Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-22
Suwałki: Budowa sieci i przyłączy wodociągowo - kanalizacyjnych w Suwałkach -
Część III
Numer ogłoszenia: 167045 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5676053, faks 087 5675022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci i przyłączy wodociągowo - kanalizacyjnych w Suwałkach - Część III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w pasie drogowym ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. M. Buczka do Bydgoskiej w Suwałkach (cześć 1 i 2). Zadanie Nr 2 - Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Nowomiejskiej wraz z odgałęzieniami do budynków 10A i 10B (część 1 i 2)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone do 25 % wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju robót co przedmiot zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-8, 45.23.21.50-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie Nr 1 - 20 000,00 zł. Zadanie Nr 2 - 6 000,00 zł. W przypadku składania oferty na oba Zadania - 26 000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie Nr 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty polegające na budowie co najmniej 700 m sieci wodociągowej z rur PE i co najmniej 1 500 m sieci kanalizacyjnej z rur PVC. Zadanie Nr 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty polegające na budowie co najmniej 200 m sieci wodociągowej z żeliwa i co najmniej 30 m sieci wodociągowej z rur PE.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w zakresie budowy sieci wodno - kanalizacyjnej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Wykonawca przed podpisaniem umowy ubezpieczy roboty w zakresie odpowiedzialności cywilnej w okresie ich trwania. 2) Przed podpisaniem umowy na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) przed podpisaniem umowy na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże: wymagane w SIWZ uprawnienia kierownika budowy tj. uprawnienia w zakresie budowy sieci wodno - kanalizacyjnej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność przez notariusza) osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów takich jak.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny status spółki lub aktualny rejestr handlowy. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony Wykonawca - pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czy również do zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa powinno, również wynikać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia dotyczy. Jego treść powinna identyfikować Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców, w tym ustanowionego Wykonawcę pełnomocnika. Do pełnomocnictwa (oferty) powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego Wykonawcy, 2) Wykonawca może polegać na potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Z pisemnego zobowiązania powinno jednoznacznie wynikać: - wola udzielenia Wykonawcy odpowiedniego zasobu, - jakiego zamówienia dotyczy, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - i inne istotne okoliczności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku: - wystąpienia siły wyższej - nagłego zdarzenia spowodowanego siłami przyrody, a także strajki i blokady dróg, - problemów technicznych i organizacyjnych, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy i starannym zapoznaniu się z projektem budowlanym, - ustawowej zmiany stawki podatku VAT, - ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne lub inne przyczyny nie zawinione przez strony, - nieudostępnienie ulicy przez Zarządcę Drogi (brak możliwości wejścia w teren), - w sytuacji, gdy właściciele poszczególnych działek będą ograniczali czas dostępu, - długotrwałej choroby Wykonawcy uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy lub/i innych zdarzeń losowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.suwalki.pl - BIP - Menu przedmiotowe - Przetargi - Specyfikacje do pobrania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gen. W. Sikorskiego 14 w Suwałkach - Dział techniczny - Justyna Kramkowska. Dotyczy SIWZ w formie papierowej. SIWZ jest wydawana na wniosek Wykonawcy. Pobierana jest opłata 30 zł + VAT..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba PWiK w Suwałkach Spółka z o.o. - ul. Gen. W. Sikorskiego 14 w Suwałkach - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w pasie drogowym ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. M. Buczka do Bydgoskiej w Suwałkach (cześć 1 i 2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 (część 1) - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w pasie drogowym ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. M. Buczka do Bydgoskiej w Suwałkach - w obrębie działek stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki (działki nr geod. 32289/1, 1416/5, 32188, 32293). Zakres robót obejmuje: budowę odcinka sieci wodociągowej O 180 mm oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w obrębie pasa drogowego ul. Wojska Polskiego, na odcinku od ul. M. Buczka do ul. Bydgoskiej odcinku od ul. M. Buczka do ul. Bydgoskiej w Suwałkach - w obrębie działek stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki, działki nr geod. 32289/1, 31416/5, 32188, 32293. Zadanie Nr 1 (część 2) - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w pasie drogowym ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. M. Buczka do Bydgoskiej w Suwałkach - w obrębie działek zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655 (Kąp-Wydminy-Olecko-Raczki-Suwałki-Rutka Tartak) - dz. nr geod. 31412, 31416/1, 31416/3, 31416/4. Zakres robót obejmuje: budowę odcinka sieci wodociągowej O 180mm oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w obrębie pasa drogowego ul. Wojska Polskiego, na odcinku od ul. M. Buczka do ul. Bydgoskiej w Suwałkach - w obrębie działek zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655 (Kąp-Wydminy-Olecko- Raczki-Suwałki-Rutka Tartak), działki nr geod. 31412, 31416/1, 31416/3, 31416/4. ROBOTY ODTWORZENIOWE (do zadania nr 1) : Roboty odtworzeniowe po sieci wodociągowej Roboty odtworzeniowe po sieci kanalizacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-8, 45.23.21.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Nowomiejskiej wraz z odgałęzieniami do budynków 10A i 10B (część 1 i 2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 (cześć 1) - Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Nowomiejskiej w Suwałkach (działka nr geod. 22793/3 ) Zakres robót obejmuje: budowę odcinka sieci wodociągowej żel. O 200mm od istniejącego wodociągu żel. O 250mm do trójnika T4 zlokalizowanego w sąsiedztwie budynku wielorodzinnego przy ul. Nowomiejskiej 8 wraz z odgałęzieniem do działki nr 23665/1, w obrębie działki nr geod. 22793/3 stanowiącej pas drogowy ulicy wraz z doprowadzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego. Zadanie Nr 2 (cześć 2) - Budowa odgałęzień wodociągowych w pasie drogowym ul. Nowomiejskiej (działka nr geod. 22793/3) w Suwałkach do budynków 10A (dz. nr 23662) i 10B (dz. nr 23663) Zakres robót obejmuje: Budowę odgałęzień wodociągowych w pasie drogowym ul. Nowomiejskiej (działka nr geod. 22973/3) w Suwałkach do budynków 10A (dz. nr 23662) i 10B (dz. nr 23663), zasilanych z projektowanej miejskiej sieci wodociągowej żel. O 200mm wg opracowania pracowni projektowej firmy USŁUGI PROJEKTOWE DOROTA BAZYLEWICZ z marca 2013r. wraz z doprowadzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.21.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego stanowiącego wyposażenie bazy edukacyjnej Wigierskiego Parku Narodowego
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Przyłącza dodatkowe do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Jeleśnia - Etap 2
- Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałtowicach
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.