Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-28
Siemiatycze: USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU
Lepsze jutro od bierności do aktywności- II edycja
Numer ogłoszenia: 167997 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 11 Listopada 35A, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 6556957, faks 85 6556957.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU Lepsze jutro od bierności do aktywności- II edycja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia dla 30 osób podnosząca kwalifikacje zawodowe dla beneficjentów projektu w zakresie: 1. brukarz - 7 osób (150 godz.). Szczegółowy zakres przedmiotu szkolenia w zawodzie brukarz zawiera załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. kucharz-kelner-barman, organizator przyjęć okolicznościowych 17 osób (200 godz.). Szczegółowy zakres przedmiotu szkolenia w zawodzie kucharz-kelner-barman- organizator imprez okolicznościowych zawiera załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.opiekun osoby starszej, niepełnosprawnej i dziecka 6 osób (120 godz.). Szczegółowy zakres przedmiotu szkolenia w zawodzie opiekun osoby starszej, niepełnosprawnej i dziecka zawiera załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4.szkolenia prowadzone przez psychologa - treningi umiejętności psychospołecznych - dla 30 osób. Podział na 2 grupy po 15 osób. 10 godzin szkolenia dla 1 grupy, łącznie 20 godzin szkolenia oraz konsultacje indywidualne z umiejętności psychospołecznych (łącznie 60 godzin konsultacji indywidualnych). Szczegółowy zakres przedmiotu szkolenia w zawodzie brukarz zawiera załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 5.szkolenia z doradztwa zawodowego dla 30 osób. Podział na 2 grupy. 20 - godzin szkolenia dla 1 grupy, łącznie 40 godzin szkolenia oraz konsultacje indywidualne z doradztwa zawodowego po 4 godziny/ osobę (łącznie 120 godzin konsultacji indywidualnych). Szczegółowy zakres przedmiotu szkolenia w zawodzie brukarz zawiera załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie), wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę szkolenia w zawodzie: brukarz, kucharz-kelner-barman, opiekun osoby starszej, niepełnosprawnej, dziecka lub w zawodach pokrewnych oraz jedna usługę szkolenia prowadzone przez psychologa- treningi umiejętności psychospołecznych, oraz jedną usługę szkolenia z doradztwa zawodowego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje do prowadzenia ww. szkoleń - kursów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siemiatycze.ops.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 11 Listopada 35A
17-300 Siemiatycze
Biuro Projektu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 11 Listopada 35A 17-300 Siemiatycze Biuro Projektu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Przebudowa odcinka ulicy Zachodniej w Siemiatyczach
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych z terenu Gminy Siemiatycze
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego z zarządzania projektami w oparciu o funkcjonalności oprogramowania MS Project"
- "Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- Warsztaty tematyczne dla opiekunów/rodziców zastępczych w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla Liderów Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą SCWEW
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.