BIELIZNY POŚCIELOWEJ
Numer ogłoszenia: 166002 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BIELIZNY OPERACYJNEJ JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ UBRAŃ CHIRURGICZNYCH I BIELIZNY POŚCIELOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego i wielorazowego użytku oraz ubrań chirurgicznych i bielizny pościelowej dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2.Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39512000-4 Bielizna pościelowa 39518000-6 Bielizna szpitalna 3.Opis, wielkość i zakres zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 15 części (Pakiety 1-15), zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdz. XVIII SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp, Zamawiający dokonana oceny czy Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia na dostawę bielizny lub ubrań chirurgicznych - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 1) SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp: w części dotyczącej dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp: w części dotyczącej dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w wykazie głównych dostaw wyłącznie zamówień należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonywanych, w zakresie dostaw bielizny lub ubrań chirurgicznych.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1)w części dotyczącej Pakietu Nr 1 - 8, Pakietu Nr 10 i 11: a)próbki oferowanych wyrobów (z uwagi na charakter i przeznaczenie - próbki bezzwrotne) w ilościach określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ, celem dokonania weryfikacji zgodności zaoferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia; b)katalog lub jego część; c)karty danych technicznych producenta materiału; d)dokumenty potwierdzające, że oferowane w przetargu wyroby zostały dopuszczone do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, ze zm.): -Certyfikat CE , Deklaracja zgodności; -wyniki badań tkaniny barierowej potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795 oraz potwierdzające min. chłonność dodatkowych warstw -opis techniczny tkaniny (parametry użytkowe lub instrukcja użytkowania) z podaniem nazwy tkaniny i jej producenta, 2)w części dotyczącej Pakietu Nr 12: a)dokumenty potwierdzające, że oferowane w przetargu wyroby zostały dopuszczone do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, ze zm.): -Certyfikat CE , Deklaracja zgodności 3)w części dotyczącej Pakietu Nr 13 i 14: a)opis techniczny tkaniny (parametry użytkowe lub instrukcja użytkowania) z podaniem nazwy tkaniny i jej producenta, b)dokumenty potwierdzające, że oferowane w przetargu wyroby zostały dopuszczone do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, ze zm.): -Certyfikat CE , Deklaracja zgodności -karty danych technicznych producenta materiału; -wyniki badań tkaniny barierowej potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795 oraz potwierdzające min. chłonność dodatkowych warstw 4)w części dotyczącej Pakietu nr 15: a)próbki tkanin, z których będą wykonane oferowane w przetargu wyroby -zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, b)opis techniczny tkaniny (parametry użytkowe lub instrukcja użytkowania) z podaniem nazwy tkaniny i jej producenta, UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć, którego pakietu i pozycji dotyczą próbki zaoferowanych wyrobów oraz załączone do oferty dokumenty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określił warunki takich zmian według zworu umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, ul. Czpliniecka 123, 97-400 Bełchatów - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia (pok. 92).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, ul. Czpliniecka 123, 97-400 Bełchatów - w sekretariacie Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok.18).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny zestaw operacyjny jednorazowego użytku jałowy skład : Ilość potrzebna na 12 m-c - 182 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówinia zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngologiczny zestaw operacyjny jednorazowego użytku jałowy skład : Ilość potrzebna na 12 m-c - 461 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okulistyczny zestaw operacyjny jednorazowego użytku jałowy: Ilość potrzebna na 12 m-c - 170 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw jednorazowego użytku jałowy do operacji głowy i szyi skład: Ilość potrzebna na 12 m-c - 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw jednorazowego użytku jałowy do cięcia cesarskiego: Ilość potrzebna na 12 m-c - 250 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw jednorazowego użytku jałowy do operacji urologicznych.Cystoskopii ,TUR, URS Ilość potrzebna na okres 12 m-c - 740 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw jednorazowego użytku jałowy do operacji stawu kolanowego ACL, TKA, artroskopii Ilość potrzebna na 12 m-c - 70 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw jednorazowego użytku jałowy do zabiegu w chirurgii biodra THA biodra Ilość potrzebna na 12 m-c - 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw jednorazowego użytku jałowy do do operacji urologicznych PCNL Ilość potrzebna na 12m-c - 96 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały operacyjne jednorazowego użytku jałowe - łączna ilość - 20 254 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna operacyjna jednorazowego użytku jałowa: a.Fartuch chirurgiczny jałowy, wykonany z włókniny SMS. Ilość potrzebna na 12 m-c - 1030 szt. b.Fartuch chirurgiczny jałowy wzmocniony. Ilość potrzebna na 12m-c - 2530 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały niejałowe z włókniny: 1.Komplety operacyjne (bluza+spodnie) wykonane z włókniny SMS - ilość potrzebna na 12 m-c - 1210 szt. 2.Czepek operacyjny z opaską przeciwpotną męski - ilość na 12m-c - 1050 szt. 3.Czepek operacyjny męski - ilość na 12m-c - 10 000 szt. 4.Czepek operacyjny pielęgniarski bezlateksowy - ilość na 12m-c - 20 000 szt. 5.Fartuch ochronny niejałowy - ilość na 12 m-c - 8785 szt. 6.Maska chirurgiczna - ilość na 12 m-c - 36100 szt. 7.Prześcieradło niejałowe - ilość na 12m-c - 9273 szt. 8.Podkład niejałowy - ilość na 12m-c - 5907 szt. 9.Komplet pościeli - ilość na 12 m-c - 2750 szt. 10.Sukienka operacyjna - ilość na 12 m-c - 100 szt. 11.Ochraniacze na obuwie - ilość na 12m-c - 3190 szt. 12.Majtki jednorazowe - ilość na 12m-c - 250 szt 13.Bluzy krótkie - ilość na 12m-c - 523 szt. 14.Poszewki - ilość na 12m-c - 140 szt. 15.Śliniaki - ilość na 12m-c - 480 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna operacyjna wielorazowa: 1.Serweta operacyjna nieprzemakalna -zielona - 350 szt., niebieska - 50 szt. 2.Serweta operacyjna (prześcieradło) -zielona - 500 szt., niebieska - 50 szt. 3.Fartuch barierowy chirurgiczny -zielony w rozmiarach: L -100 szt., XL - 200 szt., XXL - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania chirurgiczne (damskie, męskie)chirurgiczne dwu częściowe - bluza + spodnie, bluza + spódnica i sukienka (Rozmiar od M do XXL) W kolorze zielonym: Sukienka damska - 170 szt. Bluza damska - 180 szt. Spodnie damskie - 120 szt. Bluza męska - 200 szt. Spodnie męskie - 200 szt. Spódnica - 40 szt. W kolorze niebieskim: Sukienka - 30 szt. Bluza damska - 100 szt. Spodnie damskie - 100 szt. Bluza męska - 20 szt. Spodnie męskie - 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna pościelowa - łączna ilość 3542 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.