eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźKampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź w ramach projektu Gospodarcza Brama Śląska - inwestuj w Czeladzi. Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Czeladź: Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź w ramach projektu Gospodarcza Brama Śląska - inwestuj w Czeladzi. Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź
Numer ogłoszenia: 202383 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166923 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, faks 032 7633694.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź w ramach projektu Gospodarcza Brama Śląska - inwestuj w Czeladzi. Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź w ramach projektu Gospodarcza Brama Śląska - inwestuj w Czeladzi. Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź CPV: 79340000-9 Usługi reklamowe i marketingowe 79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79342200-5 Usługi w zakresie promocji 92111210-7 Produkcja filmów reklamowych 79824000-6 Usługi drukowania i dystrybucji 45000000-7 Roboty budowłane 45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego I. PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII MEDIALNEJ 1. Artykuły prasowe w czasopismach biznesowych (branżowych), dodatkach gospodarczych gazet ogólnopolskich i regionalnych, ale także w ogólnopolskiej gazecie opinii. - Gazeta 1: dodatek poświęcony nieruchomościom w ogólnopolskim dzienniku o tematyce informacyjnej i publicystycznej, ekonomicznej i prawnej, nakład minimum 140 tys. egz.. Ogłoszenie w dodatku, moduł 4x4, pozostałe strony redakcyjne. (3 emisje). - Gazeta 2: miesięcznik branżowy opisujący przedsięwzięcia inwestycyjne w polskich aglomeracjach: Katowicach, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, nakład minimum 8.000 egz., Reklama: moduł 1/3 spad, (3 emisje), - Gazeta 3: śląskie wydanie regionalne dziennika ogólnopolskiego o charakterze informacyjnym i publicystycznym o nakładzie min. 250 tys. egz., nakład wydania regionalnego min. 65 tys. egz. Reklama rozmiaru 9 modułów, (4 emisje), - Gazeta 4: ogólnopolski tygodnik opinii, nakład min. 200 tys. egzemplarzy, sprzedaż minimum 140 tys. egz., grzbiet główny , moduł A-11 lewa II tj. 1/3 strony, lewa strona gazety - parzysta (1 emisja). Terminy emisji zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy. 2. Internet (kampania bannerowa) - portal ogólnopolski i jego witryna poświęcona gospodarce, o liczbie RU dla głównego portalu (real users) minimum 8,0 mln osób (wg pomiarów oglądalności witryn internetowych). Zamówienie dotyczące pozycjonowania oraz liczby wyświetleń: Ilość odsłon - 1 500 000, rozłożona proporcjonalnie w 4 cyklach po 2 tygodnie, zgodnie z harmonogramem. 800 000 odsłon należy skierować na strony ogólnopolskie biznes, 700 000 na strony geotargetowane na Województwo Śląskie. 3. Reklama zewnętrzna / outdoor (tablice reklamowe) w pobliżu pól inwestycyjnych z informacjami użytecznymi dla inwestorów, mapami itp. a. wykonanie 2 wolnostojących tablic reklamowych jednostronnych typu billboard, ze stali ocynkowanej, zabezpieczone antykorozyjnie, malowane w technice o okresie gwarancji powłok minimum 5 lat, zgodnie z wykonanymi projektami Zamawiającego, ekran 6x4m, wysokość łączna 8 m, wzór graficzny oraz kolorystyka wg uzgodnionego projektu kolorystyki. b. Lokalizacja: 2 miejsc: - wjazd do miasta - DK 94 - Wschodnia Strefa Ekonomiczna - wjazd Będzin / Strefa - ul. Będzińska (dz. nr 122) tablica jednostronna, nieoświetlona, - ul. Wiejska - Handlowa : Wschodnia Strefa Ekonomiczna - wjazd 2 (dz. nr 42/3 i 43/3) - tablica jednostronna, podświetlona. Podłączenie do sieci oświetlenia ulicznego, po uzgodnieniu z MZGK wg warunków technicznych oraz projektu budowlanego przekazanego przez Zamawiającego. c. Wykonanie projektu i plansz graficznych wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym. Informacja powinna być zamieszczona w formie standardowego plakatu dla nośników typu billboard według wykonanego przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu graficznego.Format plakatu dostosowany do formatu billboardu. Wymagana od Wykonawcy jest wymiana plakatu pod koniec okresu umowy (zgodnie z harmonogramem) II. