eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźKONSERWACJA SYSTEMÓW WENTYLACJI, KLIMATYZACJI ORAZ WYMIANA FILTRÓW..



Ogłoszenie z dnia 2016-07-28

Łódź: KONSERWACJA SYSTEMÓW WENTYLACJI, KLIMATYZACJI ORAZ WYMIANA FILTRÓW..
Numer ogłoszenia: 166883 - 2016; data zamieszczenia: 28.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96079 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314 872; 871, faks 42 6314573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA SYSTEMÓW WENTYLACJI, KLIMATYZACJI ORAZ WYMIANA FILTRÓW...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja systemów wentylacji, klimatyzacji oraz wymiana filtrów. 1. Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał autoryzację firm: Klimor, VBW, VTS CLIMA, FUJITSU, LG, Mitsubishi Electirc. 2. Zamawiający wymaga posiadania przez pracowników oraz firmę Wykonawcy certyfikatów określonych w Art. 20 i Art. 29 Ustawy z dn. 25 czerwca (DZ. U. 2015 poz. 881) o SZWO i FGC i dokonywania wpisów w Karty Urządzeń zawierających min.3 kg czynnika chłodniczego. 3. Zamawiający wymaga by Wykonawca po dokonanym przeglądzie i wymianie filtrów załączał do faktury protokół potwierdzający wykonanie odpowiednich czynności. Protokół konserwacji agregatów chłodniczych i klimatyzatorów winien zawierać następujące dane: lokalizacja urządzenia, nazwa, model, nr fabryczny, rodzaj czynnika chłodzącego oraz jego ilość. 4. Zakres przeglądów central wentylacyjnych 4.1 Wykonawca zobowiązany do wykonywania czynności konserwacyjnych mających na celu bezawaryjną i długotrwałą pracę instalacji. Czynności objęte serwisem konserwacyjnym: - czyszczenie wnętrza central; - sprawdzenie i regulacja naciągu pasków wentylatorów; - ocena stanu technicznego silników i wentylatorów; - pomiar prądów silników; - kontrola falowników; - ocena stanu technicznego chłodnic i nagrzewnic; - sprawdzenie termostatów chłodnic i nagrzewnic; - sprawdzenie przepustnic i ich napędów; - sprawdzenie pracy węzłów regulacyjnych (zawory trójdrożne, siłowniki zaworów, zawory ręczne); - sprawdzenie czujników temperatury; - sprawdzenie presostatów; - kontrola stanu układu odpływu skroplin; - ocena stanu technicznego central (mocowanie, stan amortyzatorów); - kontrola i czyszczenie szaf sterowniczo-zasilających, dokręcenie zacisków elektrycznych, również w centralach, - pomiar parametrów powietrza w pomieszczeniach; - dostawa i wymiana filtrów central i nawiewników, 4.2 W zakres przeglądów serwisowych nie wchodzą remonty urządzeń i instalacji oraz wezwania do nagłych awarii. 4.3 Przez awarię rozumie się: utratę funkcjonalności przez urządzenie, mającą wpływ na bezpieczeństwo obsługi, stwarzającą utrudnienia lub zagrożenie w pracy personelu lub mającą wpływ na funkcjonowanie i bezpieczeństwo systemów znajdujących się w pomieszczeniach. 4.4 Koszt zużytych materiałów podczas przeglądu tj. koszt środków myjących, wchodzi w koszt usługi serwisu 5. Zakres przeglądów klimatyzatorów - czyszczenie filtrów splitów wewnętrznych - czyszczenie wymienników: skraplacze i chłodnice - sprawdzenie szczelności instalacji chłodniczej - sprawdzenie stanu technicznego sprężarek i wentylatorów - sprawdzenie działania zabezpieczeń i elementów automatyki - kontrola parametrów pracy agregatów i ew. ich regulacja - sprawdzenie systemu sterowania - sprawdzenie instalacji odpływu skroplin - sprawdzenie jakości chłodzenia i temperatury nawiewu w pomieszczeniach - sprawdzenie konstrukcji nośnej urządzeń - utrzymanie instalacji sprawnej i w należytym stanie technicznym - sporządzanie spisu elementów urządzeń, które uległy uszkodzeniu - wypełniane Kart Urządzeń w przypadku urządzenia zawierającego min. 3 kg czynnika chłodniczego 6. Zakres przeglądów agregatów chłodniczych: - przeglądy wykonywane zgodnie z dokumentacją serwisową producentów - kontrola sterowników elektronicznych - wypełniane Kart Urządzeń w przypadku urządzenia zawierającego min. 3 kg czynnika chłodniczego 7. Zakres przeglądu nawilżaczy: - przegląd wykonywany zgodnie z dokumentacją serwisową - kontrola zbiornika i automatyki 8. Zakres przeglądu aparatów Fan-coil. - przegląd wykonywany zgodnie z dokumentacją serwisową 9. Przeglądy urządzeń wykonywane będą dwa razy w roku, w miesiącach marcu i wrześniu. 10. Dostawa i wymiana filtrów wykonywana będzie trzy razy w roku, w miesiącach styczniu, maju i wrześniu. 11. Wykaz urządzeń podlegających konserwacji stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik 2a, załącznik 2b do formularza ofertowego. 12. Koszty poniesione przez Zamawiającego z tytułu wezwań do usunięcia awarii, będą rozliczane na podstawie oddzielnych zleceń i kalkulacji wynikowych zaakceptowanych przez obie Strony niniejszej umowy. 13. W przypadku awarii urządzenia, czas reakcji na usunięcie awarii nie może przekroczyć 48 godzin od zgłoszenia awarii..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VENTRA CLIMA Sp. z o. o., ul. Wspólna 50a/35, 00-684 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79012,74

  • Oferta z najniższą ceną: 79012,74 / Oferta z najwyższą ceną: 90197,44

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.