eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa czytników kart chipowych wraz z kartami, drukarki do kart oraz usługę instalacji zakupionego sprzętu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Kielce: Dostawa czytników kart chipowych wraz z kartami, drukarki do kart oraz usługę instalacji zakupionego sprzętu
Numer ogłoszenia: 166403 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, fax 041 3641666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.wup.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czytników kart chipowych wraz z kartami, drukarki do kart oraz usługę instalacji zakupionego sprzętu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czytników kart chipowych wraz z kartami, drukarki do kart oraz usługę instalacji zakupionego sprzętu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.71.31 - Karty elektroniczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.31 - Karty elektroniczne Oryginalny kod CPV: 32.16.20.00 - Karty zawierające obwody scalone Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.13 - Karty zawierające obwody scalone Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 31.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien spełniać warunki określone w art.22 i art. 24 ustawy Pzp tj.: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, iż warunki postawione w pkt. II SIWZ zostały spełnione, gdy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie złożone na podstawie formularza stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ oraz w zakresie warunku postawionego w pkt.1 SIWZ Wykonawca winien przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność oryginałem przez Wykonawcę aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.wup.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, 25-561 Kielce, ul. Witosa 86 pok. nr10, -lub otrzymać za pośrednictwem poczty e-mail po przesłaniu wniosku wykonawcy na adres:wup@wup.kielce.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, 25-561 Kielce, ul. Witosa 86 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 22.10.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Karty i czytniki kart.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Stykowa karta kryptoprocesorowa z oprogramowaniem middleware Liczba sztuk: 135 b) Stykowa karta kryptoprocesorowa z punktu a) z oprogramowaniem middleware z punktu a) oraz z dodatkowym interfejsem bezstykowym UNIQUE Liczba sztuk: 15 c) Czytnik kart chipowych z możliwością wbudowania do obudowy stacji roboczej, obsługujący interfejs stykowy kart chipowych z punktów a) i b) Liczba sztuk: 130 d) Czytnik kart chipowych z możliwością podłączenia do notebooka przez port PCMCIA, obsługujący interfejs stykowy kart chipowych z punktów a) i b) Liczba sztuk: 20 Czas dostawy części I wynosi 21 dni od daty podpisania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.62.00-8, 32.16.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: drukarka termosublimacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarka termosublimacyjna do nadruku na kartach chipowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa montażu i instalacji kart i czytników w systemie informatycznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa montażu i instalacji kart i czytników w systemie informatycznym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.