To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-19
Warszawa: Współpraca reklamowa pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Infor Biznes sp. z o.o. (znak sprawy: BZ/SZP-8/14)
Numer ogłoszenia: 167294 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89720 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Współpraca reklamowa pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Infor Biznes sp. z o.o. (znak sprawy: BZ/SZP-8/14).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczania reklam Polskiego Radia i przedsięwzięć organizowanych lub współorganizowanych przez Polskie Radio na łamach Dziennika Gazeta Prawna w ramach limitu wartości świadczeń określonego w umowie, pod warunkiem, że wybrana powierzchnia nie będzie wcześniej zarezerwowana na potrzeby innej kampanii finansowanej w sposób gotówkowy. Szczegółowe warunki wielkości i terminu publikacji będą każdorazowo ustalane przez obie strony umowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2015 roku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Infor Biznes Sp. z o.o.,, ul. Okopowa 58/72, 01-042 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 246000,00
Oferta z najniższą ceną: 246000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a) i lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) Zamawiający ma prawną możliwość udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, miedzy innymi w sytuacji, gdy dana usługa z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę, jak również w przypadku, gdy przedmiot zamówienia może być świadczony tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy współpracy reklamowej pomiędzy Polskim Radiem SA a Infor Biznes sp. z o.o., właścicielem Dziennika Gazeta Prawna, któremu przysługuje prawo własności przemysłowej ex lege. Wzajemna wymiana świadczeń reklamowych polega na tym, iż na łamach Dziennika Gazeta Prawna zamieszczane będą reklamy promujące przedsięwzięcia organizowane bądź współorganizowane przez Polskie Radio oraz poszczególne Programy, zaś na antenach Polskiego Radia - spoty reklamujące Dziennik Gazetę Prawną. Decyzja Zamawiającego wynika z faktu, iż zakres zainteresowań czytelników Dziennika Gazety Prawnej i słuchaczy Polskiego Radia jest zbieżny, poprzez charakter poruszanej w nich tematyki. Dziennik Gazeta Prawna jest jednym z najchętniej kupowanych i czytanych dzienników w Polsce. Dziennik Gazeta Prawna to tytuł prawno-gospodarczy prezentujący przedsiębiorcom, menedżerom i specjalistom najświeższą, profesjonalną informację co pokrywa się z tematyką przedstawianą w wybranych audycjach emitowanych na antenach Polskiego Radia. Typowy czytelnik Dziennika Gazeta Prawna jest osobą wykształconą i co najmniej średniozamożną, jest aktywny i dynamiczny, osiągnął sukces zawodowy, posiada wszechstronne zainteresowania, jest zadowolony ze swojej sytuacji materialnej. Analiza dopasowania do grupy celowej poszczególnych projektów oraz Programów Polskiego Radia pokazuje więc dużą zbieżność pomiędzy czytelnikami Dziennika Gazety Prawnej a słuchaczami Polskiego Radia. Przytoczone wyżej argumenty wyczerpują dyspozycję zawartą w art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit.a) i b) ustawy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów reklamowych dla SGGW na 2025 rok
- "Kampania promocyjna Kongresu Gospodarczego - Lubuskie 2025 oraz dwóch spotkań na rzecz PPO w Internecie."
- Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice (32 części)
- Prowadzenie działań promocyjnych projektu "Budowa zbiorników retencyjnych wraz z infrastrukturą jako działanie adaptacyjne do zmian klimatu na obszarze miasta Radomia"
- "Obsługa brandingowa Stadionu Śląskiego w 2025 roku"
- Usługa zaplanowania, przygotowania oraz zrealizowania kampanii promującej program Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.