Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-16
Wrocław: Obsługa prawna dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu Oddział Biura w Wałbrzychu zs. w Szczawnie Zdrój; 58-310 Szczawno Zdrój, ul. Kolejowa 8.
Numer ogłoszenia: 167515 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu , ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 333-09-30, 333 09 40, faks 71 332 37 76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu Oddział Biura w Wałbrzychu zs. w Szczawnie Zdrój; 58-310 Szczawno Zdrój, ul. Kolejowa 8..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi prawnicze, doradztwa prawnego oraz reprezentacji prawnej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu Oddział Biura w Wałbrzychu z s. w Szczawnie Zdrój przy ul. Kolejowej 8. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres zamówienia obejmuje: a)udzielanie porad prawnych i wydawanie opinii prawnych we wszystkich sprawach związanych ze stosowaniem prawa w zakresie pozostającym w kompetencji Oddziału Biura w Wałbrzychu WFOŚiGW we Wrocławiu oraz zlecanych przez Zarząd WFOŚiGW we Wrocławiu, b)opiniowania projektów umów oraz udzielania pomocy prawnej przy negocjowaniu warunków umów przedkładanych do podpisu Zastępcy Prezesa Zarządu w Oddziale Biura w Wałbrzychu WFOŚiGW we Wrocławiu, c)zastępstwo prawne przed sądami oraz innymi organami orzekającymi, jak również opracowywanie pism procesowych związanych z toczącymi się postępowaniami w sprawach dotyczących zamawiającego, d)nadzór prawny nad windykacją i egzekucją należności zamawiającego, e)wykonywanie innych czynności na rzecz zamawiającego, wchodzących w zakres zwykłej obsługi prawnej. 2) Wykonawca będzie realizował zlecone prace i czynności w swojej Kancelarii oraz w siedzibie zamawiającego, tj w Oddziale Biura w Wałbrzychu WFOŚiGW we Wrocławiu, Szczawno Zdrój ul. Kolejowa 8, dwa razy w tygodniu po sześć godzin, w dniach i godzinach uzgodnionych z zamawiającym. 3) Wykonawca zobowiązany jest stawić się w siedzibie zamawiającego w sprawach usług prawniczych na każdorazowe wezwanie telefoniczne. 4) Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwiema osobami posiadającymi minimum 10 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów funkcjonujących na podstawie prawa samorządowego i finansów publicznych. 5) Usługi prawnicze będą realizowane osobiście i przy współpracy osób zamawiającego. Zamawiający udzieli wykonawcy usług pełnomocnictwa procesowego, a w miarę potrzeby może udzielić pełnomocnictwa substytutowi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca jest zobowiązany wykonać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca jest zobowiązany wykonać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca jest zobowiązany wykonać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy składają wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: -oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (wzór załącznik nr 2 do SIWZ); -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - (wzór załącznik nr 3 do SIWZ) potwierdzający, że wykonawca dysponuje co najmniej dwiema osobami posiadającymi minimum 10 letnie doświadczenie w obsłudze podmiotów funkcjonujących na podstawie prawa samorządowego i finansów publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca jest zobowiązany wykonać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta musi zawierać: a)wypełniony Formularz oferty zgodnie ze wzorem podanym w załączniku 1 do SIWZ; b)oświadczenia podpisane przez osoby uprawnione o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami w postaci dokumentów wskazanych w rozdziale IV SIWZ, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; c)pełnomocnictwa wystawione dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; d)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisania oferty oraz reprezentanta podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej z wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie on wybrany (stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 PZP). 2.Dokonanie zmiany, o której mowa w pkt 1 będzie możliwe w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą. 3.Zmiana, o której mowa w pkt 1 będzie dotyczyła w szczególności możliwości waloryzacji wynagrodzenia przysługującego wykonawcy z tytułu wykonania niniejszego zamówienia w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfosigw.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu
ul. Kolejowa 8
58-310 Szczawno Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ul. Jastrzębia 24 53-148 Wrocław (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa i montaż mebli ulicznych na terenach gminnych we Wrocławiu.
- Świadczenie usług oceny i kwalifikacji skierowań na leczenie uzdrowiskowe w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu elewacji i izolacji fundamentów budynku przy ul. Ustronie 11 we Wrocławiu
- SZP/242-248/2024 Umowa ramowa na dostawę materiałów biurowych dla Politechniki Wrocławskiej
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Polski dla pracowników Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna i reprezentacji prawnej Starostwa Powiatowego w Nowej Soli i organów powiatu
- Bieżącą obsługę prawna w roku 2025 dla terenowych jednostek organizacyjnych z obszaru działania RZGW w Szczecinie
- Świadczenie obsługi prawnej Starostwa Powiatowego w Cieszynie oraz jednostek oświatowych Powiatu Cieszyńskiego i instytucji kultury
- Usługa świadczenia obsługi prawnej dla Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. Z o.o.
- Świadczenie pomocy prawnej oraz kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Gminy Zgierz, Rady Gminy Zgierz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Zgierz
- Obsługa prawna wybranych wydziałów w latach 2025-2027 (2)
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.