eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa mebli, foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych oraz taboretów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Kraków: Dostawa mebli, foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych oraz taboretów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 166008 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli, foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych oraz taboretów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) zadanie częściowe nr 1: dostawa mebli na wymiar i foteli biurowych. b) wykonanie i dostawa mebli na wymiar do kącika kuchennego ( w tym montaż zlewozmywaka, wykonanie ścianek działowych ) oraz dostawa szaf biurowych i ubraniowych. c) Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł konferencyjnych bez podłokietników. d)Przedmiotem zamówienia jest dostawa taboretów laboratoryjnych obrotowych w ilości 100 szt. Szczegółowy opis zamówienia Zamawiający zamieścił w załączniku nr 1 do SIWZ.Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.18.00.00-7, 39.11.20.00-0, 39.11.32.00-9, 39.11.31.00-8, 39.15.00.00-8, 39.14.10.00-2, 39.14.14.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla każdego zadania częściowego, na które składana jest oferta należy załączyć specyfikację techniczną oferowanych mebli zawierającą co najmniej elementy wyspecyfikowane przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia -załącznik nr 1 do SIWZ tj. wymiary, materiały wykonania itp., co pozwoli na ocenę zgodności oferty z wymaganiami SIWZ. W miarę możliwości Wykonawca może załączyć rysunki, zdjęcia, foldery lub katalogi oferowanych mebli. Specyfikacja techniczna winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację poszczególnych zadań częściowych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz oferty- załącznik nr 2 do SIWZ, kalkulacja przedmiotowo-cenowa-załacznik nr 2a do SIWZ, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: a)Terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie, bud. W-9/ pokój nr 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 12:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie, bud. W-9/ pokój nr 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli na wymiar i foteli biurowych dla Biblioteki Politechniki Krakowskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wymiar i foteli biurowych. Szczegółowy opis zamówienia Zamawiający zamieścił w załączniku nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamowienia zawiera również projekt umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli do kącika kuchennego oraz szaf biurowych i ubraniowych dla Instytutu Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa mebli na wymiar do kącika kuchennego ( w tym montaż zlewozmywaka, wykonanie ścianek działowych ) oraz dostawa szaf biurowych i ubraniowych. Szczegółowy opis zamówienia Zamawiający zamieścił w załączniku nr 1 do SIWZ.Warunki realizacji przedmiotu zamowienia zawiera również projekt umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.15.00.00-8, 39.14.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa tapicerowanych krzeseł konferencyjnych Działu Inwestycji i Remontów PK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł konferencyjnych bez podłokietników. Szczegółowy opis zamówienia Zamawiający zamieścił w załączniku nr 1 do SIWZ.Warunki realizacji przedmiotu zamowienia zawiera również projekt umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa taboretów laboratoryjnych dla Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej PK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa taboretów laboratoryjnych obrotowych w ilości 100 szt. Szczegółowy opis zamówienia Zamawiający zamieścił w załączniku nr 1 do SIWZ.Warunki realizacji przedmiotu zamowienia zawiera również projekt umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.11.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.