Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-14
Piotrków Trybunalski: Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia: 167006 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: III Liceum Ogólnokształcące, ul. Armii Krajowej 17, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6472263, fax 044 6473605.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://3lic.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ogłoszenie o zamówieniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT NAWIERZCHNI PŁYTY BOISKA PRZY III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności budowlanej oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat nie mniej niż 3 prace o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż100.000 zł brutto 3.Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 - Prawo zamówie Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: ·przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: (spełnia albo nie spełnia), ·niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzucona. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawcę, który w wyznaczonym terminie nie złożył dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeśli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1.Wypełniony formularz oferty, według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg załącznika nr 1). 2.Wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót do SIWZ. 3.Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków wobec Urzędu Skarbowego oraz z zapłatą należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne (wg załącznika nr 3). 6.Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia (wg załącznika nr 4). 7.Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 8.Wykaz podwykonawców wraz ze wskazaniem części zamówienia, którą będzie realizował.- wg załącznika na 5. Jeżeli wykonawca nie przewiduje zlecenia części zamówienia podwykonawcom, załącznika nie trzeba załączać do oferty. 9.Wykaz prac odpowiadających przedmiotowi i wartości zamówienia nie mniejszej niż 100.000 zł brutto realizowanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - min. 3 robót (wg załącznika nr 6). 10.W przypadku, gdy oferta zawiera informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz.U. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.), oferent może zastrzec, że nie mogą być one udostępniane poprzez złożenie oświadczenia (wg załącznika nr 7); Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://3lic.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Piotrkowie Trybunalskim 97-300 Piotrków Trybunalski ul. Armii Krajowej 17.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 09:00, miejsce: III Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Piotrkowie Trybunalskim 97-300 Piotrków Trybunalski ul. Armii Krajowej 17 (sekretariat szkoły).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert w dniu 05.10.2007r. o godz. 10:00 - pokój dyrektora szkoły
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Usługa dowozu i odwozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Piotrkowie Trybunalskim i innych jednostek oświatowych na terenie miasta Piotrkowa Tryb.
- WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Zakup auta dla Powiatu Piotrkowskiego.
- WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa chleba mieszanego pszenno - żytniego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba pszennego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba razowego, krojonego, paczkowanego po 350g, bułki tartej .
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Modernizacja boiska przy Gminnej Szkole Podstawowej w Oławie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Okuniewskiej w Halinowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja obiektu Orlik 2012 w Halinowie"
więcej: Naprawa boisk sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.