eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączAD II 3421/31/09 Zamówienie na usunięcie i przekazanie do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 170601 i 170605, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Nowy Sącz: AD II 3421/31/09 Zamówienie na usunięcie i przekazanie do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 170601 i 170605, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 166333 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141600, faks 018 4141700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.nowy-sacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD II 3421/31/09 Zamówienie na usunięcie i przekazanie do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 170601 i 170605, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usunięcie i przekazanie do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 170601 i 170605, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego. Ilość odpadów przeznaczonych do usunięcia wynosi 170 Mg Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Pakowanie, załadunek, bezpośredni transport (bez dodatkowych czynności przeładunkowych) odpadów zawierających azbest do miejsca unieszkodliwienia i ich unieszkodliwienie - wykaz posesji, z których należy usunąć odpady dostarczony będzie po rozstrzygnięciu przetargu. 2) Przed każdorazowym przystąpieniem do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia nastąpi protokolarne wyszczególnienie zakresu rzeczowego, wykazu miejsc (posesji) i ilości odpadów niebezpiecznych przeznaczonych do usunięcia i unieszkodliwienia. 3) Waga odpadów eternitowych oszacowana będzie na podstawie powierzchni dachowej (iloczyn powierzchni dachowej i ciężaru elementów zawierających azbest) a następnie potwierdzana przez Wykonawcę na podstawie ważenia w miejscu unieszkodliwiania odpadów (składowisko odpadów niebezpiecznych). Właściciel posesji będzie potwierdzał szacunkową ilość usuwanych odpadów. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli wagi odpadów w miejscu wskazanym przez siebie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia ważenia przez wykonawcę każdej partii odpadów przed załadunkiem. 4) Odpady usuwane i unieszkodliwiane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest może nastąpić wyłącznie na składowisku odpadów niebezpiecznych którego zarządzający posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodach 170601 i 170605. Składowisko należy wskazać w zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji. 5) W trakcie i po realizacji usługi Wykonawca przedstawiać będzie rozliczenia (sporządzane w 4 egzemplarzach - po jednym dla Powiatu, Gminy, właściciela posesji i Wykonawcy) z poszczególnych gmin powiatu. Rozliczenie zawierać będzie: - Kartę przekazania odpadu z podpisami właściciela posesji z której usuwane były odpady, jak również Wykonawcy, który świadczy usługę transportu i unieszkodliwienia (w przypadku przekazywania odpadów do unieszkodliwienia innemu podmiotowi karta przekazania odpadów powinna zostać podpisana również przez ten podmiot), - Oryginały kwitów wagowych z miejsca unieszkodliwienia odpadów (tylko dla Powiatu), - Oświadczenia o prawidłowości wykonanych prac związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest zgodne z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. (Dz. U. Nr 71, poz. 649). Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego przedstawionych przez Wykonawcę w/w rozliczeń, w ciągu 14 dni przekazana zostanie Wykonawcy informacja dotycząca podziału procentowego należnych kosztów za wykonaną usługę pomiędzy Powiatem i poszczególnymi gminami powiatu nowosądeckiego. Na podstawie zawartych umów Pomiędzy Powiatem a Gminami przyjęto że: - Powiat ureguluje minimum 60 % wynagrodzenia - faktura dla Powiatu - Gminy uregulują maksimum 40 % wynagrodzenia - faktura dla poszczególnej gminy za usunięcie i przekazanie do unieszkodliwia odpadów zawierających azbest..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do siwz), 2) spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki udziału w postępowaniu spełnią Wykonawcy, którzy przedłożą ważną ofertę (zał. nr 1 do siwz) wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do siwz), dołączą do oferty dokumenty wskazane w pkt 12 ppkt 3, 4 specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1, treść oświadczenia zawarta jest w zał. nr 2 do specyfikacji. 3. Oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązany jest złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument sporządzony w języku obcym powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.) 4.Oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi na terenie powiatu nowosądeckiego i zezwolenia na transport odpadów niebezpiecznych (dla odpadów o kodach: 170601 i 170605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego w Nowym Sączu: ul. Jagiellońska 33, Stanowisko ds. Zamówień Publicznych pok. 320.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Nowym Sączu: ul. Jagiellońska 33, Kancelaria Administracyjna pok. 113.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.