Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-01
Czeladź: Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź w ramach projektu Gospodarcza Brama Śląska - inwestuj w Czeladzi. Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź
Numer ogłoszenia: 166923 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza , ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, faks 032 7633694.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź w ramach projektu Gospodarcza Brama Śląska - inwestuj w Czeladzi. Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź w ramach projektu Gospodarcza Brama Śląska - inwestuj w Czeladzi. Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź CPV: 79340000-9 Usługi reklamowe i marketingowe 79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79342200-5 Usługi w zakresie promocji 92111210-7 Produkcja filmów reklamowych 79824000-6 Usługi drukowania i dystrybucji 45000000-7 Roboty budowłane 45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: I. PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII MEDIALNEJ 1. Artykuły prasowe w czasopismach biznesowych (branżowych), dodatkach gospodarczych gazet ogólnopolskich i regionalnych, ale także w ogólnopolskiej gazecie opinii. - Gazeta 1: dodatek poświęcony nieruchomościom w ogólnopolskim dzienniku o tematyce informacyjnej i publicystycznej, ekonomicznej i prawnej, nakład minimum 140 tys. egz.. Ogłoszenie w dodatku, moduł 4x4, pozostałe strony redakcyjne. (3 emisje). - Gazeta 2: miesięcznik branżowy opisujący przedsięwzięcia inwestycyjne w polskich aglomeracjach: Katowicach, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, nakład minimum 8.000 egz., Reklama: moduł 1/3 spad, (3 emisje), - Gazeta 3: śląskie wydanie regionalne dziennika ogólnopolskiego o charakterze informacyjnym i publicystycznym o nakładzie min. 250 tys. egz., nakład wydania regionalnego min. 65 tys. egz. Reklama rozmiaru 9 modułów, (4 emisje), - Gazeta 4: ogólnopolski tygodnik opinii, nakład min. 200 tys. egzemplarzy, sprzedaż minimum 140 tys. egz., grzbiet główny , moduł A-11 lewa II tj. 1/3 strony, lewa strona gazety - parzysta (1 emisja). Terminy emisji zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy. 2. Internet (kampania bannerowa) - portal ogólnopolski i jego witryna poświęcona gospodarce, o liczbie RU dla głównego portalu (real users) minimum 8,0 mln osób (wg pomiarów oglądalności witryn internetowych). Zamówienie dotyczące pozycjonowania oraz liczby wyświetleń: Ilość odsłon - 1 500 000, rozłożona proporcjonalnie w 4 cyklach po 2 tygodnie, zgodnie z harmonogramem. 800 000 odsłon należy skierować na strony ogólnopolskie biznes, 700 000 na strony geotargetowane na Województwo Śląskie. 3. Reklama zewnętrzna / outdoor (tablice reklamowe) w pobliżu pól inwestycyjnych z informacjami użytecznymi dla inwestorów, mapami itp. a. wykonanie 2 wolnostojących tablic reklamowych jednostronnych typu billboard, ze stali ocynkowanej, zabezpieczone antykorozyjnie, malowane w technice o okresie gwarancji powłok minimum 5 lat, zgodnie z wykonanymi projektami Zamawiającego, ekran 6x4m, wysokość łączna 8 m, wzór graficzny oraz kolorystyka wg uzgodnionego projektu kolorystyki. b. Lokalizacja: 2 miejsc: - wjazd do miasta - DK 94 - Wschodnia Strefa Ekonomiczna - wjazd Będzin / Strefa - ul. Będzińska (dz. nr 122) tablica jednostronna, nieoświetlona, - ul. Wiejska - Handlowa : Wschodnia Strefa Ekonomiczna - wjazd 2 (dz. nr 42/3 i 43/3) - tablica jednostronna, podświetlona. Podłączenie do sieci oświetlenia ulicznego, po uzgodnieniu z MZGK wg warunków technicznych oraz projektu budowlanego przekazanego przez Zamawiającego. c. Wykonanie projektu i plansz graficznych wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym. Informacja powinna być zamieszczona w formie standardowego plakatu dla nośników typu billboard według wykonanego przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu graficznego.Format plakatu dostosowany do formatu billboardu. Wymagana od Wykonawcy jest wymiana plakatu pod koniec okresu umowy (zgodnie z harmonogramem) II. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii lotniskowej 1. Umieszczenie reklamy w podświetlonym kasetonie o wymiarach 200cm x 125cm w terminalu A - część ogólnodostępna MPL Pyrzowice na okres 18 miesięcy. 2. Sponsorowany artykuł w wersji polskiej i angielskiej w magazynie wydawanym przez Międzynarodowy Port Lotniczy PYRZOWICE - 3-stronicowy materiał, przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego - 3 emisje, zgodnie z harmonogramem. III. Wydawnictwa promocyjne - katalog ofert inwestycyjnych Przygotowanie i druk folderu zawierającego prezentację miasta i oferty inwestycyjne (około 10 ofert): a. format: 210x297 (A4), b. środek: kolor CMYK 4+4 c. papier: środek kreda 150 g, folia d. okładka: 250 g, kolor CMYK 4+4, folia i lakier UV e. oprawa zeszytowa (szycie w 2 miejscach) f. objętość: 20 str., plus okładka, g. nakład 3.000 egz. (druk 2 partiami 2 tys. - 2009 rok i 1 tys. - 2010 rok). h. tłumaczenie materiału na język angielski (i zamieszczenie go w folderze) Oferta w tym zakresie obejmuje: projekt graficzny, skład, tłumaczenie, korekty, druk, dostawę do