eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychSporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich mebli i elementów wyposażenia wnętrz Zamku Książ w Wałbrzychu



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich mebli i elementów wyposażenia wnętrz Zamku Książ w Wałbrzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890011550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastów Śląskich 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-306

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ksiaz.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz.walbrzych.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich mebli i elementów wyposażenia wnętrz Zamku Książ w Wałbrzychu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a917c5f-4909-4c1a-aba3-a6c05cd96b4c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,
w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane
są w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z
niniejszym postepowaniem.
Zamawiający wyznacza Panią Agnieszkę Haslette do kontaktowania się z Wykonawcami. W szczególnie uzasadnionych
przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy, Zamawiający dopuszcza
komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: haslette@ksiaz.walbrzych.pl (nie dotyczy składania ofert

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/59/12/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie programu prac konserwatorskich mebli i elementów wyposażenia wnętrz z Zamku Książ w Wałbrzychu, uzyskanie pozwolenia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wykonanie tych prac oraz wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich, zgodnie z zatwierdzonym programem prac konserwatorskich.
2. Szczegółowy zakres prac obejmuje wykonanie następujących czynności, meble i elementy wyposażenia wnętrz Zamku Książ:
1) Ława/skrzynia, wymiary 180x135x70, mebel po zabiegu dezynsekcji i dezynfekcji;
2) Biblioteka, wymiary 180x197x63 cm, mebel rozkładany, obecnie przechowywany w elementach, po zabiegu dezynsekcji i dezynfekcji;
3) Lampa drewniana, złocona, do dezynsekcji, należy przywrócić pierwotną formę (sprzed elektryfikacji), wymiary 60x46x203;
4) Trzy lampy drewniane złocone, do dezynsekcji, należy przywrócić pierwotną formę (sprzed elektryfikacji), wymiary 40x210x40;
5) Komplet sofa, 4 krzesła, 2 fotele, do dezynsekcji i wymiany tapicerki, sofa wymiary 126x9
6) Niski fotel do czesania, do dezynsekcji i wymiany tapicerki, wymiary 66x105x75 cm;
7) Dwie ławy drewniane, w tym jedna wymagająca odtworzenia brakującego elementu, nie wymagają dezynsekcji, wymiary: 230x140x40 cm;
8) Dwa lustra wymagające renowacji ram drewnianych, w tym: odświeżenie powłok malarskich ze zmatowieniem, dodanie złoconego paska, maskowanie haków za pomocą rozet, wymiary 200x150 cm;
9) Wykonanie i montaż ram dla dwóch analogicznych luster (posiadamy tafle luster);
10) Konserwacja zachowawcza (uwaga! Wyłącznie zachowawcza – bez rekonstrukcji brakujących elementów i restauracji tapicerowania) destruktu barokowej sofy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 250 000 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:

a. Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał łącznie następujące prace:
i. co najmniej 3 usługi na opracowanie programu prac konserwatorskich (na podstawie których uzyskano pozwolenie na prowadzenia prac konserwatorskich) zabytków ruchomych, w tym stanowiących element zabytków nieruchomych jako wyposażanie w zakresie wystroju architektonicznego i/lub wystroju wnętrza,
ii. co najmniej 5 usług na kompleksowe prace konserwatorskie i/lub renowacyjne obiektów zabytkowych ruchomych, w tym wyrobów rzemiosła artystycznego, rzeźb, mebli, które w całości lub częściowo wykonano z drewna, z wykorzystaniem technik pozłotniczych.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności.
b. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie odpowiednie do pełnionej funkcji (specjalności):

b1. dyplomowany konserwator zabytków lub dzieł sztuki, posiadający:
i. uprawnienia do prowadzenia i kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach w rozumieniu art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (dalej ustawa o ochronie zabytków) tj. Pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy o ochronie zabytków,
ii. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji konserwatora zabytków lub dzieł sztuki,
iii. doświadczenie na stanowisku konserwatora zabytków lub dzieł sztuki w realizacji minimum 2 usług w zakresie prowadzenia kompleksowych prac konserwatorskich i/lub renowacyjnych obiektów zabytkowych ruchomych, w tym wyrobów rzemiosła artystycznego, rzeźb, mebli, które w całości lub częściowo wykonano z drewna, z wykorzystaniem technik pozłotniczych.

b2. osoba biorąca udział w pracach konserwatorskich i/lub restauratorskich, posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie w udziale w pracach konserwatorskich i lub/pracach restauratorskich, która wykonała co najmniej 5 kompleksowych prac konserwatorskich i/lub renowacyjnych obiektów zabytkowych ruchomych, w tym wyrobów rzemiosła artystycznego, rzeźb, mebli, które w całości lub częściowo wykonano z drewna, z wykorzystaniem technik pozłotniczych.

Wymagany okres doświadczenia zawodowego w przypadku dyplomowanego konserwatora zabytków lub dzieł sztuki należy liczyć od terminu uzyskania dyplomu konserwator zabytków lub dzieł sztuki, a w przypadku osoby osoby biorąca udział w pracach konserwatorskich i/lub restauratorskich od roku, w którym osoba ta po raz pierwszy wykonała w/w prace.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w/w specjalistów przez jedną osobę pod warunkiem spełnienia przez tę osobę każdego z określonych powyżej wymagań.
3. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków dokonana będzie według zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zgodnie z zapisami w SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-31 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-31 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.