eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoPrzebudowa dróg powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Jasło: Przebudowa dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 167485 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4435140, faks 13 4462868.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl/pzd

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg powiatowych obejmujący 3 zadania. Każde zadanie będzie taktowne jako oddzielne zamówienie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty przygotowawcze, Przełomy, Przebudowę przepustów, Ścianki czołowe; Podbudowę, Nawierzchnię, Roboty wykończeniowe, Inwentaryzację powykonawczą.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) do wysokości 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: ZADANIE NR 1 - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc) ZADANIE NR 2 - 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące) ZADANIE NR 3 - 5 500,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy pięćset) do dnia 18.08.2014 r. do godz. 11:00 . 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: Banku Spółdzielczym w Rymanowie Filia w Jaśle 93 8636 0005 2006 0004 6646 0003 Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego. 4. Brak wadium (wpłaconego przez Wykonawcę) w wyznaczonym terminie na koncie Zamawiającego spowoduje wykluczenie tego Wykonawcy. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu budowy, podbudowy, odbudowy lub rozbudowy drogi obejmującej wykonanie nawierzchni bitumicznej dla ZADANIA NR 1 - w ilości minimum 500 m2; dla ZADANIA NR 2 i ZADANIA NR 3 w ilości minimum - 2000,00 m2 Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 oraz wykazu robót budowlanych - załącznik nr 4 (wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem),Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy) - ORYGINAŁ, Dowód wniesienia wadium, Kosztorysy ofertowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/pzd
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, ul. Rynek 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, ul. Rynek 18, III piętro, pokój 312..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1313R Jasło - Błażkowa - gr. wojew. - (Jodłowa) - droga dojazdowa do ulicy Krajowickiej w Jaśle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Przełomy: frezowanie nawierzchni bitumicznej o śr. 10 cm - 74,40 m2; wykonanie wykopu w gruncie kat. IV z odwiezieniem urobku na odl. 1 km - 35,76 m3 wykonanie podbudowy żwirowej 89,40 m2; wykonanie podbudowy tłuczniowej - 89,40 m2; wykonanie warstwy bitumicznej z mieszanek mineralno - bitumicznych - 89,40 m2. Nawierzchnia: mechaniczne oczyszczenie istniejącej jezdni - 600 m2; skropienie nawierzchni bitumem - 600 m2; wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno - bitumicznych - 60 t; skropienie bitumem warstwy profilowej - 600 m2; wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej - 600 m2. Roboty wykończeniowe: uzupełnienie poboczy destruktem uzyskanym z frezowania nawierzchni - 50 m2; oczyszczenie rowu z namułu - 110 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty przygotowawcze: ścięcie zawyżonych poboczy - 261 m2 frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 180 m2; Poszerzenie jezdni: wykonanie wykopu w gr. kat. IV na gł. 40 cm - 66 m3; wykonanie podbudowy żwirowej - 66 m2; wykonanie podbudowy tłuczniowej - 66 m2. Przebudowa przepustu: wykonanie wykopu w gr. kat. IV (z odwiezieniem urobku na odl. 1 km) - 21,98 m3; rozebranie przepustu z rur o średnicy 60 cm - 10 mb; wykonanie ławy żwirowej gr. 40 cm pod przepust - 6 m3; ułożenie rur żelbetowych o śr. 60 cm - 10 mb, obsypanie ułożonych rur pospółką - 6,98 m3; wykonanie dolnej warstwy podbudowy żwirowej - 15 m2; wykonanie górnej warstwy podbudowy tłuczniowej - 15 m2; wykonanie warstwy bitumicznej z mieszanek mineralno - bitumicznych - 12 m2. Ścianki czołowe: wykonani ścianki czołowej żelbetowej - 1,34 m3. Podbudowa: oczyszczenie nawierzchni bitumicznej - 2164 m2, skropienie nawierzchni bitumem - 2164 m2, wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno - bitumicznych - 270,50 t. Nawierzchnia: skropienie bitumen - 2164 m2; wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (warstwa ścieralna 4 cm) - 2164 m2. Roboty wykończeniowe: wykonanie koryta pod ścieki betonowe - 35 m2; wykonanie ławy żwirowej pod ścieki betonowe - 3,5 m2; rozebranie istniejących ścieków betonowych - 7 mb; ułożenie ścieków z prefabrykatów betonowych - 57 mb; uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową - 241,50 m2; uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych mieszanką tłuczniową - 30 m2; oczyszczenie rur pod drogą przy zamuleniu do 50 % - 7 mb; regulacja pionowa krat studzienek ściekowych - 8 szt.; wyczyszczenie studzienek ściekowych z namułu (80% zamulenia) - 8 szt. Inne: inwentaryzacja powykonawcza - 1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Likwidacja przełomów w miejscowości Sieklówka w ciągu drogi powiatowej Nr 1839R Sieklówka - Lublica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty przygotowawcze: mechaniczne ścięcie zawyżonych poboczy - 480 m2. Przełomy: mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 50 cm i 80 cm (z transportem na odl. 1 km) - 156,95 m2; ułożenie sączków poprzecznych z rur drenarskich PCV o śr. 100 mm - 45 mb; wykonanie warstwy podbudowy żwirowej o gr. 30 cm i 60 cm - 156,95 m2; wykonanie podbudowy tłuczniowej - 156,95 m2. Nawierzchnia: mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni - 1000 m2; skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 2112,50 m2; wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno - bitumicznych - 264,06 t; skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 2112,50 m2 ; wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej - 2112,50 m2 Roboty wykończeniowe: uzupełnienie poboczy mieszkanką tłuczniową - 480 m2; oczyszczenie rowów z namułu o gr. 20 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - 960 mb; oczyszczenie rowów z namułu o gr. 40 cm pod zjazdami bocznymi - 24 mb; uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych mieszanką tłuczniową - 75 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.