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii lotniskowej 1. Umieszczenie reklamy w podświetlonym kasetonie o wymiarach 200cm x 125cm w terminalu A - część ogólnodostępna MPL Pyrzowice na okres 18 miesięcy. 2. Sponsorowany artykuł w wersji polskiej i angielskiej w magazynie wydawanym przez Międzynarodowy Port Lotniczy PYRZOWICE - 3-stronicowy materiał, przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego - 3 emisje, zgodnie z harmonogramem. III. Wydawnictwa promocyjne - katalog ofert inwestycyjnych Przygotowanie i druk folderu zawierającego prezentację miasta i oferty inwestycyjne (około 10 ofert): a. format: 210x297 (A4), b. środek: kolor CMYK 4+4 c. papier: środek kreda 150 g, folia d. okładka: 250 g, kolor CMYK 4+4, folia i lakier UV e. oprawa zeszytowa (szycie w 2 miejscach) f. objętość: 20 str., plus okładka, g. nakład 3.000 egz. (druk 2 partiami 2 tys. - 2009 rok i 1 tys. - 2010 rok). h. tłumaczenie materiału na język angielski (i zamieszczenie go w folderze) Oferta w tym zakresie obejmuje: projekt graficzny, skład, tłumaczenie, korekty, druk, dostawę do siedziby Zamawiającego. IV. Przygotowanie multimediów. Przygotowanie materiałów multimedialnych o ofercie inwestycyjnej i gospodarczej miasta w postaci dwóch prezentacji: 1. Interaktywna prezentacja multimedialna wykonana w technologii flash. Prezentacja powinna zawierać ogólną ofertę inwestycyjną i gospodarczą miasta między innymi w kontekście położenia geograficznego i charakterystyki istniejących stref gospodarczych, lokalnej przedsiębiorczości itp. Czas trwania prezentacji około 10 minut. Z możliwością zaimplementowania na stronie internetowej oraz plik do odczytu 2. Prezentacja stanowiąca formę elektronicznego folderu z pkt. III - Wydawnictwo promocyjne - katalog ofert inwestycyjnych, z przewracanymi stronami, wykonana w technologii flash. Ma być cyfrową wersją katalogu ofert inwestycyjnych. Prezentacja powinna przypominać gazetkę promocyjną hipermarketów. Przeglądarka powinna także umożliwiać otwierania poszczególnych ofert w dodatkowym oknie. Przeglądarka winna mieć możliwość zaimplementowania na stronie internetowej oraz plik do odczytu. Materiały powyższe powinny zostać umieszczone na jednym pendrive i dostarczone w ilości 1000 szt. a) nadruk na pendrive logo (1kolor) [logo- 3 znaki wymagane przy realizacji projektów z dofinansowaniem srodków unijnych] b) ilość - 1000 szt. c) termin wykonania i dostawy do siedziby Zamawiającego zgodnie z harmonogramem. V. Promocja projektu. 1. Artykuły prasowe a. śląski dziennik regionalny o charakterze informacyjnym b. 2 emisje, zgodnie z harmonogramem c. Kolor, format ? strony, strony redakcyjne przetargi i komunikaty (wydanie pełne wojewódzkie). 2. Ulotka o projekcie a. format: 210x297 (A4) złożony na 3 do wymiaru 99x210 b. 4 kolory (4/4) c. papier: kreda 150 g, folia d. nakład 1.000 egz. (druk 2010 rok). Oferta w tym zakresie obejmuje: projekt graficzny, skład, korekty, druk, dostawę do siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9, 79.34.14.00-0, 79.34.22.00-5, 92.11.12.10-7, 79.82.40.00-6, 45.00.00.00-7, 45.22.30.00-6, 45.31.53.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 235548.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Gospodarcza Brama Śląska - inwestuj w Czeladzi. Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa MEGA, Urszula Wądołowska, ul. Słowików 11, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 235 548,00
  • Oferta z najniższą ceną: 235 548,00 oferta z najwyższą ceną: 336 444,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.