siedziby Zamawiającego. IV. Przygotowanie multimediów. Przygotowanie materiałów multimedialnych o ofercie inwestycyjnej i gospodarczej miasta w postaci dwóch prezentacji: 1. Interaktywna prezentacja multimedialna wykonana w technologii flash. Prezentacja powinna zawierać ogólną ofertę inwestycyjną i gospodarczą miasta między innymi w kontekście położenia geograficznego i charakterystyki istniejących stref gospodarczych, lokalnej przedsiębiorczości itp. Czas trwania prezentacji około 10 minut. Z możliwością zaimplementowania na stronie internetowej oraz plik do odczytu 2. Prezentacja stanowiąca formę elektronicznego folderu z pkt. III - Wydawnictwo promocyjne - katalog ofert inwestycyjnych, z przewracanymi stronami, wykonana w technologii flash. Ma być cyfrową wersją katalogu ofert inwestycyjnych. Prezentacja powinna przypominać gazetkę promocyjną hipermarketów. Przeglądarka powinna także umożliwiać otwierania poszczególnych ofert w dodatkowym oknie. Przeglądarka winna mieć możliwość zaimplementowania na stronie internetowej oraz plik do odczytu. Materiały powyższe powinny zostać umieszczone na jednym pendrive i dostarczone w ilości 1000 szt. a) nadruk na pendrive logo (1kolor) [logo- 3 znaki wymagane przy realizacji projektów z dofinansowaniem srodków unijnych] b) ilość - 1000 szt. c) termin wykonania i dostawy do siedziby Zamawiającego zgodnie z harmonogramem. V. Promocja projektu. 1. Artykuły prasowe a. śląski dziennik regionalny o charakterze informacyjnym b. 2 emisje, zgodnie z harmonogramem c. Kolor, format ? strony, strony redakcyjne przetargi i komunikaty (wydanie pełne wojewódzkie). 2. Ulotka o projekcie a. format: 210x297 (A4) złożony na 3 do wymiaru 99x210 b. 4 kolory (4/4) c. papier: kreda 150 g, folia d. nakład 1.000 egz. (druk 2010 rok). Oferta w tym zakresie obejmuje: projekt graficzny, skład, korekty, druk, dostawę do siedziby Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9, 79.34.14.00-0, 79.34.22.00-5, 92.11.12.10-7, 79.82.40.00-6, 45.00.00.00-7, 45.22.30.00-6, 45.31.53.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż trzy lata, należycie wykonali usługę polegającą na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej o wartości min. 300.000 zł brutto i posiadają dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie; - wyznaczą do realizacji zamówienia zespół osób, w skład którego wejdą co najmniej: 1. kierownik zespołu - posiadający min. 3 lata doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu, który kierował przynajmniej 2 kampaniami społecznymi, promocyjnymi lub public relations. 2. Zespół (minimum 2 osobowy) posiadający doświadczenie w realizacji kampanii informacyjnych, społecznych, promocyjnych lub public relations. - Dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy, - Dysponują co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W/w osoby muszą wykazać przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej:.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 pkt 1 - 3 Ustawy. 3. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zawierający zakres, wartość, datę wykonania i odbiorców usługi wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - wymagana co najmniej jedna usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej o wartości minimum 300 000,00 zł brutto. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj.: a. kierownik zespołu - posiadający min. 3 lata doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu, który kierował przynajmniej 2 kampaniami społecznymi, promocyjnymi lub public relations, b. zespół (minimum 2 osobowy) posiadający doświadczenie w realizacji kampanii informacyjnych, społecznych, promocyjnych lub public relations wraz z informacjami na temat ich doświadczenia w wymaganym zakresie, c. co najmniej 1 osoba posiadająca potwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy, d. co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby przewidziane do wykonania billboardów oraz potwierdzające ich przynależność do Izby Samorządu Zawodowego. Uwagi: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 1 i 3 odrębnie dla poszczególnych podmiotów. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę /osoby/ uprawnioną(e) do reprezentowania z osobna każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaswiadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty. 4. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo terminu składania ofert. Uwaga! 1. Wymienione wyżej dokumenty lub oświadczenia muszą być załączone do oferty. Składane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii dokumentów lub oświadczeń poświadczonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeladz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Czeladź, 41-250 Czeladź, ul. Katowicka 45, Wydz. Promocji Miasta pok. nr 104 lub tel; 032/763-79-14; fax nr 032/763-36-94 lub e-mail: promocja@um.czeladz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria pok.118 (I piętro) Urzędu Miasta Czeladź, Czeladź, ul. Katowicka 45.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź Gospodarcza Brama Śląska - inwestuj w Czeladzi w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.