eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA M. ST. WARSZAWY W 2008 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-24

Warszawa: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA M. ST. WARSZAWY W 2008 ROKU
Numer ogłoszenia: 16784 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 773-60-27, fax 022 773-60-99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA M. ST. WARSZAWY W 2008 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy w 2008 roku obejmujące: 1. prowadzenie prac porządkowych polegających na: - zebraniu śmieci i odpadów wielkogabarytowych, w tym załadunek i transport na wysypisko; - zebraniu śmieci i odpadów, w tym załadunek i transport na wysypisko; - zebranie, odspojenie gruzu i ziemi zanieczyszczonej odpadami, w tym załadunek i transport na wysypisko; - zbieraniu worków zostawionych podczas trwania Akcji Czysta Warszawa, Dzień Ziemi i Sprzątanie Świata, w tym załadunek i transport na wysypisko; - likwidacja dzikich wysypisk, w tym załadunek i transport na wysypisko; - zbieranie padłej zwierzyny oraz utylizacja padliny; - usuwanie plam ropopochodnych; - bieżące oczyszczanie słupów informacyjno-ogłoszeniowych w ilości 21 sztuk, drzew z reklam. Prace polegają na usunięciu plakatów, reklam, oderwaniu wszystkich elementów mocujących np. gwoździe, taśmy samoprzylepne, sznurki, druty. Do obowiązków Wykonawcy nie należy mycie słupów; - bieżące utrzymanie w czystości wiat przystankowych w ilości 15 szt. Prace polegają na myciu wiat z graffiti, zerwaniu ogłoszeń, myciu siedzisk przystankowych. Technologia wykonywania prac jest dowolna;. - bieżące oczyszczenie tablic reklamowych z graffiti. Tablice z planem dzielnicy o powierzchni ca 6 m2, w ilości 5 szt. oraz tablic ustawionych na szlakach rowerowych ca 0,5m2 w ilości 20 szt. Powierzchnia wszystkich tablic laminowana. Technologia wykonywania prac jest dowolna; - bieżące oczyszczanie ławek polegające na usuwaniu napisów, likwidacja drobnych zanieczyszczeń np. przyklejona guma do żucia, papierki. Otoczenie sprzątnięte w promieniu min. 2 m od ławki. Technologia wykonywania prac jest dowolna; - zbieraniu worków z liśćmi, min. 2 razy w roku. Worki wypełnione liśćmi bez dodatkowych zanieczyszczeń; - podstawienie i opróżnienie pojemników o pojemności 7 m3 podczas trwania miejskich imprez terenowych np. PIKNIK WESOŁA; - ustawienie pojemników o pojemności 120 l na odpady z bieżącym ich opróżnianiem - imprezy terenowe; - zakup koszy na odpady z pojemnikiem wyjmowanym ze stali ocynkowanej z ustawieniem ich we wskazane miejsca; - dyżur osób podczas trwania imprez terenowych. Osoby dyżurujące czuwają nad bieżącym opróżnianiem pojemników. Po zakończeniu imprezy porządkują obszar z zanieczyszczeń np. puszek, butelek, opakowań po słodyczach, jeśli zajdzie konieczność należy teren wygrabić; - opróżnianie koszy na odpady, które zlokalizowane są w pasach dróg, oraz centrach handlowych. Teren w promieniu 5 m od kosza także należy utrzymać w czystości. Przedmiotem zamówienia jest opróżnianie 140 szt. koszy; - ustawienie kontenerów o pojemności 7m3 na jednorazową akcję odbioru odpadów wielkogabarytowych od mieszkańców Dzielnicy. Miejsca ustawienia kontenerów będą wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podstawić kontener w miejsce wskazane przez Zamawiającego w ciągu 2 godzin od telefonicznego zgłoszenia. Jednorazowo może być podstawionych 5-7 kontenerów o objętości 7 m3, (np. KP-7); 2. zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) przedłożą aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - zezwolenie wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.), oraz na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów - zezwolenie wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.); c) udokumentują gotowość odbioru odpadów poprzez załączenie kserokopii umowy zawartej ze składowiskiem odpadów. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi dotyczącej utrzymania czystości o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł (brutto) - z podaniem wartości, daty wykonania i odbiorów - z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełniony formularz oferty załącznik nr 1, z wypełnionym Zestawieniem Kosztów Zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 2 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu). 2 a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy), b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), c) kserokopia umowy zawartej ze składowiskiem odpadów (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 3 Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 - załącznik nr 3 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu), 6.4 wypełniony wykaz usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - zał. nr 4: Należy wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi dotyczącej utrzymania czystości o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł (brutto) z podaniem wartości, daty wykonania i odbiorów. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych warunków (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wesola.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych m.st. Warszawy dla Dzielnicy Wesoła ul. 1. Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa-Wesoła Tel. 773-60-27, fax. 773-60-99.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzad m.st. Warszawy dla Dzielnicy Wesoła - Wydział Obsługi Mieszkańców (parter) ul. 1. Praskiego Pułku nr 33, 05-075 Warszawa-Wesoła.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.