Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-08-01
Gdynia: Sukcesywne dostawy sprzêtu urologicznego dla Szpitala ¦w. Wincentego a Paulo w Gdyni
Numer og³oszenia: 167535 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital ¦w. Wincentego a Paulo Spó³ka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalwincentego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: spó³ka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywne dostawy sprzêtu urologicznego dla Szpitala ¦w. Wincentego a Paulo w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy sprzêtu urologicznego dla Szpitala ¦w. Wincentego a Paulo w Gdyni.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.15.50.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawców zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zmiany zawartej umowy bêd± wymaga³y pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w za³±czonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której wy³oniono wykonawcê, mog± dotyczyæ: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) czêstotliwo¶ci dostaw, miejsca dostaw, 3) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzeda¿y przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie mo¿e powodowaæ wzrostu ceny zawartej w ofercie, 5) upad³o¶ci albo likwidacji producenta lub dystrybutora, 6) wyd³u¿enia terminu obowi±zywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania ca³ego asortymentu bêd±cego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± byæ dokonane w nastêpuj±cych przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), przy czym zmianie ulegn± wy³±cznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostan± bez zmian; 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obni¿ki mar¿y; b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabel± NBP; 3) w przypadku zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na warunki umowy; 4) je¿eli zmiany nie spowoduj± negatywnych konsekwencji dla Zamawiaj±cego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital ¦w. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzib± w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital ¦w. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzib± w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: cewniki, zestawy z cewnikiem, zestawy do punkcji pêcherza, zestawy do nefrostomii, koszyczki Dormia, ig³y do biopsji, prowadnice, rpozszerzad³a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Cewniki moczowodowe z mandrynem Fr 4, 5, 6, 7, 8 -500 szt. 2. Zestawy z cewnikiem moczowodowym JJ Fr 6/26 cm - 50 szt. 3. Zestawy z cewnikiem moczowodowym JJ Fr 6/28 cm. -20 szt. 4. Zestawy z cewnikiem moczowodowym JJ Fr 4,8 biokompatybilne max. 12mc -70 szt. 5. Zestaw do punkcji pêcherza moczowego z cewnikiem pojedynczo zagiêtym Fr 8-16 -60 szt. 6. Zestawy do nefrostomii z cewnikiem pojedynczo zagiêtym -100 szt. 7. Zestawy do nefrostomii z cewnikiem J do wk³ucia bezpo¶redniego Fr 8, 10 -60 szt. 8. Koszyczki Dormia 4 druty FR 4,6 - 5.5 -10 szt. 9. Koszyczki Dormia 4 druty Fr 4.0 -15 szt. 10. Cewniki Dufour 2-dro¿ny Fr 20, 22, 24 -30 szt. 11. Cewniki Dufour 3-dro¿ny Fr 20, 22, 24 -170 szt. 12. Cewniki Foleya 2-dro¿ny z koñcówk± Tiemanna Fr 14 -22 -330 szt. 13. Ig³y do biopsji G 18/20 cm -450 szt. 14. Prowadnice do PCNL -100 szt. 15. Ig³y punkcyjne do PCNL -100 szt. 16. Cewnik wymienny do nefrostomii 100% silikon, z balonem Ch 12-14 -70 szt. 17. Prowadnica z giêtk± koñcówk± J d³ 800 mm ¶r. 0,038 cali -35 szt. 18. Rozszerzad³o skalowane do nefrostomii pakowane indywidualnie d³. max. 360 mm -30 szt. 19. Ig³a do nak³ucia torbieli nerki, dwuczê¶ciowa, skalowana co 1 cm, z przesuwanym ogranicznikiem g³êboko¶ci wk³ucia, d³ugo¶æ 20 cm, ¶r. 18 G (1,2-1,3 mm) -15 szt. 20. Prowadnica do URS -150 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.12.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dreny ci¶nieniowe, przetworniki ci¶nienia, zestawy infuzyjne, cewniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Dren ci¶nieniowy d³. 1500 mm -50 szt. 2. Jednorazowe przetworniki ci¶nienia -45 szt. 3. Zestaw infuzyjny do pompy wodnej -40 szt. 4. 2 kana³owy cewnik rektalny 9 Fr z balonem lateksowym 7 x 20 mm d³. cewnika 200 mm - 40 szt. 5. 2 kana³owy cewnik do cystometrii i polifilometrii rozmian 6 Fr d³. cewnika 200 mm, odleg³o¶æ miêdzy otworami 60 mm -15 szt. 6. 2 kanalowy cewnik do cystometrii, rozmiar 6 Fr, d³ugo¶æ cewnika 400 mm, odleg³o¶æ miêdzy otworami 10 mm -25 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.12.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: przetworniki ci¶nienia, zestawy infuzyjne, cewniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowe przetworniki ci¶nienia -60 szt. 2. Zestaw infuzyjny do pompy wodnej -30 szt. 3. 2 kana³owy cewnik rektalny 9 Fr z balonem lateksowym 7 x 20 mm dl. Cewnika 200 mm -30 szt. 4. 2 kana³owy cewnik do cystometrii, rozmiar 6 Fr, d³. cewnika 400 mm, odleg³o¶æ miêdzy otworami 10 mm -30 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.12.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- Unieszkodliwianie lub odzysk w I pó³roczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodz±cych z gospodarstw domowych i z obiektów u¿yteczno¶ci publicznej
- ¦wiadczenie us³ugi konserwacji i obs³ugi serwisowej urz±dzeñ instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DO ELASTOGRAFII W¡TROBY
- Wymiana olinowania sta³ego - sztagów wraz z dostaw± materia³ów na Dar M³odzie¿y
- ¦wiadczenie us³ugi konserwacji i obs³ugi serwisowej urz±dzeñ instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji i Centrum Offshore Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawu endourologicznego
- dostawa zestawu do kompleksowej diagnostyki urodynamicznej
- Dostawa wraz z monta¿em sprzêtów medycznych do budynku nr 2 Wydzia³u Nauk Medycznych i Technicznych Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Nowoczesne kszta³cenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego ¿ycia
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, p³yny infuzyjne, kontrasty, ¿ywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z mo¿liwo¶ci± sk³adania ofert czê¶ciowych.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.