eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicezewnętrzna kampania promocyjna miasta Katowice Eurobasket 2009



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Katowice: zewnętrzna kampania promocyjna miasta Katowice Eurobasket 2009
Numer ogłoszenia: 166129 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233910 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, faks 032 2593303,032 2598930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zewnętrzna kampania promocyjna miasta Katowice Eurobasket 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 ustawy) Przeprowadzenie zewnętrznej kampanii promocyjnej miasta Katowice Eurobasket 2009 11.1 adaptacji wstępnego projektu przygotowanego przez Urząd Miasta Katowice do potrzeb kampanii (do wymogów technicznych nośników typu A i B) - załącznik 7 oraz wykorzystanie materiału filmowego przygotowanego przez Urząd Miasta Katowice w celu emisji na nośniku INFOSCREEN. 11.2 wydruku i umieszczeniu reklamy na minimum 70 nośnikach typu A (wymiar plakatu: minimum 5 na 2,3 m, powierzchnia: minimum 11,5 m2 oświetlenie światłem własnym, nośniki wolnostojące na nogach- słupach na trwałej konstrukcji, czas ekspozycji 1 miesiąc) Obligatoryjnie w Bydgoszczy (minimum 15 szt.), Łodzi (minimum 15 szt.), Wrocławiu (minimum 10 szt.), Trójmieście (minimum 10 szt.), Poznaniu (minimum 10 szt.), Warszawie (minimum 5 szt.) i Krakowie (minimum 5 szt.) Nośniki winny być zlokalizowane w ścisłych centrach miast, w miejscach o dużym natężeniu ruchu - listę lokalizacji zawiera załącznik nr 4. - Wydruku i umieszczenia reklamy na minimum 2 nośnikach typu B (nośnikach reklamy wielkoformatowej na siatce, wymiar plakatu: minimum 10 na 10 m, powierzchnia: minimum 100 m2, czas ekspozycji 1 miesiąc) Obligatoryjnie w Krakowie (minimum 1 szt.) oraz w Trójmieście (minimum 1 szt.) Nośniki winny być zlokalizowane w ścisłych centrach miast, w miejscach o dużym natężeniu ruchu - listę lokalizacji zawiera załącznik nr 4. - Umieszczenie i emisję spotu reklamowego na nośniku typu INFOSCREEN w Warszawie (minimum 20 ekranów, minimum 14 dni, minimum 100 emisji dziennie na ekran, spot winien trwać minimum 10 sekund) 11.3 przeprowadzeniu badania efektywności kampanii przy zastosowaniu takich wskaźników jak: 1. stopień dotarcia kampanii do grupy docelowej tj. mieszkańców obszaru gdzie umieszczono reklamy w wieku od 18 do 60 lat, 2. udział osób w grupie docelowej pozytywnie postrzegających Katowice przed rozpoczęciem kampanii i po jej zakończeniu, 3. badanie winno zawierać pytanie : W jakim polskim mieście organizuje się największe wydarzenia sportowe i kulturalne? lub: Jakie hasło promocyjne mają Katowice? 11.4 reklamy winne zostać umieszczone w miejscach umożliwiających dotarcie treści reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców, w ścisłych centrach miast, w miejscach o dużym natężeniu ruchu Szczegółowy zakres prac określa projekt umowy (załącznik nr 1 do SIWZ) Przedmiot zamówienia posiada kod CPV - 79342200-5 usługi w zakresie promocji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 110344 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STROER MEDIA Sp. z o.o. Spólka komandytowa, ul. Belwederska 6a, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 110 344
  • Oferta z najniższą ceną: 110 344 oferta z najwyższą ceną: 110 344
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.