eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiBudowa sieci i przyłączy wodociągowo - kanalizacyjnych w Suwałkach - Część III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Suwałki: Budowa sieci i przyłączy wodociągowo - kanalizacyjnych w Suwałkach - Część III
Numer ogłoszenia: 167045 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5676053, faks 087 5675022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci i przyłączy wodociągowo - kanalizacyjnych w Suwałkach - Część III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w pasie drogowym ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. M. Buczka do Bydgoskiej w Suwałkach (cześć 1 i 2). Zadanie Nr 2 - Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Nowomiejskiej wraz z odgałęzieniami do budynków 10A i 10B (część 1 i 2)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone do 25 % wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju robót co przedmiot zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-8, 45.23.21.50-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie Nr 1 - 20 000,00 zł. Zadanie Nr 2 - 6 000,00 zł. W przypadku składania oferty na oba Zadania - 26 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie Nr 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty polegające na budowie co najmniej 700 m sieci wodociągowej z rur PE i co najmniej 1 500 m sieci kanalizacyjnej z rur PVC. Zadanie Nr 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty polegające na budowie co najmniej 200 m sieci wodociągowej z żeliwa i co najmniej 30 m sieci wodociągowej z rur PE.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w zakresie budowy sieci wodno - kanalizacyjnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Wykonawca przed podpisaniem umowy ubezpieczy roboty w zakresie odpowiedzialności cywilnej w okresie ich trwania. 2) Przed podpisaniem umowy na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) przed podpisaniem umowy na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże: wymagane w SIWZ uprawnienia kierownika budowy tj. uprawnienia w zakresie budowy sieci wodno - kanalizacyjnej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność przez notariusza) osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów takich jak.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny status spółki lub aktualny rejestr handlowy. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony Wykonawca - pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czy również do zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa powinno, również wynikać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia dotyczy. Jego treść powinna identyfikować Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców, w tym ustanowionego Wykonawcę pełnomocnika. Do pełnomocnictwa (oferty) powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego Wykonawcy, 2) Wykonawca może polegać na potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Z pisemnego zobowiązania powinno jednoznacznie wynikać: - wola udzielenia Wykonawcy odpowiedniego zasobu, - jakiego zamówienia dotyczy, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - i inne istotne okoliczności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku: - wystąpienia siły wyższej - nagłego zdarzenia spowodowanego siłami przyrody, a także strajki i blokady dróg, - problemów technicznych i organizacyjnych, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy i starannym zapoznaniu się z projektem budowlanym, - ustawowej zmiany stawki podatku VAT, - ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne lub inne przyczyny nie zawinione przez strony, - nieudostępnienie ulicy przez Zarządcę Drogi (brak możliwości wejścia w teren), - w sytuacji, gdy właściciele poszczególnych działek będą ograniczali czas dostępu, - długotrwałej choroby Wykonawcy uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy lub/i innych zdarzeń losowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.suwalki.pl - BIP - Menu przedmiotowe - Przetargi - Specyfikacje do pobrania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gen. W. Sikorskiego 14 w Suwałkach - Dział techniczny - Justyna Kramkowska. Dotyczy SIWZ w formie papierowej. SIWZ jest wydawana na wniosek Wykonawcy. Pobierana jest opłata 30 zł + VAT..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba PWiK w Suwałkach Spółka z o.o. - ul. Gen. W. Sikorskiego 14 w Suwałkach - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w pasie drogowym ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. M. Buczka do Bydgoskiej w Suwałkach (cześć 1 i 2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 (część 1) - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w pasie drogowym ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. M. Buczka do Bydgoskiej w Suwałkach - w obrębie działek stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki (działki nr geod. 32289/1, 1416/5, 32188, 32293). Zakres robót obejmuje: budowę odcinka sieci wodociągowej O 180 mm oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w obrębie pasa drogowego ul. Wojska Polskiego, na odcinku od ul. M. Buczka do ul. Bydgoskiej odcinku od ul. M. Buczka do ul. Bydgoskiej w Suwałkach - w obrębie działek stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki, działki nr geod. 32289/1, 31416/5, 32188, 32293. Zadanie Nr 1 (część 2) - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w pasie drogowym ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. M. Buczka do Bydgoskiej w Suwałkach - w obrębie działek zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655 (Kąp-Wydminy-Olecko-Raczki-Suwałki-Rutka Tartak) - dz. nr geod. 31412, 31416/1, 31416/3, 31416/4. Zakres robót obejmuje: budowę odcinka sieci wodociągowej O 180mm oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w obrębie pasa drogowego ul. Wojska Polskiego, na odcinku od ul. M. Buczka do ul. Bydgoskiej w Suwałkach - w obrębie działek zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655 (Kąp-Wydminy-Olecko- Raczki-Suwałki-Rutka Tartak), działki nr geod. 31412, 31416/1, 31416/3, 31416/4. ROBOTY ODTWORZENIOWE (do zadania nr 1) : Roboty odtworzeniowe po sieci wodociągowej Roboty odtworzeniowe po sieci kanalizacyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-8, 45.23.21.50-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Nowomiejskiej wraz z odgałęzieniami do budynków 10A i 10B (część 1 i 2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 (cześć 1) - Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Nowomiejskiej w Suwałkach (działka nr geod. 22793/3 ) Zakres robót obejmuje: budowę odcinka sieci wodociągowej żel. O 200mm od istniejącego wodociągu żel. O 250mm do trójnika T4 zlokalizowanego w sąsiedztwie budynku wielorodzinnego przy ul. Nowomiejskiej 8 wraz z odgałęzieniem do działki nr 23665/1, w obrębie działki nr geod. 22793/3 stanowiącej pas drogowy ulicy wraz z doprowadzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego. Zadanie Nr 2 (cześć 2) - Budowa odgałęzień wodociągowych w pasie drogowym ul. Nowomiejskiej (działka nr geod. 22793/3) w Suwałkach do budynków 10A (dz. nr 23662) i 10B (dz. nr 23663) Zakres robót obejmuje: Budowę odgałęzień wodociągowych w pasie drogowym ul. Nowomiejskiej (działka nr geod. 22973/3) w Suwałkach do budynków 10A (dz. nr 23662) i 10B (dz. nr 23663), zasilanych z projektowanej miejskiej sieci wodociągowej żel. O 200mm wg opracowania pracowni projektowej firmy USŁUGI PROJEKTOWE DOROTA BAZYLEWICZ z marca 2013r. wraz z doprowadzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.21.50-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.