To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-03
Warszawa: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA M. ST. WARSZAWY W 2008 ROKU
Numer ogłoszenia: 43028 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 16784 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, ul. 1 Praskiego Pułku, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 773-60-27, fax 022 773-60-99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA M. ST. WARSZAWY W 2008 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy w 2008 roku obejmujące: prowadzenie prac porządkowych polegających na: - zebraniu śmieci i odpadów wielkogabarytowych, w tym załadunek i transport na wysypisko; - zebraniu śmieci i odpadów, w tym załadunek i transport na wysypisko; - zebranie, odspojenie gruzu i ziemi zanieczyszczonej odpadami, w tym załadunek i transport na wysypisko; - zbieraniu worków zostawionych podczas trwania Akcji Czysta Warszawa, Dzień Ziemi i Sprzątanie Świata, w tym załadunek i transport na wysypisko; - likwidacja dzikich wysypisk, w tym załadunek i transport na wysypisko; - zbieranie padłej zwierzyny oraz utylizacja padliny; - usuwanie plam ropopochodnych; - bieżące oczyszczanie słupów informacyjno-ogłoszeniowych w ilości 21 sztuk, drzew z reklam. Prace polegają na usunięciu plakatów, reklam, oderwaniu wszystkich elementów mocujących np. gwoździe, taśmy samoprzylepne, sznurki, druty. Do obowiązków Wykonawcy nie należy mycie słupów; - bieżące utrzymanie w czystości wiat przystankowych w ilości 15 szt. Prace polegają na myciu wiat z graffiti, zerwaniu ogłoszeń, myciu siedzisk przystankowych. Technologia wykonywania prac jest dowolna;. - bieżące oczyszczenie tablic reklamowych z graffiti. Tablice z planem dzielnicy o powierzchni ca 6 m2, w ilości 5 szt. oraz tablic ustawionych na szlakach rowerowych ca 0,5m2 w ilości 20 szt. Powierzchnia wszystkich tablic laminowana. Technologia wykonywania prac jest dowolna; - bieżące oczyszczanie ławek polegające na usuwaniu napisów, likwidacja drobnych zanieczyszczeń np. przyklejona guma do żucia, papierki. Otoczenie sprzątnięte w promieniu min. 2 m od ławki. Technologia wykonywania prac jest dowolna; - zbieraniu worków z liśćmi, min. 2 razy w roku. Worki wypełnione liśćmi bez dodatkowych zanieczyszczeń; - podstawienie i opróżnienie pojemników o pojemności 7 m3 podczas trwania miejskich imprez terenowych np. PIKNIK WESOŁA; - ustawienie pojemników o pojemności 120 l na odpady z bieżącym ich opróżnianiem - imprezy terenowe; - zakup koszy na odpady z pojemnikiem wyjmowanym ze stali ocynkowanej z ustawieniem ich we wskazane miejsca; - dyżur osób podczas trwania imprez terenowych. Osoby dyżurujące czuwają nad bieżącym opróżnianiem pojemników. Po zakończeniu imprezy porządkują obszar z zanieczyszczeń np. puszek, butelek, opakowań po słodyczach, jeśli zajdzie konieczność należy teren wygrabić; - opróżnianie koszy na odpady, które zlokalizowane są w pasach dróg, oraz centrach handlowych. Teren w promieniu 5 m od kosza także należy utrzymać w czystości. Przedmiotem zamówienia jest opróżnianie 140 szt. koszy; - ustawienie kontenerów o pojemności 7m3 na jednorazową akcję odbioru odpadów wielkogabarytowych od mieszkańców Dzielnicy. Miejsca ustawienia kontenerów będą wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podstawić kontener w miejsce wskazane przez Zamawiającego w ciągu 2 godzin od telefonicznego zgłoszenia. Jednorazowo może być podstawionych 5-7 kontenerów o objętości 7 m3, np. KP-7;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 234346,5 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLSUPER Sp. z o.o., ul. Krakowskie Przedmieście 4/6, 00-333 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 234346.50
- Oferta z najniższą ceną: 234346.50 / oferta z najwyższą ceną: 453126.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann oraz obiektów wodnych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.