Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-28
Wałbrzych: Sprzątanie budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 167907 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu , ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń budynków zamawiającego zlokalizowanych przy ul. Zamkowej 4 i Piotra Skargi 14A. Obiekt przy ul. Zamkowej 4 wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 661 decyzją z dnia 19.03.1960 r. i podlega całkowitej ochronie konserwatorskiej. Budynki znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie. Dane dotyczące budynków: Budynek przy ul. Zamkowej 4 - budynek 4 kondygnacyjny. Powierzchnia objęta usługą - 4840 m2 Budynek czynny 24 h/dobę Budynek przy ul. Piotra Skargi 14 A - budynek 4 kondygnacyjny. Powierzchnia objęta usługą -4709m2 Budynek czynny 24 h/dobę Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: - utrzymanie podłóg pomieszczeń (sale wykładowe, ćwiczeniowe, wskazane sekretariaty, toalety i inne) i korytarzy w należytej czystości (codzienne zamiatanie, mycie) - ul. Piotra Skargi 14A: łączna powierzchnia objęta usługą: 4709 m2 w tym: płytki gres - 1938 m2 (w tym 160 m2 schodów) wykładzina PCV (typu tarket) - 2506 m2 wykładzina dywanowa - 125 m2 parkiet-140 m2 - ul. Zamkowej 4: łączna powierzchnia objęta zamówieniem: 4840 m2 w tym: Płytki gres i lastryko - 1442 m2 Wykładzina PCV typu tarket -2611 m2 Parkiet i panele - 677 m2 Schody 110 m2 - wycieranie kurzu z mebli, urządzeń, boazerii, parapetów, grzejników CO oraz lamp wiszących - na bieżąco, - wyrzucanie śmieci z koszy w salach dydaktycznych, koszy korytarzowych na bieżąco i pomieszczeń biurowych - codziennie - mycie okien: w budynku przy ul. Piotra Skargi 14A - 495 m2(w tym 91 m2 drzwi przeszklone) w budynku przy ul. Zamkowej 4 - 410 m2 - w razie konieczności, jednak nie rzadziej niż 2 razy w roku - sprzątanie po ewentualnych remontach, malowaniu prowadzonych w budynkach i pomieszczeniach PWSZ - ustawianie ławek i krzeseł w salach wykładowych, - utrzymywanie w należytej czystości urządzeń i pomieszczeń sanitarnych na bieżąco - mycie drzwi wejściowych do pomieszczeń - na bieżąco - wycieranie i mycie tablic w salach wykładowych - na bieżąco (tablice kredowe i białe suchościeralne) - utrzymywanie w czystości ławek i krzeseł w salach dydaktycznych i ławek korytarzowych - codziennie - utrzymywanie czystości przed wejściem do budynków (sprzątanie nieczystości, wyrzucanie śmieci z koszy) - na bieżąco (ul. Piotra Skargi 14A -150 m2, ul. Zamkowa 4 - 150 m2) - zapewnienie w pomieszczeniach higieniczno sanitarnych mydła w płynie, papieru toaletowego, kostek toaletowych, środków zapachowych - na bieżąco - mechaniczne akrylowanie podłóg wykonanych z wykładziny PCV. Arylowanie powinno odbyć się w miesiącu wrześniu 2011 roku. W budynku przy ul. Zamkowej 4 i Piotra Skargi 14A akrylowaniu podlegają wszystkie powierzchnie wykonane z wykładziny PCV. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich niezbędnych środków czystości, środków higienicznych, narzędzi i sprzętu do należytego wykonywania przedmiotu zamówienia. Sprzątanie budynków odbywać się będzie w godzinach 700-2200. W każdym z budynków w godzinach 700-1500 musi znajdować się 1 osoba sprzątająca. W pozostałych godzinach (od 15.00 do 22.00 ) każdy budynek powinien być sprzątany przez co najmniej: - budynek przy ul. Piotra Skargi 14A - 5 osób - budynek przy ul. Zamkowej 4 - 6 osób Razem: 13 osób lub więcej jeżeli wynika to ze standardów przyjętych przez wykonawcę do wykonywania tego typu usług. Sprzątanie budynków odbywać się będzie w każdy dzień tygodnia (od poniedziałku do niedzieli) wyłączając święta państwowe i kościelne, oraz okres wakacji. Usługa nie dotyczy pomieszczeń administracji uczelni w budynku przy ul. Zamkowej 4. Przed rozpoczęciem wykonywania obowiązków wynikających z umowy zamawiający wskaże wykonawcy te pomieszczenia. Sprzątanie powinno odbywać się za zasadzie podziału powierzchni objętych sprzątaniem w każdym budynku na rejony i za każdy rejon odpowiadają osoby wyznaczone do jego sprzątania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby nadzorującej jakość i czas świadczonych usług. Zamawiający wymaga aby osoba nadzorująca była w stałym kontakcie z osobami nadzorującymi wykonywanie usługi ze strony zamawiającego oraz aby osoba nadzorująca stawiała się na każde żądanie zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili jej telefonicznego powiadomienia. np.: w celu wspólnej kontroli jakości świadczonych usług lub uczestnictwa w kontrolach SANEPID-u. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania zamawiającemu miesięcznych harmonogramów (list) pracy osób sprzątających..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełnienie tego warunku wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty składania ofert wstecz, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Za usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia zamawiający uzna usługę sprzątania budynków biurowych, szkół, uczelni lub budynków użyteczności publicznej która trwała co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu i obejmowała swoim zakresem nie mniej niż 1000 m2 powierzchni, wraz z dokumentami od zamawiających potwierdzającymi w swej treści informacje zawarte w załączniku nr 2 oraz, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełnienie tego warunku wykonawca zobowiązany jest przedstawić opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacja o podwykonawcach
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Świadczenie usług geodezyjno-kartograficznych na potrzeby Gminy Wałbrzych w roku 2025
- Kompleksowe świadczenie usług ratowniczych oraz stałego nadzoru nad bezpieczeństwem i ruchem osób w wodzie na Krytej Pływalni w Wałbrzyskim Centrum Sportowo-Rekreacyjnym "AQUA- ZDRÓJ" Sp. z o.o...
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich mebli i elementów wyposażenia wnętrz Zamku Książ w Wałbrzychu
- Dostawa leku Obinutuzumab do badania klinicznego niekomercyjnego dla ramienia eksperymentalnego AVO-CLL finansowanego przez Agencję Badań Medycznych w ramach projektu pn. "Badanie AVO-CLL..."
- Dostawa artykułów spożywczych dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi
- Szycie, dostawa i montaż zasłon do sali kominkowej i sali wystawienniczej Zamku Książ w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.